2.5tdi rihma vahetus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
2.5tdi rihma vahetus
Tervist!
Oleks vaja enda vollil siis mootori ja pumba rihm ära vahetada aga uuriks enne natuke asja.
Mis asjad tuleks sellega koos ära teha? Mitu rullikut on ja kas veepump läheb ka sinna alla? Mis tuleb umbes maksumus juppidele ja mis juppe kasutada? Skf peaks vist olema korralik toode?
97a 2.5tdi 103kw v70
Oleks vaja enda vollil siis mootori ja pumba rihm ära vahetada aga uuriks enne natuke asja.
Mis asjad tuleks sellega koos ära teha? Mitu rullikut on ja kas veepump läheb ka sinna alla? Mis tuleb umbes maksumus juppidele ja mis juppe kasutada? Skf peaks vist olema korralik toode?
97a 2.5tdi 103kw v70
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Rihma komplekt koosneb 3-st rullikust ja 2 rihmast. Ma ise ostsin Gates-i komplekti, sain 106 euriga. Veepump ka kindlasti ära vahetada(30-50 euri). Kas sul plaanis ise vahetada või lased töökojas teha ?
Re: 2.5tdi rihma vahetus
kui juba, siis ka vända ja nuka otsasimmerid üle vaadata, saab ühe hooga tehtud..
ning vända otsast "käbi" võib vajada vahetust. õnneks ei ole ka väga kallis osa ja forsist saab.. on vaid vahe, kas on kandilised hambavahed või ümarad lohud...
hea, kui ka pump pärast õigesti paika saab, kuid sõidab ka niisamagi.
ning vända otsast "käbi" võib vajada vahetust. õnneks ei ole ka väga kallis osa ja forsist saab.. on vaid vahe, kas on kandilised hambavahed või ümarad lohud...
hea, kui ka pump pärast õigesti paika saab, kuid sõidab ka niisamagi.
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Kui tahad kindla peale minna siis on SKF ainuke komplekt mida võtta.
Komplekis on sellised asjad. Välja arvatud veepump mis pildil.
Aga ka see oleks soovitav ära vahetada kui sa ei tea millal seda viimati tehti.
Üks pump kestab reeglina kaks rihmavälpa.
Komplekis on sellised asjad. Välja arvatud veepump mis pildil.
Aga ka see oleks soovitav ära vahetada kui sa ei tea millal seda viimati tehti.
Üks pump kestab reeglina kaks rihmavälpa.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Kuna plaan selle autoga pikemalt sõita siis läheks jah kindla peale välja, Mõned õli lekked on nagunii siis saab neid tihendeid ja värke vahetada.
Ilmselt teeksin selle töö ise ära.
Edit: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7262/1000 ... C012582,50 Selline komplekt peaks vist hea olema ? Kas rihmadel hammaste koguses ei või erinevusi olla? On mingeid eri variante vms?
Ilmselt teeksin selle töö ise ära.
Edit: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7262/1000 ... C012582,50 Selline komplekt peaks vist hea olema ? Kas rihmadel hammaste koguses ei või erinevusi olla? On mingeid eri variante vms?
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Veepumbal on erinevusi.
On olemas 20 hambaga originaal.
Ja on ka uus 18 hambaga versioon.
Kui panna see 18hambaga asi siis tuleb nukaratas uuesti seadistada. Rihm on ikka samapikk.
On olemas 20 hambaga originaal.
Ja on ka uus 18 hambaga versioon.
New design with 18 teeth! Replaced the old pump with 20 teeth. When replacing the timing of the engine must be adjusted. The old version is rarely installed.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/co ... h/1013164/
Kui panna see 18hambaga asi siis tuleb nukaratas uuesti seadistada. Rihm on ikka samapikk.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Kui ise rihmavahetus teha, siis ise ei maksa midagi leiutama hakata, tuleb juhend ette võtta ja kõik selle järgi teha. Diisli puhul tuleb asju väga täpselt teha, et ei oleks hilisemaid muresid.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Skf ehk võiks siis ikkagi 20hambaga olla?
Eks juhendi ja juhendava käeläbi seda tegema hakkangi aga õnneks ka diagnosti jms võimalus olemas!
Eks juhendi ja juhendava käeläbi seda tegema hakkangi aga õnneks ka diagnosti jms võimalus olemas!
-
- Foorumlane
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Mai 2013, 21:54
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Tere,
vabandust, et vana teema üles kaevan, aga ei raatsinud uut ka teha.
Nimelt vahetasin kah esimest korda rihma ja veepumpa, aga pärast rihma vahetust lõi klõbina/kõrina sisse.
Ei saa täpselt aru ka, aga nagu tuleb klapikambrikaane alt.
Võtsin klapikaane maha aga seal oli kõik okei ja korras. Samas pööret andes läheb kiiremaks kõrin.
Märgid ja asjad said kõik paika ja töö tegin pm. autodata õpetuse järgi va. veepumba poolset nukaratast maha ei kiskunud.
Paika pannes pikemat rihma vaatasin, et nagu märgistus on üleval natuke mööda, aga samas hooratta tihvt ja kõrgsurvepumba juures märgistused kõik paigas.
Nüüd siin loengi, et uuemad veepumbad 18 hambaga, aga ega ma ju eile ei osanud mõelda sellele, et hammaste arvul võib esineda erinevusi.
Veepump ise SKF-i oma ja rihmakompl. INA.
Kas siis see väike nihe ongi tingitud sellest, et uuel veepumbal 18 hammast??? Homme loen vana pumba hambad üle.
Nüüd ei teagi mis siis edasi teha, viia kuskile töökotta kus süüde ja nukaratas uuesti seadistatakse?
Ega seda kõrva järgi teha ei oska vist...
vabandust, et vana teema üles kaevan, aga ei raatsinud uut ka teha.
Nimelt vahetasin kah esimest korda rihma ja veepumpa, aga pärast rihma vahetust lõi klõbina/kõrina sisse.
Ei saa täpselt aru ka, aga nagu tuleb klapikambrikaane alt.
Võtsin klapikaane maha aga seal oli kõik okei ja korras. Samas pööret andes läheb kiiremaks kõrin.
Märgid ja asjad said kõik paika ja töö tegin pm. autodata õpetuse järgi va. veepumba poolset nukaratast maha ei kiskunud.
Paika pannes pikemat rihma vaatasin, et nagu märgistus on üleval natuke mööda, aga samas hooratta tihvt ja kõrgsurvepumba juures märgistused kõik paigas.
Nüüd siin loengi, et uuemad veepumbad 18 hambaga, aga ega ma ju eile ei osanud mõelda sellele, et hammaste arvul võib esineda erinevusi.
Veepump ise SKF-i oma ja rihmakompl. INA.
Kas siis see väike nihe ongi tingitud sellest, et uuel veepumbal 18 hammast??? Homme loen vana pumba hambad üle.
Nüüd ei teagi mis siis edasi teha, viia kuskile töökotta kus süüde ja nukaratas uuesti seadistatakse?
Ega seda kõrva järgi teha ei oska vist...
volvo v70, 2.5d, 2000
Re: 2.5tdi rihma vahetus
MIks ise paika ei pane? Vaja ju nukk ainult paika keerata , nagu ma aru saan, ja inf on ka olemas autodata näol.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Mai 2013, 21:54
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Noh ma arvasin alguses, et kujutan ette, et märk paigast on, aga nüüd lugedes tuleb tõdeda, et see täitsa võimalik, et märk täpselt hamba peale jäi .
Nukaratast ei võtnud ma sellepärast maha, et ei tulnud maha, polnud mingit tõmmitsat ja kerglt koputades ja kangutades ei tahtnud irduda.
Veepumba vahetuseks tahtsin selle tagumise plastiku eemaldada, aga õnnestus pumba ikkagi kõrvalt välja keerama.
Iseasi on jälle see, et kas see krdi kõrin võib olla tingitud sellest, et rihm nüüd veepumba tõttu natuke mööda on?
Ei saa hetkel järgi uurida ka hammaste arvu, kuna jätsin auto tööjuurde kartuses, et keerab midagi peeti.
Nukaratast ei võtnud ma sellepärast maha, et ei tulnud maha, polnud mingit tõmmitsat ja kerglt koputades ja kangutades ei tahtnud irduda.
Veepumba vahetuseks tahtsin selle tagumise plastiku eemaldada, aga õnnestus pumba ikkagi kõrvalt välja keerama.
Iseasi on jälle see, et kas see krdi kõrin võib olla tingitud sellest, et rihm nüüd veepumba tõttu natuke mööda on?
Ei saa hetkel järgi uurida ka hammaste arvu, kuna jätsin auto tööjuurde kartuses, et keerab midagi peeti.
volvo v70, 2.5d, 2000
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Järeldus on see, et nukk ja vänt ei ole sul omavahel paigas ning seepärast pritsemoment väga varajane (mootor käriseb). Nukaratas tuleb 2,5 TDI ühe haamrikopsuga lahti. Ma ei tea mida, see autodata manual kirjutab aga kõige täpsem töö käib niimoodi:
Hooratta märk nulli ja pump lukku.
Mõlemad rihmad ja klapikambri kaan maha.
Nukk abinõuga lukku, uus hammasrihm peale, nii et ülemine nukaratas natuke lahti.
Kontrollid nullseisu märgi ja pingutad nukaratta õige momendiga kinni.
Abinõu vahelt ära ja pumbarihm peale, kaan uuesti peale ning pump lukust lahti.
Hooratta märk nulli ja pump lukku.
Mõlemad rihmad ja klapikambri kaan maha.
Nukk abinõuga lukku, uus hammasrihm peale, nii et ülemine nukaratas natuke lahti.
Kontrollid nullseisu märgi ja pingutad nukaratta õige momendiga kinni.
Abinõu vahelt ära ja pumbarihm peale, kaan uuesti peale ning pump lukust lahti.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Täriseb ka siis, kui pritsemoment on õige, aga nuka asend vale. Järgi proovitud - rihma vahetusel jäid märgid paika panemata (pritse läks varaseks, lambda tuli põlema) ja pärast arvuti järgi pandi paika ainult pumba rihm, mispeale lambda tuli kustus.
Väike nihe tekib lisaks võimalikule pumba hammaste erinevusele ka rihma venimisest, täpsemini sellest, et uus rihm ei ole veel veninud.
Väike nihe tekib lisaks võimalikule pumba hammaste erinevusele ka rihma venimisest, täpsemini sellest, et uus rihm ei ole veel veninud.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Mai 2013, 21:54
Re: 2.5tdi rihma vahetus
nonii, sai siis nukaratas lahti, krt, üldiselt ei old nii, et paar kõpsu ja käes.
Ikka päris kõva lööki oli vaja, a pärast keerasin paika ja kadus ära tärin.
Nüüd vaja kusagil süüde paika keerata ja saab sõitu jälle nautida
Tänud.
Ikka päris kõva lööki oli vaja, a pärast keerasin paika ja kadus ära tärin.
Nüüd vaja kusagil süüde paika keerata ja saab sõitu jälle nautida
Tänud.
volvo v70, 2.5d, 2000
Re: 2.5tdi rihma vahetus
Hooratta märk nulli ja pump lukku.
Kuidas pumpa lukustatakse?
Kuidas pumpa lukustatakse?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist