Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
suur
Kõva postitaja
Postitusi: 180
Liitunud: 19 Sept 2011, 10:56
Asukoht: Pääsküla

Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad

PostitusPostitas suur » 07 Aug 2015, 15:55

Jagan oma kogemusi ja tarkust seoses paisupaagi vahetusega, et kellelgi teisel sama ämber jala otsas kolisema ei hakkaks.

Nimelt hakkas hiljaaegu jahutusvedeliku paak lekkima, sest tagasivoolutorule oli pragu sisse tekkinud. Aeg tegi oma töö. Asjaga oli kiire (sest puhkus oli hakkamas) ja eelarvet tahtsin võimalikult madala hoida. Kasutatud paaki ei tahtnud ja turul soodsaimat paaki pakkus alvadi. Neil oli parasjagu veel mingi kampaania käimas. Mõeldud tehtud, Valisin e-poe menüüst oma auto mudeli ja mootori ning tellisin paagi ära (pööramata juuresolevale fotole erilist tähelepanu). Alvadi kood oli AL279793. Kui paagi kätte sain, selgus, et minu autole see ei sobi. Paak hoopis teise kujuga. Lisaks kujuerinevustele oli minu paagil 2 tagasivooluotsa. Nüüd uurisin oma paaki lähemalt, peal oli 2 OEM koodi 8634226 ja 8634227 (üks 1, teine 2 tagasivooluga versioon). Googeldasin numbrit ja selgus, et minu vanal volvol on veidi uuem paak peal (S80 S60, XC90 jne). Ilmselt viimase mudeliaaasta eripära.

Võtsin Alvadiga ühendust ja jagasin neile OEM koodi. Nad ütlesid, et on nõus vale paagi tagasi ostma, aga OEM koodi järgi küll uut paaki pakkuda ei saa. Mis siis ikka, otsisin Avadi kodulehelt välja S80 paagid (neid oli 2 versiooni - ühe ning kahe nipliga). Uurisin müüjalt, mis vahe neil versioonidel on - tema ei osanud vastata, kuid oli lahkesti nõus mõlemad versioonid lattu tellima, kui ma ühe ära ostan. Sain õige paagi kätte, 2 nipliga sobis paika nagu valatult (kood AL287611).

Aga jamad ei ole veel lõppenud. Nüüd hakkas tasemeandur kaigast panema. Kui paak on täis, põleb märgutuli. Andur on kenasti oma pesas. Võtsin anduri pesast välja ja proovisin magnetiga - tuli kustub magnetit näidates ära. Kui korgiaugust ujuki alla vajutan, kustub ka märgutuli ära. Selgelt on ujuki magnet anduri jaoks liiga madalal. Hypno arvas, et ujuki magnet on lihtsalt valepidi sisse visatud (koostamise viga). Mul on 1 kahtlus veel - äkki on S80 andur teistmoodi, lühem. Teab keegi öelda?

Kas keegi on ujukit lahti kangutanud? Tuleb see kergelt välja? Mingeid nippe, nõkse? Ma ei viitsi Alvadiga enam protsessida, seda enam, et ma ei tea, kas paak on vale või õige. Mulle tundub lihtsam ujuk lihtsalt õigetpidi keerata.

Muuseas, alvadi hind on muudest turulpakutavatest umbes 2x odavam.
Manused
2015-06-27 16.16.56V.jpg
V70 '07

Tags:

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1433
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad

PostitusPostitas kaupz » 30 Mai 2016, 14:14

ma olin anduriga sama orgi otsas, mõni kuu varem :)
viewtopic.php?f=17&t=34210&p=265397#p265397
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
Margus_
Foorumi veteran
Postitusi: 567
Liitunud: 06 Mär 2012, 22:23

Re: Volvo V70 MY2000 paisupaak, viimase mudeliaasta eripärad

PostitusPostitas Margus_ » 22 Juul 2017, 23:37

Tänud, et võtsite vaevaks oma kogemused kirja panna. Mul oli väga lihtne siit kood üles kirjutada ja Alvadist õige paak näppu võtta. Taseme andur tundub õigetpidi töötavat, sest tuluke põlema ei hakanud. Võibolla on siis midagi muudetud.
:cheers:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist