14. leht 17-st
Re: Neliveolised
Postitatud: 16 Veebr 2012, 09:45
Postitas ants
tnx kirjutas:ma arvan, et kui pooltelg lahti ühendada nii, et otsad paika jäävad, siis ei tohiks midagi juhtuda, aga kardaani on lihtsam ära võtta.
Palun selgita kuidas Sa seda teed, kas võtad püsikast lahti või...
ja difri poolele lööd puupunnid ette?
Re: Neliveolised
Postitatud: 17 Veebr 2012, 08:53
Postitas tnx
Ma mõtlesin jah nii, et püsikiirusliigendid lahti. Kui kardaani ega pooltelgi pole, siis polegi nagu vahet, kas selle seisva difri külge jäävad sisemised otsad või puupunnid või lahtine auk või kas see differ üldse auto külge alles jätta.
Aga see oli puhas teoreetiline uitmõte, praktikas proovimiseks mul ühtegi awd volvot võtta ei ole.
Re: Neliveolised
Postitatud: 17 Veebr 2012, 09:21
Postitas ants
Miks Sa selle awd siis ostad üldse, osta kohe fwd ja pole vaja midagi alt ära kruvida.
Re: Neliveolised
Postitatud: 24 Veebr 2012, 21:23
Postitas Valts
Mul juba üle 2 aasta awd-l kardaan alt ära. Üldse ei häiri et tagumised poolteljed kaasa pöörlevad, ei usu ka et sealt mingit kütusekulu vahet jms tuleks.
Ilma kardaanita vurades on ka üks positiivne asi- auto keerab paremini, muidu tahtis aeglaselt järku pööret tehes (näiteks parklas) vägisi autot otse lükata ja sellest tulenes ka kehva pöörderaadius
Ise loodan et sellel aastal püsib lumi kaua sest peaksin umbes kuu aja pärast oma uue visko kätte saama ja siis saaks veel talve nautida.
Re: Neliveolised
Postitatud: 25 Veebr 2012, 10:26
Postitas ants
Valts kirjutas:Mul juba üle 2 aasta awd-l kardaan alt ära. Üldse ei häiri et tagumised poolteljed kaasa pöörlevad, ei usu ka et sealt mingit kütusekulu vahet jms tuleks.
Ilma kardaanita vurades on ka üks positiivne asi- auto keerab paremini, muidu tahtis aeglaselt järku pööret tehes (näiteks parklas) vägisi autot otse lükata ja sellest tulenes ka kehva pöörderaadius
Ise loodan et sellel aastal püsib lumi kaua sest peaksin umbes kuu aja pärast oma uue visko kätte saama ja siis saaks veel talve nautida.
Valts, ega Sa ainuke ei ole kes FWD-na sõidab
Mis viscol viga oli ja kus see kindlaks tehti, ehk saaks oma ka AWD-ks kunagi
Re: Neliveolised
Postitatud: 27 Veebr 2012, 09:18
Postitas tnx
Valts kirjutas:Ilma kardaanita vurades on ka üks positiivne asi- auto keerab paremini, muidu tahtis aeglaselt järku pööret tehes (näiteks parklas) vägisi autot otse lükata ja sellest tulenes ka kehva pöörderaadius
Kui kardaan uuesti all, siis kirjuta meile ka, kas pöörderaadius läks uuesti kehvemaks.
Mina pole oma awd autodega küll sellist käitumist kogenud (aga need pole Volvod ka olnud).
Re: Neliveolised
Postitatud: 29 Veebr 2012, 12:14
Postitas olq83
mul v70 awd ja võtsin ka gardaani ära kuna vahelaager tegi häält,peale seda läks rool ja pööramine kergemaks ,kui lumi maha tuli muutus sõitmine ebameeldivaks kuna tagumine reduktor jooksis kaasa ja oli takistuseks (ehk siis sama effekt nagu oleks käsipidur peal) libedal maanteel sain möödasõitu tehes külje ette,peale seda panin gardaani tagasi rool läks küll raskemaks aga auto püsib teel normaalselt.
Re: Neliveolised
Postitatud: 26 Juul 2012, 14:28
Postitas ural
Mis mudelitel kasutati M58 käigukasti ?
Re: Neliveolised
Postitatud: 26 Juul 2012, 15:07
Postitas Tanel
850, s,v,xc70
kõik peavad olema nelikveolised
Re: Neliveolised
Postitatud: 30 Juul 2012, 16:43
Postitas ural
M59 pandi 850/V70 R, T5 esiveolistele mudelitele? See on tehase piiratud libisemisega difriga ?
Re: Neliveolised
Postitatud: 30 Juul 2012, 16:48
Postitas Iceman
Ainult R mudelitele. T5 mudelitel on M56 kast
Re: Neliveolised
Postitatud: 30 Juul 2012, 22:27
Postitas ural
Iceman kirjutas:Ainult R mudelitele. T5 mudelitel on M56 kast
Esiveolised R.id?
Re: Neliveolised
Postitatud: 31 Juul 2012, 06:35
Postitas Simsalabim
Praegu üks 850R M59 müügiski auto24s:
http://www.auto24.ee/used/1047313
Re: Neliveolised
Postitatud: 31 Juul 2012, 10:04
Postitas no1
Re: Neliveolised
Postitatud: 12 Nov 2012, 17:14
Postitas ohh
Kas oskab keegi kommenteerida kui nurkreduktori ja kaigukasti vaheline" muhv" eemaldada kas vedu s2club???