Volvo 850 T5 aut. informatsiooni vaja

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

Volvo 850 T5 aut. informatsiooni vaja

PostitusPostitas deejay » 19 Juun 2005, 18:48

Tere!

Sooviksin infot (kas pdf/html/doc) formaadis subjektis antud isendi kohta, või oskab keegi iseenda kogemustest rääkida? Huvi pakub - kõik tehniline, kütusekulud, juppide hinnad, vastupidavus etc. Ootan huviga!

http://www.volvoclub.org.uk/850brochures.htm - siin on kahjuks kõik parooli all ...

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 20 Juun 2005, 21:45

tere,

teist päeva olen sellise masina omanik, 850 T5, mis oksan öelda? Mitte midagit, sest seda ei suuda sõndadega kirjeldada. -SORRY! Kütet võtab rahulikult s6ites 12 linnas ja ilmselt maanteel 10. On ka miinuseid, turbo lekib ja tagaamordid on läbi, nende vahetus halvimal juhul läheb maksma kuni 30800.- Ja tead, mul pole sellest kahju. Parimal juhul saan hakkama alla 10K. Muid probleeme pole. Kuid nagu igal masinal nad tekivad ja jupid pole Volvole kunagi odavad olnud, lihtsalt ta laguned vähem kui näiteks ford või opel.

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 20 Juun 2005, 21:46

Aitäh, nii üldjoontes inf on nagu endalgi olemas, huvitavad just igasugu dokumentatsioon etc. Seda ma tean et 850/S70 sillad/puksid/amordid on tugevamad kui uuematel S60-S80l. Turbo vahetus - tunnen kaasa, see ei ole tõesti odav nali

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 20 Juun 2005, 22:45

hommik, no selle turboga pole ka probleemi eriti, lihtsalt dilemma, kas uahada raha uue alla, v6i lasta Soomes 4000K olemasolev taastada. Ilmselt lähen odavamat teed Tahaks ise ka dokumentatsiooni lugeda, a pole leidnud peale sinu lingi midagit arukat.

Kasutaja avatar
kalacompany
Volvo Club liige
Postitusi: 589
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas kalacompany » 20 Juun 2005, 22:48

http://www.volvoclub.org.uk/press/pdf/8 ... se1993.pdf

Aga see pole vist see mida vaja
_________________
Volvo 850 GLE Autom 103kw
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 21 Juun 2005, 06:22

jap. see juba olemas, m6nus oleks kusagilt leida nn. kasutusjuhist.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 21 Juun 2005, 06:23

Kuidas sull turbo lekkib ? Tean , et oli tagasivoolu toru kummirongas ei kesta neil kaua .
Endal on '98 V70 , umbes 90 000 soitnud . Esimesed piduri kettad vahetasin ( suuremad CX'lt ) , yks esiratta laager hakkas vinguma , suunatulede pirnidel tekkib halb yhendus korra aastas , ABS aju laks labi .
Ylemist mootori puksi tuleb varsti vahetada . Juhipoolne paiksevari ei seisa yleval .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 21 Juun 2005, 21:17

no pole võimalik arusaada kustkohast, seal on k6ik totaalselt 6line, kurat äkki ongi ainult see rõngas? sest minek on meeletu ja ka turbo kell näitab "normaalselt" Oskad sa ise öelda, kuidas sellele ligi pääseb?

Ai jaa... tahtsin ka V70 kuid kuidagi kahtlased tundusid k6ik need mis myya olid, no ja mis salata, oleksin endal sellise ostuga ka hinge kinnitõmmanud...

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 21 Juun 2005, 21:24

Kas ma sain nyyd oigesti aru , et turbo on oline altpoolt ( auto alt ) ?
Kui oli on sisselaske torustikus , siis on turbo sisemised tihendid labi . Selleks peab turbo maha votma ja ara remontima .
Kui on turbo alt oline , siis on asi lihtsam . Seal on kaks tihendit oli tagasivoolu torul . Toru ja turbo vahel on kuumakindel ( sile ) tihend . Olitoru all otsas on kummirongas . Tavaliselt need kummirongad hakkavad lekkima ysna uuelt . Volvo originaal tihend ei ole vaga tugev . Selle asemele saab panna vastupidavam silikoon tihend .
Pese sealt alt oli ara ja tee see kant hasti puhtaks , siis naed tapselt kust oli tuleb . Pead selle toru auto alt maha votma ( kaks polti turbo kyljes ) ja vaheta molemad tihendid ara . Toru tagasipannes ole vaga ettevaatlik , et see rongastihend laheb hasti oma pesasse . Ara mingil juhul turbot lahti keera voi maha votta .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
kalacompany
Volvo Club liige
Postitusi: 589
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas kalacompany » 21 Juun 2005, 21:41

http://www.volvo-forums.com

sealt leiab ka midagi....
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 21 Juun 2005, 21:42

tänud sulle Allan, kui soojemaks kisub, siis võtan asja käsile! Muideks see, et külmalt käivitades tuleb lisaks normaalsele aurule veel sinakat tossu, kas see võib olla kuidagi seotud turboga?

Nüüd siis see geniaalne küsimus: Kus hooldada tallinna kandis Volvot? Info auto jääb kalliks...

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 22 Juun 2005, 06:46

Ma ei usu , et sinini toss kaivitamisel on soetud turboga . Vaga hullusti siseselt lekkiva turboga peaks suitsu pilve valja looma kui hommikul esimestkorda turbo taie survega tootab ( jala 5sec. porandale muljud ) .
Votta moni ohutoru maha voi vahejahuti ja vaata palju seal oli sees on .
Tark oleks vahejahuti seest pesta ja siis paari nada parast uuesti vaadata kas on sinna oli kogunenud .
Edu
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 22 Juun 2005, 06:47

No esmalt tänan sind moraalse toe eest, armas kui keegi oma teadmisi teistega jagab. Aga ole hea, räägi kas sa töötad selles vallas? Ehk võtad mu masina ette, või tead peale Iauto öelda, kuhu minna? Tegin kapoti küll lahti kuid mis on vahejahuti või õhutoru, oli nagu lootusetu indentifikatsiooni üritus...

Ah jaa, kui varem märkasin küsida, et kas sinine toss külmkäivitusega on turbo viga, siis nüüdseks on nii, et lambda tuli põleb ja sinist tossu tuleb koguaja...

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 22 Juun 2005, 06:49

Kahjuks ei sa sinu autot vaadata , ei ela eestis . Mull on olnud mitmeid turbo 240 volvosi ja neid kiiremaks teinud . Praegu ehitan ise yhte turbo mootorit . Olen nendega hobi korras tegelenud ja on mingi ettekujutus asjast .
Minu vaga hea sober eestis kaib yhe hea tuttava juures enda autoga ja on vaga rahul sealse teenindusega . Ma uurin tema kaest lahemalt ja saadan sulle andmed .
Sinine suits on vist oli poletamisest ja oli voib ara rikkuda ka Lambda anduri . Oli rikkub ka lopuks katalysaatori ara .
Oli voib ka mujalt mootorist polemiskambritesse sattuda . Kyynlad tuleks ka maha votta , vaata kas neil on palju polenud oli kyljes .
Soovitaks kyll mingi spetsialisti juurde viia .
Kui palju sinu auto on soitnud ja millist oli sa kasutad mootoris ? Milline volvo see tapselt on ?
Proovi kindlaks teha kas oli tuleb mootorist voi on turbo labi .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 22 Juun 2005, 06:50

On ka miinuseid, turbo lekib ja tagaamordid on läbi, nende vahetus halvimal juhul läheb maksma kuni 30800.-

Siin amordi hinnad http://www.shox.com/appguide/shoxshop/p ... isplay.php
Uue turbo peaks umbes $800 'ga katte saama .
Kui soovid neid tykke anna kiiresti teada , saadan suvel eesti yhe konteineri .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist