Neliveolised

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

tuhk
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 30 Dets 2009, 11:29
Asukoht: Pärnu

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tuhk » 05 Sept 2011, 08:49

Tegin väikest statistikat ja kahe aasta keskmiseks tuleb 9,8 liitrit. Sõidud umbes pooleks linnas ja maanteel.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Neliveolised

PostitusPostitas maan » 05 Sept 2011, 09:44

tuhk kirjutas:Tegin väikest statistikat ja kahe aasta keskmiseks tuleb 9,8 liitrit. Sõidud umbes pooleks linnas ja maanteel.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.

Bensukas?

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Neliveolised

PostitusPostitas no1 » 05 Sept 2011, 09:47

maan kirjutas:
tuhk kirjutas:Tegin väikest statistikat ja kahe aasta keskmiseks tuleb 9,8 liitrit. Sõidud umbes pooleks linnas ja maanteel.
Tallinnas liigeldes oleks kulu kindlasti suurem.
Ega see xc polegi mõeldud kusagil karjääris rallimiseks, sellejaoks vist mingid muud autod.

Bensukas?

Vaevalt! :)
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: Neliveolised

PostitusPostitas maan » 05 Sept 2011, 09:49

Ei tea, mis aastast jutt tema masina puhul, kuid sellise kuluga ei ole ju D5 moto? :)

tuhk
Kõva postitaja
Postitusi: 112
Liitunud: 30 Dets 2009, 11:29
Asukoht: Pärnu

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tuhk » 06 Sept 2011, 13:29

2,5 bensiin ja 154kw.

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Neliveolised

PostitusPostitas no1 » 06 Sept 2011, 13:46

:shock:
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
aimar
Kõva postitaja
Postitusi: 121
Liitunud: 06 Veebr 2008, 21:06
Asukoht: Tallinn Maardu

Re: Neliveolised

PostitusPostitas aimar » 09 Sept 2011, 20:05

Tere jälle sain ka lõpuks tead siis miks taga sild ei tööta viga on taga sillas olev õli pump mis vajab vahetust.

asjalik
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Aug 2008, 10:35

Tagadiffer

PostitusPostitas asjalik » 14 Sept 2011, 21:37

Täna öeldi IA-st, et tuleks vahetada tagadiffer (järelikult mitte Haldex-sidur).
S80 AWD 3,2 2007
Kas keegi oskab pakkuda alternatiivi IA-le või otse mingilt tootjalt?

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Neliveolised

PostitusPostitas supp » 14 Sept 2011, 21:41

peale lammari või ebay muule alternatiivile eriti jupi leidmiseks loota ei ole mõtet, poest seda ei saa peale ia
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tnx » 20 Sept 2011, 09:14

A mis difril viga. Mõni spets äkki võtab lahti ja oskab korda teha. See muidugi võib veel rohkem aega võtta, kui kasutatud difri otsimine.

asjalik
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Aug 2008, 10:35

Re: Neliveolised

PostitusPostitas asjalik » 20 Sept 2011, 15:42

Differ undab ja isegi Autoviva ei remondi ise ega ole leidnud asendust.
IA pakub vahetust, s.t. vana tagasi ei saa ja pole võimalik uurida ega remontida.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Neliveolised

PostitusPostitas tnx » 21 Sept 2011, 08:56

Autovival on lihtsamate asjadegagi tööd küllalt ja tervet difrit asenduseks vaevalt mujalt saab kui IA või teise samasuguse auto pealt.
Pigem võib uurida selliseid kohti nagu Tõukur, Transrem vms, mis spetsialiseerunud mootorite või kastide kapremondile,
või hoopis autosportlastega seotud ettevõtmisi - MM Motorsport, Ligur Motors. Ka tehnikaalast haridust pakkuvates kohtades liigub lahtise pea ja osavate kätega meistrimehi, kellel võib häid ideid olla.

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 874
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Tagadiffer

PostitusPostitas Igor » 21 Sept 2011, 11:54

asjalik kirjutas:Täna öeldi IA-st, et tuleks vahetada tagadiffer (järelikult mitte Haldex-sidur).
S80 AWD 3,2 2007
Kas keegi oskab pakkuda alternatiivi IA-le või otse mingilt tootjalt?

Palju IA sellise pudina eest eurikuid küsib?
Ilmselt [shot]
Вольво c cемëрки начинается!

asjalik
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Aug 2008, 10:35

Re: Neliveolised

PostitusPostitas asjalik » 22 Okt 2011, 10:53

Tere klubilised.

S80 3,2 AWD case lahenes niimoodi:
14.09 defekteeriti tagadifferi vahetus, IA pakkus 2888 eest (koos km-ga) undava tagadifferi tehasevahetust (vigane võetakse tagasi) ja Haldexi filtri ja õli vahetust.
Seejärel kulutasin aega alternatiivide otsimisele, aga loomulikult tulemusteta.
27.09 satsin IA-sse kirja, kus pakkusin, et 184 t.km. sõitnud ühiku vahetus ei ole loogiline kulukoht ja pärast järelemõtlemist pakuti kompromissi, kus mina tasun 1000 vahetuse eest.
Kuna sõitsin nädalaks siit ära, jätsin sõiduki selleks ajaks IA kätte ja sel ajal vahetati tagadiffer 1000 eest ja lisaks 500 eest Haldexi filter ja õli ning tehti käigukasti läbipesu 12 l orig. õliga.
Minu arusaamise järgi on need tööd tehtud selle raha eest parimal moel orig. osade ja garantiiga, nii et soovitan tõsisemate probleemide korral suhelda IA-ga teenindusjuhi tasandil ja rõhuda oma 16-aastasele IA kliendistaažile ja 10. Volvo mudelile.

Kõigile edu soovides

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Aare85 » 22 Jaan 2012, 19:45

Käisin ülevaatuspunktis (selles samas, mis Pealtnägija kohta kriitikat tegi) seda neliveo asja tutkimas ja asi toimis sedasi (2000 gen 2 XC70 viskoga)

-esirattad piduristendi rullidel, rullid veerevad vabalt, kohaltvõtmisel said esirattad teha võibolla 1,5 pööret kui tagaratastele tekkis piisav jõud, et auto rullidelt minema sõidaks.

-esirattad rullidel, tagaots pidurdatud käsipiduriga. Rullid lastakse käima ja ekraanile jookseb takistus. Selles Pealtnägija-kontrollis oli Haldexiga see kuskil 3000 N, minul oli viscoga ca 1600 N.

Autol on kellal ca 260 000 km, eks see ole juba kulunud kah.

Võibolla on kellelgi abiks ja viiteks oma auto kontrollimisel.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist