EFI-716 Quantity of fuel signal

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas bjorn » 29 Jaan 2016, 13:21

Mu 1997a D5252t V70-l aeg ajalt viskab seda ette. Tihtipeale käivitusel, kuid ka vahest keset sõitu. Auto käitub normaalselt ning tõrkeid töös ei esine. Küll aga häirib aeg-ajalt Lambda mootori tuli mis selle tekkimisega lööb põlema.

Ühest vastust ei ole leidnud, mis seda põhjustada võiks. Räägitakse pumbast, pumba solenoidist, juhtmetest, massist ja kõigest muust.

http://www.volvopedia.de/index.php?title=EFI-716
Google tõlge annab:
Short circuit in ground or supply voltage in the signal cable of the fuel regulator
Power interruption in the fuel controller signal or power cables *
Defective injection pump
Power interruption in the signal cable or the power cord of the MFC * Position Sensors
Signal cable or the power cable for position sensor of fuel regulator short circuit in mass.

Failure Symptoms
Engine shuts down
The engine doesn'tstart


Matthews volvo site arutelu: http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=231031
Ütleb et:
The solenoid plunger has now been removed so I'm going to see if that will eliminate the fault?

Ja hiljem vastus: For anyone with similar problem this has fixed this fault. Quite handy to know as there is no other info on this problem.

Ma pumba hingeelu ei tunne. Mida mõeldaks "Solenoid plunger" eemaldamise all. Kas puhastamiseks või võeti detail ära ning seda ei lähe vaja üldse enam? Kahtlen viimases muidugi.

Kaableid võiks ka kontrollida mis pumba pistikusse lähevad. Aga nad tulevad auto alt ning minu mäletamist mööda ei olnud lihtne just kätte saada neid.

Ideid mida võiks proovida? Ühtegi teist errorit ei esine ning tahaks sellest ühestki lahti saada.

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas bjorn » 22 Apr 2016, 11:36

Mõtteid? Keegi teine kokku puutunud sama temaatikaga?

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas tnx » 26 Apr 2016, 10:17

Kokku puutunud ei ole, aga sealt matthewsi foorumist saan aru, et räägitakse mootori väljasuretamise solenoidist, mis pumba küljes. Kui see tuksis või pinge kaob, siis suretab mootori välja, aga kuna aju pole vastavat käsklust andnud, siis tuleb veakood. Aga kas seda pumba peal olevat sensorit oled kontrollinud või vol-fcriga live datat vaadanud, et mis paistab?

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas bjorn » 26 Apr 2016, 12:39

Mul mootori suremisega probleeme ei ole, aga kuna samast veakoodist juttu, siis tahtsingi täpsustada. VOL-FCR olemas, aga ei ole nüüd kindel millist andurit pean jälgima ja mis oleks "normaalne" tulemus anduril.

Kasutaja avatar
mhovi
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas mhovi » 26 Juul 2017, 07:42

Esimene töö oli paagis leiduva kütusefiltri puhastus. See muutis olukorra veidi paremaks, kuid veateated ja mootori juhuslik seiskumine eelkõige väikestel pööretel säilisid.

Nimetatud veateade kadus üleeile pärast mootori plastikkatte eemaldamist. Seega mingi deformatsioon või temperatuuritundlik kütuseklapp. Kaks päeva testimist on ehk liiga lühike aeg, et midagi järeldada.

Muuhulgas sai parandatud ka üks EGR'iga seonduv peenike voolik, mis aastaid katki olnud, aga see ei tohiks kütuseetteandega seotud olla.

Kas keegi siinolijatest raatsiks kirjeldada selle anduri (Quantity of fuel) tööpõhimõtet. Olen kuulnud sahinaid, et pelgalt rõhumõõtmine. Kõik muu toimub ju arvutuslikult?
740 R4 '85
760 TD '88
960 TD '91
V90 TDI '96
XC70 TDI '02

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas hypnotiza » 26 Juul 2017, 09:48

QoF sensor on pumba kaane sees. Eraldi vahetatav pole. Kaane või pumba vahetus

Kasutaja avatar
mhovi
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: EFI-716 Quantity of fuel signal

PostitusPostitas mhovi » 28 Juul 2017, 07:34

Küllap pole probleem anduris endas. Pigem tekkis töö käigus soov mõista, kuidas toimub kütuse koguse mõõtmine. Äkki on tegemist millegi mehhaanilisega nagu olid esimesed õhulugejad ;)
740 R4 '85
760 TD '88
960 TD '91
V90 TDI '96
XC70 TDI '02


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist