Neliveolised
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Neliveolised
Tegin väikest statistikat ja kahe aasta keskmiseks tuleb 9,8 liitrit. Sõidud umbes pooleks linnas ja maanteel.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.
Re: Neliveolised
tuhk kirjutas:Tegin väikest statistikat ja kahe aasta keskmiseks tuleb 9,8 liitrit. Sõidud umbes pooleks linnas ja maanteel.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.
Bensukas?
Re: Neliveolised
maan kirjutas:tuhk kirjutas:Tegin väikest statistikat ja kahe aasta keskmiseks tuleb 9,8 liitrit. Sõidud umbes pooleks linnas ja maanteel.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.
Bensukas?
Vaevalt!
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Neliveolised
Ei tea, mis aastast jutt tema masina puhul, kuid sellise kuluga ei ole ju D5 moto?
Re: Neliveolised
2,5 bensiin ja 154kw.
Re: Neliveolised
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006
XC70 D5 2006
Re: Neliveolised
Tere jälle sain ka lõpuks tead siis miks taga sild ei tööta viga on taga sillas olev õli pump mis vajab vahetust.
Tagadiffer
Täna öeldi IA-st, et tuleks vahetada tagadiffer (järelikult mitte Haldex-sidur).
S80 AWD 3,2 2007
Kas keegi oskab pakkuda alternatiivi IA-le või otse mingilt tootjalt?
S80 AWD 3,2 2007
Kas keegi oskab pakkuda alternatiivi IA-le või otse mingilt tootjalt?
Re: Neliveolised
peale lammari või ebay muule alternatiivile eriti jupi leidmiseks loota ei ole mõtet, poest seda ei saa peale ia
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Neliveolised
A mis difril viga. Mõni spets äkki võtab lahti ja oskab korda teha. See muidugi võib veel rohkem aega võtta, kui kasutatud difri otsimine.
Re: Neliveolised
Differ undab ja isegi Autoviva ei remondi ise ega ole leidnud asendust.
IA pakub vahetust, s.t. vana tagasi ei saa ja pole võimalik uurida ega remontida.
IA pakub vahetust, s.t. vana tagasi ei saa ja pole võimalik uurida ega remontida.
Re: Neliveolised
Autovival on lihtsamate asjadegagi tööd küllalt ja tervet difrit asenduseks vaevalt mujalt saab kui IA või teise samasuguse auto pealt.
Pigem võib uurida selliseid kohti nagu Tõukur, Transrem vms, mis spetsialiseerunud mootorite või kastide kapremondile,
või hoopis autosportlastega seotud ettevõtmisi - MM Motorsport, Ligur Motors. Ka tehnikaalast haridust pakkuvates kohtades liigub lahtise pea ja osavate kätega meistrimehi, kellel võib häid ideid olla.
Pigem võib uurida selliseid kohti nagu Tõukur, Transrem vms, mis spetsialiseerunud mootorite või kastide kapremondile,
või hoopis autosportlastega seotud ettevõtmisi - MM Motorsport, Ligur Motors. Ka tehnikaalast haridust pakkuvates kohtades liigub lahtise pea ja osavate kätega meistrimehi, kellel võib häid ideid olla.
Re: Tagadiffer
asjalik kirjutas:Täna öeldi IA-st, et tuleks vahetada tagadiffer (järelikult mitte Haldex-sidur).
S80 AWD 3,2 2007
Kas keegi oskab pakkuda alternatiivi IA-le või otse mingilt tootjalt?
Palju IA sellise pudina eest eurikuid küsib?
Ilmselt
Вольво c cемëрки начинается!
Re: Neliveolised
Tere klubilised.
S80 3,2 AWD case lahenes niimoodi:
14.09 defekteeriti tagadifferi vahetus, IA pakkus 2888 eest (koos km-ga) undava tagadifferi tehasevahetust (vigane võetakse tagasi) ja Haldexi filtri ja õli vahetust.
Seejärel kulutasin aega alternatiivide otsimisele, aga loomulikult tulemusteta.
27.09 satsin IA-sse kirja, kus pakkusin, et 184 t.km. sõitnud ühiku vahetus ei ole loogiline kulukoht ja pärast järelemõtlemist pakuti kompromissi, kus mina tasun 1000 vahetuse eest.
Kuna sõitsin nädalaks siit ära, jätsin sõiduki selleks ajaks IA kätte ja sel ajal vahetati tagadiffer 1000 eest ja lisaks 500 eest Haldexi filter ja õli ning tehti käigukasti läbipesu 12 l orig. õliga.
Minu arusaamise järgi on need tööd tehtud selle raha eest parimal moel orig. osade ja garantiiga, nii et soovitan tõsisemate probleemide korral suhelda IA-ga teenindusjuhi tasandil ja rõhuda oma 16-aastasele IA kliendistaažile ja 10. Volvo mudelile.
Kõigile edu soovides
S80 3,2 AWD case lahenes niimoodi:
14.09 defekteeriti tagadifferi vahetus, IA pakkus 2888 eest (koos km-ga) undava tagadifferi tehasevahetust (vigane võetakse tagasi) ja Haldexi filtri ja õli vahetust.
Seejärel kulutasin aega alternatiivide otsimisele, aga loomulikult tulemusteta.
27.09 satsin IA-sse kirja, kus pakkusin, et 184 t.km. sõitnud ühiku vahetus ei ole loogiline kulukoht ja pärast järelemõtlemist pakuti kompromissi, kus mina tasun 1000 vahetuse eest.
Kuna sõitsin nädalaks siit ära, jätsin sõiduki selleks ajaks IA kätte ja sel ajal vahetati tagadiffer 1000 eest ja lisaks 500 eest Haldexi filter ja õli ning tehti käigukasti läbipesu 12 l orig. õliga.
Minu arusaamise järgi on need tööd tehtud selle raha eest parimal moel orig. osade ja garantiiga, nii et soovitan tõsisemate probleemide korral suhelda IA-ga teenindusjuhi tasandil ja rõhuda oma 16-aastasele IA kliendistaažile ja 10. Volvo mudelile.
Kõigile edu soovides
Re: Neliveolised
Käisin ülevaatuspunktis (selles samas, mis Pealtnägija kohta kriitikat tegi) seda neliveo asja tutkimas ja asi toimis sedasi (2000 gen 2 XC70 viskoga)
-esirattad piduristendi rullidel, rullid veerevad vabalt, kohaltvõtmisel said esirattad teha võibolla 1,5 pööret kui tagaratastele tekkis piisav jõud, et auto rullidelt minema sõidaks.
-esirattad rullidel, tagaots pidurdatud käsipiduriga. Rullid lastakse käima ja ekraanile jookseb takistus. Selles Pealtnägija-kontrollis oli Haldexiga see kuskil 3000 N, minul oli viscoga ca 1600 N.
Autol on kellal ca 260 000 km, eks see ole juba kulunud kah.
Võibolla on kellelgi abiks ja viiteks oma auto kontrollimisel.
-esirattad piduristendi rullidel, rullid veerevad vabalt, kohaltvõtmisel said esirattad teha võibolla 1,5 pööret kui tagaratastele tekkis piisav jõud, et auto rullidelt minema sõidaks.
-esirattad rullidel, tagaots pidurdatud käsipiduriga. Rullid lastakse käima ja ekraanile jookseb takistus. Selles Pealtnägija-kontrollis oli Haldexiga see kuskil 3000 N, minul oli viscoga ca 1600 N.
Autol on kellal ca 260 000 km, eks see ole juba kulunud kah.
Võibolla on kellelgi abiks ja viiteks oma auto kontrollimisel.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist