13. leht 17-st

Re: Neliveolised

Postitatud: 23 Jaan 2012, 22:36
Postitas veikosib
tervist foorumlased ja nelivedulistel kogenumad eelkäijad!
palun teie arvamust antud isendi kohta - enam huvituks, kas selle puhul tasub karta automaatkasti, mis on sele mootori ja veoskeemi koostöös oodatav bensukulu ja mida tasuks uurida/kontrollida ostueelsel ülevaatusel?
Tänud ette asjalike arvamuste ja vihjete eest...
http://www.auto24.ee/used/935528

Re: Neliveolised

Postitatud: 24 Jaan 2012, 00:30
Postitas SinineVagun
kõige pealt uuri, kas antud müüja on nõus minema üldse ostueelsesse kontrolli, kuna kuuldu ja loetu põhjal on tegemist paraja patsaaniga.

Re: Neliveolised

Postitatud: 24 Jaan 2012, 08:53
Postitas ural
SinineVagun kirjutas:kõige pealt uuri, kas antud müüja on nõus minema üldse ostueelsesse kontrolli, kuna kuuldu ja loetu põhjal on tegemist paraja patsaaniga.

Oli nõus minema kontrolli v.a Info-Auto. Antud asutus pidi andma ebapädevaid diagnoose.

Re: Neliveolised

Postitatud: 24 Jaan 2012, 12:25
Postitas smurf
Huvitav kui ebapädevat infot annab Volvo ametlik esindus. Kindlasti soovitab siis müüja mingit enda tuttavat ja pädevat kohta, kus teostada kontroll.
Kui müüja on nõus minema kontrolli v.a ametlik esindus, siis ma pigem kahtleksin tema heatahtlikkuses.

See minu arvamus muidugi :roll:

E: Kurat minu meeles oli sellest autost mõniaeg tagasi siin foorumis ka juttu, aga no üldse ei leia nüüd üles seda teemat :?

Re: Neliveolised

Postitatud: 24 Jaan 2012, 15:28
Postitas Aare85
IA oma hädade juures on muidugi enamvähem ainuke koht, mis juhib su tähelepanu puuduvate turvapatjadele ja muule sellisele, mida ülevaatuspunktis kontrollida ei saa.
Puuduvad turvapadjad tähendavad Raidsaare juures Leedus üles löödud ja Mariampole turult siia veetud autot.
Nii lihtne see ongi.

Nelivedu saab kontrollida ka ülevaatuspunkti piduristendis. Vägagi tõenäoliselt on viskomuhv läbi või viimase veerandi peal. Automaatkast nii kallide osadega ja vanal autol on lihtsalt üks täiendav riskifaktor. Mina väldiks. Selle auto juures on neid tiksuvaid pomme ilma selletagi piisavalt.

Minu isiklik arvamus firma, eespool kirjutatu ja fotode põhja
1. suure tõenäosusega suure avarii teinud auto (esiotsa avarii)
2. läbisõit võib isegi õige olla, väike on see sellepärast, et auto on pikalt kuskil romuplatsil müügiks olnud (nende "endiste pensionäri autode" tavaline väikese ls põhjus - kas avarii või suurem tehniline rike ja auto lihtsalt on aastaid vedelenud).
3. Leedus või äärmisel juhul siin romula sodist sirgeks ja korda tehtud.

Mina läheks ja uuriks oma silmaga, tavaliselt on sellised odavad kaunad nii prostalt sirgeks taotud, et see karjub lausa autot vaadates vastu (selle piltidelt kah). Vaadake esiotsa pilte tulede juurest, ikka päris kõveralt kokku loobitud. IA-sse ei lähe sellepärast, et autol puuduvad turvapadjad (mis esiotsa käkru sõitmisega välja lendasid). Mõistagi sellisele odavale autole ei hakka Sveitsis keegi uusi patju panema ja nii ta siia tuligi.

Re: Neliveolised

Postitatud: 24 Jaan 2012, 19:07
Postitas Tanel
Eelnevale jutule lisaks et heleda nahaga rool üleni tumeda sisuga interjööris on ikka tase :D

Re: Neliveolised

Postitatud: 24 Jaan 2012, 19:38
Postitas ants
Tanel kirjutas:Eelnevale jutule lisaks et heleda nahaga rool üleni tumeda sisuga interjööris on ikka tase :D


:puke:

Re: Neliveolised

Postitatud: 25 Jaan 2012, 09:14
Postitas Aare85
Kui rool oleks tervikuna teist värvi, siis on tavaliselt sellise asja põhjuseks sobivat värvi airbagi puudumine leedu garaazis. Näiteks liivakarva sisuga autos üleni must rool.
Olen näinud Leedus kokku korjatud autosid, millel on kõik turvapadjad sees, kuid igasugu kruvidel-poltidel värsked keeramise jäljed.
Kui seal on mõni doonor, võib saada ka patjadega auto. Kuidas juhtub.

Üldiselt selle hinnaklassi autodel pannakse imevärvi roole kahel põhjusel
1. originaalrooli kate räbal (mis muudab mõttetuks igasugu 255 000 km fantaasiad ja võltsitud teenindusraamatud)
2. originaalrool on avariis nii kõvasti kannatada saanud (kinnitamata turvavööga rooli lendamine, rooli läbilõikamine päästeteenistuse poolt), et ei saa kasutada.

Muidugi igasugu 15 a vanad turvapadjad võivad olla ohtlikumadki kui ilma nendeta sõit. Põhiküsimus on selles, kas esiotsa avarii on korrektselt taastatud (Leedus enamasti ei taastata korrektselt) ja korrektne taastamine pole kempiga teise ninaotsa külge keevitamine.

Re: Neliveolised

Postitatud: 15 Veebr 2012, 19:31
Postitas abt
Soovin pisut awd hingeelu kohta teadjamatelt tarkust.
Kas 142kw AWD hakkab mingeid veateateid või muid hädaldamisi ette võtma, kui ta esiveolisena kasutusel? A-la kardaan lahti ühendatud ja ka tagumised poolteljed.

Re: Neliveolised

Postitatud: 15 Veebr 2012, 19:49
Postitas Tanel
abt kirjutas:Soovin pisut awd hingeelu kohta teadjamatelt tarkust.
Kas 142kw AWD hakkab mingeid veateateid või muid hädaldamisi ette võtma, kui ta esiveolisena kasutusel? A-la kardaan lahti ühendatud ja ka tagumised poolteljed.

Mis aasta?

Re: Neliveolised

Postitatud: 15 Veebr 2012, 20:09
Postitas abt
Tänud kiire reageerimise eest!:)
1998a. masin on. Minu mõte on see, et kobedamat T5-t raske leida vanematena, kuid samas 142kw liigutab piisavalt juba vajadusel. Ja samas on vigaseid 142kw awd-d täiesti ok. hinnaga müügis.

Re: Neliveolised

Postitatud: 15 Veebr 2012, 20:23
Postitas Tanel
abt kirjutas:Tänud kiire reageerimise eest!:)
1998a. masin on. Minu mõte on see, et kobedamat T5-t raske leida vanematena, kuid samas 142kw liigutab piisavalt juba vajadusel. Ja samas on vigaseid 142kw awd-d täiesti ok. hinnaga müügis.

Ei hakka vigasid andma. I gen awd pole midagi elektroonikaga ühenduses.
Võta vaid ära kardaan. ülejäänud jäta paika.
Võin sulle kardaani otsa pakkuda laagrit kui vaja peaks minema. Mul üks vale autos ringi veeremas

Re: Neliveolised

Postitatud: 15 Veebr 2012, 20:26
Postitas abt
Võhiklik küsimus veel.
Miks mitte ka tagaumised poolteljed eemaldada, et mitte diffrit kaasa vedada?

Re: Neliveolised

Postitatud: 15 Veebr 2012, 20:40
Postitas Tanel
abt kirjutas:Võhiklik küsimus veel.
Miks mitte ka tagaumised poolteljed eemaldada, et mitte diffrit kaasa vedada?

Seal ju õli sees ja asi liugleb laagritel?
miks sa peaksid tahtma võllid ära võtta? :s

Re: Neliveolised

Postitatud: 16 Veebr 2012, 08:21
Postitas tnx
difri õli ju suht paks, eriti külmaga. kurvis peab veel satelliite ka keerutama, nii et mingi energiakulu tema vedamiseks ikka läheb.
awd suurem kütusekulu ju enam-vähem nendest lisatükkidest tulebki ja kardaan üksinda annab vast kõige vähem juurde.
ma arvan, et kui pooltelg lahti ühendada nii, et otsad paika jäävad, siis ei tohiks midagi juhtuda, aga kardaani on lihtsam ära võtta.