Mure kiirendusega

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

Mure kiirendusega

PostitusPostitas romulus » 25 Nov 2006, 20:50

Mure selline,et kiirendades pöörded üle 4000 ei lähe.kakub ja tagant tuleb paksu musta suitsu.Samas ka mootor kakub kui pöörded alla 2000. Seistes läheb jälle väga hästi pöördesse ja ei mingit suitsu.Kusjuures probleem ei ole pidev.Vahepeal sõidab korralikult.Aga tundub et midagi ikka on viga ja kas keegi oskab midagi oma kogemustest pakkuda?Mootoriks t5 166kw

v6savillem
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 10 Okt 2006, 20:52

PostitusPostitas v6savillem » 26 Nov 2006, 22:48

Eks veidi keeruline ole täpset diagnoosi panna aga mulle tundub, et ühe võimalusena võib tegemist olla oma töölepingut lõpetava turboga. Teiseks soovitaks ehk küünlad yle vaadata/vahetada. Olen ise kokkupuutunud juhusega (küll mitte Volvo) kus kui turborõhk peale tuli (1,2 bar), ei jaksanud kaks küünalt millegipärast sädet anda (R6 mootor).
Aga eks diagnost peaks selle algpõhjuse suure tõenäosusega välja selgitama.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 27 Nov 2006, 08:13

Kui musta suitus ajab siis tegu vast liigse kütusega või põlemata kütusega. Eks nendel juba diagnostika annaks parema vastuse.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas romulus » 27 Nov 2006, 12:53

Ega jahh siin võimalusi palju. Kui viga välja tuleb eks annan ka teada tulevastele õnnetutele :)

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas romulus » 28 Nov 2006, 20:57

Sai käidud Autovivas ja tuli välja,et küünlad vigased.Uued muidugi megakallid aga mis teha.Kusjuures peab eraldi kiitma Autovivat! Väga hea suhtumine :)

Kasutaja avatar
Demis
Foorumi veteran
Postitusi: 1250
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:08
Asukoht: GSM 534 86974
Kontakt:

PostitusPostitas Demis » 28 Nov 2006, 21:18

kui palju küünla eest küsiti?
ja kelle toodang?

v6savillem
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 10 Okt 2006, 20:52

PostitusPostitas v6savillem » 28 Nov 2006, 21:23

Nuh, võid lohutada end teadmisega, et Mazda 6 küünal maksab 600.-/tk. Aga tõsi ta on, et turbomootor tahab väga korralikku küünalt saada. Mis firma peale läks - Bosch, NGK?

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 28 Nov 2006, 21:27

Volvo originaalid (Bosch, kui ma ei eksi) on igatahes väga head.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas romulus » 28 Nov 2006, 22:06

1600eek Aa parem ikka kui kolmepütaga longata :D

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 29 Nov 2006, 16:51

Tavalised küünlad on kõige paremad turbo mootoritele. Kas NGK või Bosch.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 02 Jaan 2007, 14:40

Turbo mootriga Volvole lähevad väga hästi NGK plaatina küünlad. Mingi 200.- ainult 1 tk hind :D , aga vahetama peab iga 100.000 km tagant :lol: .
Tegelikult tuleb lõppkokkuvõttes isegi odavam kui pidevalt (45.000 km) neid 80.- vahetada.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 02 Jaan 2007, 15:25

Jaanionu kirjutas:Turbo mootriga Volvole lähevad väga hästi NGK plaatina küünlad. Mingi 200.- ainult 1 tk hind :D , aga vahetama peab iga 100.000 km tagant :lol:


100k km tagant??? tõesti?

vana turboka puhul vast tihedamini ikka.
S40 T4 HX35

Jaanionu
Kreisi postitaja
Postitusi: 360
Liitunud: 29 Dets 2006, 22:13
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Jaanionu » 02 Jaan 2007, 16:44

Vanemad 940 näiteks lähevad tavalised küünlad ja neid tuli vahetada iga õlivahetus.
Kaasaegsematel (850 ja uuematel turbomootoritel) on see välp 100.000 km.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 02 Jaan 2007, 17:01

njah, ma igatahes vahetan aastas kindlasti korra. Pole just metsik väljaminek (mingi 35-40 tuhat km).

muidu, soovitan tsekata üle ka süütepoolid, idle air control (IAC) (ma-ei-tea-eestikeelset-vastet), igasugu lekked välistada.
ja eks mingi saastane kütusefilter võib ka takistuseks olla.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

Re: Mure kiirendusega

PostitusPostitas romulus » 12 Veebr 2007, 20:07

romulus kirjutas:Mure selline,et kiirendades pöörded üle 4000 ei lähe.kakub ja tagant tuleb paksu musta suitsu.Samas ka mootor kakub kui pöörded alla 2000. Seistes läheb jälle väga hästi pöördesse ja ei mingit suitsu.Kusjuures probleem ei ole pidev.Vahepeal sõidab korralikult.Aga tundub et midagi ikka on viga ja kas keegi oskab midagi oma kogemustest pakkuda?Mootoriks t5 166kw


lahenduseks oli küünaldevahetus (kaks küünalt olid vigased)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist