mina kasutasin korra oktaanarvu tõstjat 65 eeku , mõjus küll ...
Aga siis peaks seda vist pidevalt kasutama , iga tankimiseajal, et effekt püsima jääks.
Ja siis ma sõitsin mingiaeg UnoX i nitro 3000...oli vahet tunda.
850 ga tallinn tartu tallinn
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kalacompany kirjutas:mina kasutasin korra oktaanarvu tõstjat 65 eeku , mõjus küll ...
Aga siis peaks seda vist pidevalt kasutama , iga tankimiseajal, et effekt püsima jääks.
Ja siis ma sõitsin mingiaeg UnoX i nitro 3000...oli vahet tunda.
mina sõidan Shelli 95 Ultraga, ja kulu keskm. 12L/100le (50/50 linna ja maantee)
autoks 850 2.0 93kW, stiil mittejust säästev ehk kui vaja siis vajutan ja 90ga ei mune
samas eelmine oli mul passat 2.0 bens 85kW, see oli ökonoomsem keskmine ca. 7..8L/100le, stiil oli sama ja edasi läks ka nigu vaja.
selles suhtes oli küll passat etem (ikkagi vahest ca. 4L/100km kokkuhoidu, kuu s3000km sõites 120L kokkuhoida) aga VOLVOGA ON PAREM SÕITA
kahe hüppega üle jõe ei hüppa, aga volvoga pole proovind....
Tallinn - Varssav - Tallinn
Kokku ca 2200 km.
Kui sihtpunkti kohale jõudsime, näitas kompuuter keskmiseks kuluks 7,5 l sajale. Sinna sisse mahtus ka sõit läbi linna. Poolas tõusis korra 7,6 peale, sest tuli teha palju mõõdasõite rekadest ja liiklus oli tihe. Baltimaad sai autopiloodiga läbi sõidetud, aga Poolas läks liiklus nii tihedaks ja hakkas kohati lõrtsi tulema, et autopiloodi isu kadus ära.
Tagasiteel juhtis autot kolleeg, kes on tegelenud rallispordiga väikesest peale. Tema sõidustiil oli palju aktiivsem ja kiirem. Ka oli reede õhtu ja ummikutes Varrsavi läbimine võttis juba ca 2 tundi aega. Leedu läbisime lumetormis ja kui Riia alla jõudsime, näitas kraadiklaas -18 ja peale Pärnut -22 kraadi. Kojujõudes näitas keskmiseks kuluks 8,6 l sajale.
Autos olime kahekesi ja tagsitulles oli ca 200 kilo kaupa ka peal.
Autoks V70I, 125 kW, 5 käiguline automaatkast. Keskmine kiirus kompuutri andmetel oli 85 km/h. Üle 190 km/h ei sõitnud .
Volvo iste on nii mugav, et 12 tundi päevas roolitaga istuda pole mingi probleem.
Kokku ca 2200 km.
Kui sihtpunkti kohale jõudsime, näitas kompuuter keskmiseks kuluks 7,5 l sajale. Sinna sisse mahtus ka sõit läbi linna. Poolas tõusis korra 7,6 peale, sest tuli teha palju mõõdasõite rekadest ja liiklus oli tihe. Baltimaad sai autopiloodiga läbi sõidetud, aga Poolas läks liiklus nii tihedaks ja hakkas kohati lõrtsi tulema, et autopiloodi isu kadus ära.
Tagasiteel juhtis autot kolleeg, kes on tegelenud rallispordiga väikesest peale. Tema sõidustiil oli palju aktiivsem ja kiirem. Ka oli reede õhtu ja ummikutes Varrsavi läbimine võttis juba ca 2 tundi aega. Leedu läbisime lumetormis ja kui Riia alla jõudsime, näitas kraadiklaas -18 ja peale Pärnut -22 kraadi. Kojujõudes näitas keskmiseks kuluks 8,6 l sajale.
Autos olime kahekesi ja tagsitulles oli ca 200 kilo kaupa ka peal.
Autoks V70I, 125 kW, 5 käiguline automaatkast. Keskmine kiirus kompuutri andmetel oli 85 km/h. Üle 190 km/h ei sõitnud .
Volvo iste on nii mugav, et 12 tundi päevas roolitaga istuda pole mingi probleem.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist