Jagan oma kogemusi ja tarkust seoses paisupaagi vahetusega, et kellelgi teisel sama ämber jala otsas kolisema ei hakkaks.
Nimelt hakkas hiljaaegu jahutusvedeliku paak lekkima, sest tagasivoolutorule oli pragu sisse tekkinud. Aeg tegi oma töö. Asjaga oli kiire (sest puhkus oli hakkamas) ja eelarvet tahtsin võimalikult madala hoida. Kasutatud paaki ei tahtnud ja turul soodsaimat paaki pakkus alvadi. Neil oli parasjagu veel mingi kampaania käimas. Mõeldud tehtud, Valisin e-poe menüüst oma auto mudeli ja mootori ning tellisin paagi ära (pööramata juuresolevale fotole erilist tähelepanu). Alvadi kood oli AL279793. Kui paagi kätte sain, selgus, et minu autole see ei sobi. Paak hoopis teise kujuga. Lisaks kujuerinevustele oli minu paagil 2 tagasivooluotsa. Nüüd uurisin oma paaki lähemalt, peal oli 2 OEM koodi 8634226 ja 8634227 (üks 1, teine 2 tagasivooluga versioon). Googeldasin numbrit ja selgus, et minu vanal volvol on veidi uuem paak peal (S80 S60, XC90 jne). Ilmselt viimase mudeliaaasta eripära.
Võtsin Alvadiga ühendust ja jagasin neile OEM koodi. Nad ütlesid, et on nõus vale paagi tagasi ostma, aga OEM koodi järgi küll uut paaki pakkuda ei saa. Mis siis ikka, otsisin Avadi kodulehelt välja S80 paagid (neid oli 2 versiooni - ühe ning kahe nipliga). Uurisin müüjalt, mis vahe neil versioonidel on - tema ei osanud vastata, kuid oli lahkesti nõus mõlemad versioonid lattu tellima, kui ma ühe ära ostan. Sain õige paagi kätte, 2 nipliga sobis paika nagu valatult (kood AL287611).
Aga jamad ei ole veel lõppenud. Nüüd hakkas tasemeandur kaigast panema. Kui paak on täis, põleb märgutuli. Andur on kenasti oma pesas. Võtsin anduri pesast välja ja proovisin magnetiga - tuli kustub magnetit näidates ära. Kui korgiaugust ujuki alla vajutan, kustub ka märgutuli ära. Selgelt on ujuki magnet anduri jaoks liiga madalal. Hypno arvas, et ujuki magnet on lihtsalt valepidi sisse visatud (koostamise viga). Mul on 1 kahtlus veel - äkki on S80 andur teistmoodi, lühem. Teab keegi öelda?
Kas keegi on ujukit lahti kangutanud? Tuleb see kergelt välja? Mingeid nippe, nõkse? Ma ei viitsi Alvadiga enam protsessida, seda enam, et ma ei tea, kas paak on vale või õige. Mulle tundub lihtsam ujuk lihtsalt õigetpidi keerata.
Muuseas, alvadi hind on muudest turulpakutavatest umbes 2x odavam.
Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1433
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad
ma olin anduriga sama orgi otsas, mõni kuu varem
viewtopic.php?f=17&t=34210&p=265397#p265397
viewtopic.php?f=17&t=34210&p=265397#p265397
Re: Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad
Tänud, et võtsite vaevaks oma kogemused kirja panna. Mul oli väga lihtne siit kood üles kirjutada ja Alvadist õige paak näppu võtta. Taseme andur tundub õigetpidi töötavat, sest tuluke põlema ei hakanud. Võibolla on siis midagi muudetud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist