Neliveolised

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 191
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Neliveolised

PostitusPostitas marek555 » 17 Apr 2019, 14:52

2mm

PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 517
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59

Re: Neliveolised

PostitusPostitas PorisedRattad » 18 Apr 2019, 08:07

Traktorist kirjutas:Loll küsimus, olen uurinud kl hr. Guuglit, aga otsest vastust pole leidnud-kui palju võib olla esimeste ja tagumiste rehvide kulumisvahe AWD puhul (1998 v70 visco)? Ilma, et hakkaks nelikvedu lõhkuma


Nagu Marek555 juba kirjutas, siis üle 2mm erinevus ei ole enam hea.
XC70 2.5T 2004 154kw

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 656
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Traktorist » 31 Juul 2019, 12:40

Visco toimimisest on vist guuglitäis juttu olemas igas keeles, aga küsiks üle.. Sai eile metsas marjul käidud ja nelikvedu toimis nagu miikenki liiva peal, aga kuna lollus on lõputu ja kondoom siin ei kaitse kahjuks, siis sai auto võimeid üle hinnatud ja kenasti liiva sisse sõidetud.
Mis mulle siis üllatusena tuli, et kui tagumised rattad kenasti pehmes liivas sees on juba, siis enam Kohapeal nelikvedu ei rakendu mis sest, et esimesed rattad ringi käivad. Kas see nii peabki olema? Korraks kahtlustasin, et nelikvedu on üles õelnud, aga peale väljanikerdamist ja sama liivatakistust ületades lasin juba ennem esirattad ringi ja tagumine sild rakendus kohe taha ja sai neliveolisena läbi ukerdada.
Siduri lasin korralikult kärssama muidugi kinni olles.

Küsimus ka, et kas selle viscoga võib midagi juhtuda ka sellisel juhul, ülekuumenemist v midagi.. Igatahes ringi ei jaksanud tagumisi rattaid ajada kui need liivas sees olid
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 191
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Neliveolised

PostitusPostitas marek555 » 01 Aug 2019, 00:16

Kas nurkreduktor aetakse ringi esidifrist sõltumatult selle nuutühendusega? Siis pidi visco läbilibisema kinni olles? Või annavad nuudid üle suure koormuse all.
Viimati muutis marek555, 01 Aug 2019, 01:31, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 191
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: Neliveolised

PostitusPostitas marek555 » 01 Aug 2019, 00:25

Viscoga AWD tuleks ülevaatusel, esipidureid testides, panna ka tagarattad rullikutele või tagasild maast lahti tõsta. Sedasi oli Volvo tehase juhendis kirjas. Vaevalt seda keegi teeb- aga pekkikeeramise oht täitsa olemas.

aymur
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 03 Apr 2011, 20:54
Asukoht: Harjavalta,Soome

Re: Neliveolised

PostitusPostitas aymur » 01 Aug 2019, 06:30

marek555 kirjutas:Viscoga AWD tuleks ülevaatusel, esipidureid testides, panna ka tagarattad rullikutele või tagasild maast lahti tõsta. Sedasi oli Volvo tehase juhendis kirjas. Vaevalt seda keegi teeb- aga pekkikeeramise oht täitsa olemas.

Mul Soomes pole kordagi pidureid rullikute peal kontrollitud,üv lehelt loed,et AWD pidurid kontrollitud proovisõidul.
2001 v70
2009 v70 awd
2017 v90 awd

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 858
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Neliveolised

PostitusPostitas Klamber » 02 Aug 2019, 13:12

Tänapäeval ikka keerutatakse ühel teljel rattaid erinevas suunas ja pole mingi häda pidureid mõõta. Aint siis on kellad kui seal mingi ketaslukk sees peaks olema. Aga ühelgi neliveolisel volvol küll pole seda. Erandina I gen AWD G80 lukk tagasillas, aga see ei rakendu nii väikse kiiruse juures. Niiet seal soomes mingid vanad seadmed :P

Traktoristile - oli ikka edaspidi käik sees? :P Tagurpidi vabajooksu lukk võib küll mitte rakenduda, olen seda ise kogenud mitmeid kordi ja kui kuskil liiva/lume sees kinni jääb siis löön risti ikka ette, kui tagurpidi on vaja lasta :D Ja tagurpidi käiku ei maksa sellest tulenevalt ka väga kuritarvitada. Aga üldiselt pole probleeme, on ka imelikest kohtadest läbi vedanud. Edaspidi peaks alati rakenduma. Ja visko osa ise ei rakendu vahel väga külmaga ainult, niikui soojaks saab haagib kettad kokku. Visko ikkagi kannatab nii palju momenti et asfladil tegelt tõmbab ka rattad ringi taga, näiteks kui tõmbad kedagi nööriga. Niiet nagu mainiti siis järgmine koht on nuut, mis järgi annab. Samas ei saa ka välistada, et visko kulunud, 20a teevad oma töö :twisted:
RWD
FWDx2
AWDx2


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist