Volvo 850 2.3
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mul oli sama mootoriga isend ja kui ostsin kukkus ka kohe järgmine päev tõmblema. Lambda lamp ka kukkus põlema.Läksin Infosse,võtsid veakoodid ja nende järgi oleks pidanud siis pool kapotialust välja vahetama.Ise kahtlustasin küünlaid kuna tagant tuli ka musta vahest pahvakatena välja.Siis kimasin Autovivasse kus vahetati küünlad ja ime masin nurrus nagu kellavärk.Sellest järeldus,et neid veakoode ei saa väga tõsiselt võtta kuna ühe süsteemi mittetöötamine mõjutab ka muid asju ja siis näitabki 100 viga.
Nii aga teiseks küünlajuhtmed!Mul oli mingi aeg tagasi Audi turbokas mis ka jõnksutas.Käsin esinduses,topiti auto andureid ja juhtmeid täis ja pakuti et aju küpse.
Sõitsin siis mitu päeva selle kohati kakkuva mootoriga.Katsetasin igast värki ja siis sõbra auto pealt võtsin küünlajuhtmed ja näe imet masin nagu rakett...Kusjuures küünlajuhtmed nägid väga head välja.
Arvatavsti su msinal mingi pisike kotermann sees.Aga soovitan Autovivasse minna seal kõige asjalikumad mehed.
Nii aga teiseks küünlajuhtmed!Mul oli mingi aeg tagasi Audi turbokas mis ka jõnksutas.Käsin esinduses,topiti auto andureid ja juhtmeid täis ja pakuti et aju küpse.
Sõitsin siis mitu päeva selle kohati kakkuva mootoriga.Katsetasin igast värki ja siis sõbra auto pealt võtsin küünlajuhtmed ja näe imet masin nagu rakett...Kusjuures küünlajuhtmed nägid väga head välja.
Arvatavsti su msinal mingi pisike kotermann sees.Aga soovitan Autovivasse minna seal kõige asjalikumad mehed.
Küünlajuhtmed tõesti ainukesed, mis pole vahetatud. Lähen ja proovin kohe õhtul ära. Samas sai aga pimedas mootori alla vaadata ja läbi nad ei tao. Küsimus ka selline, et kas on tõsi et volvole ainult volvo enda küünlad lähevad või sobivad ka championi omad? Poest küsides kataloogi järgi andis mulle championi omad. Teises poes boschi omi pakuti.
850 2.3 t5 166kw 94 a.
Boschi küünlaid ei julge mina küll soovitada, sain omad vitsad kätte Boschi küünaldega, peale enda jama nende B. küünaldega kuulsin
juba ka siit-sealt erinevate inimeste, kaasaarvatud autoremondimeeste käest kriitikat - võib-olla nüüdseks on see praak Boschi poolt lõpetatud,
aga isiklikult ei julge ma neid enam kasutada.
Ise soovitan NGK/Denso küünlaid, nendega ei ole mul kordagi mingit jama olnud, ja ei ole ka keegi nurisenud nende kvaliteedi üle.
Denso: http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?action=search&filename=4w-96.txt&name=&cc=&FF=100
juba ka siit-sealt erinevate inimeste, kaasaarvatud autoremondimeeste käest kriitikat - võib-olla nüüdseks on see praak Boschi poolt lõpetatud,
aga isiklikult ei julge ma neid enam kasutada.
Ise soovitan NGK/Denso küünlaid, nendega ei ole mul kordagi mingit jama olnud, ja ei ole ka keegi nurisenud nende kvaliteedi üle.
Denso: http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?action=search&filename=4w-96.txt&name=&cc=&FF=100
XC60 T6 224kw
S80 125kw
XC70 2,5T 154kw müüdud
850 T5 166kw müüdud
S80 125kw
XC70 2,5T 154kw müüdud
850 T5 166kw müüdud
Mina küll peale eilset ei julgex soovitada enam NGK küünlaid
Küsite mix sest tööl körval boxis töökoda ja sinna tuli 1 audi sisse moto rikkega ja seda riket pöhjustas NGK küünal millest kukkus küünla südamik silindrisse
Küsite mix sest tööl körval boxis töökoda ja sinna tuli 1 audi sisse moto rikkega ja seda riket pöhjustas NGK küünal millest kukkus küünla südamik silindrisse
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Aga samas kui alles küünlad uued pandud, olgugi et nad championi omad ning vahetada küünlajuhtmed ära, siis peaks ju mingi muutus ikka olema? Piisaks kasvõi sellest, et saaks teada, et viga nendes. Siis hakkaks edasi kallimaid-paremaid küünlaid otsima. Aga hetkel kui midagi muutunud pole, ei oska ka kuskilt viga otsida? Diagnostika ei näita ka ühtegi viga.
850 2.3 t5 166kw 94 a.
Lugesin jah siin küünalde teemat.
Ärge jumala eest võrrelge DENZO küünlaid millegi muuga. dENZO on ikka klass omaette ja need on ikka tipp mida autole panna. Ka NGK teeb paska kuna neid ei tehta Jaapanis. Kvaliteeti saate ainult Jaapanis toodetud osadele kus just ainult DENZOT toodetakse. Aga Chempioni tooted on küll viimane asi mida ma volvo külge paneks.
Vaadake juba volvo pulti mis tootja on seal kirjas:)
Ärge jumala eest võrrelge DENZO küünlaid millegi muuga. dENZO on ikka klass omaette ja need on ikka tipp mida autole panna. Ka NGK teeb paska kuna neid ei tehta Jaapanis. Kvaliteeti saate ainult Jaapanis toodetud osadele kus just ainult DENZOT toodetakse. Aga Chempioni tooted on küll viimane asi mida ma volvo külge paneks.
Vaadake juba volvo pulti mis tootja on seal kirjas:)
Clakson isegi omab Volvot mida siin veel lisada.
lambda kirjutas:Lugesin jah siin küünalde teemat.
Ärge jumala eest võrrelge DENZO küünlaid millegi muuga. dENZO on ikka klass omaette ja need on ikka tipp mida autole panna. Ka NGK teeb paska kuna neid ei tehta Jaapanis. Kvaliteeti saate ainult Jaapanis toodetud osadele kus just ainult DENZOT toodetakse. Aga Chempioni tooted on küll viimane asi mida ma volvo külge paneks.
Vaadake juba volvo pulti mis tootja on seal kirjas:)
Tahad öelda, et championi küünaldega ma ei saa teada, et kas viga juhtmetes ja küünaldes?
850 2.3 t5 166kw 94 a.
Doggy87 kirjutas:Ikka ja jälle sama jõnksutamise teema:) Panin auto kohapeal käima, kui mootor soe, tuuritasin. 2 ja 4 tuhande juures millegipärast nagu korra vahele jätaks tühikäigul. Lõpuks hoidsin pöördeid 4000 peal natuke ja enam ei langenud. Kui auto seisma jätsin ja käima panin, käis ilusti tühikäigul. Pöördeid suurendades läks ilusti 6000ni, gaasi lahti lastes aga jälle 4000-l pidama jäi. Kuskil 20 sek nii oli ja siis ise langes. Pealeseda jõnksutamine vähme. Kui enne hakkas kuskil 2000 juurest jamama, siis nüüd üle 3000.
On äkki kellelgi aimu?
Või oskaks keegi soovitada ida/lääne-virumaal kohta, kuhu volvo viia?
See kui pöörded niimodi kõiguvad ei tohiks olla ei küünaldest ega ka juhtmeist.Pöörete selline kõikumine viitab ikkagi mingi õhususteemi lekkele .(arvatavasti saab palju lisaõhku kohati)
Aga pane mootor tööle ja mińe pigista igasuguseid õhuvoolikud mis sul mootoriruumis on.Kui pigistades hakkavad pöörded kõikuma siis mingi lõdvik laseb natuke läbi.
Ma ise olin kunagi hullumise äärel pöörete kõikumise pärast.Kord oli ja siis ei olnud aga pisike pragu oli voolikus ja see andis lisaõhku siis kui sõites mootor peal liikus(mida nad natuke ikka teevad eriti kohalt minnes)ja kui masin tühikäigul töötas siis surus prao kinni ja kõik oli näiliselt ok.Tegelt on jube raske nii kohvipaksu pealt ennustada ja pakkuda mis viga on.
romulus kirjutas:Doggy87 kirjutas:Ikka ja jälle sama jõnksutamise teema:) Panin auto kohapeal käima, kui mootor soe, tuuritasin. 2 ja 4 tuhande juures millegipärast nagu korra vahele jätaks tühikäigul. Lõpuks hoidsin pöördeid 4000 peal natuke ja enam ei langenud. Kui auto seisma jätsin ja käima panin, käis ilusti tühikäigul. Pöördeid suurendades läks ilusti 6000ni, gaasi lahti lastes aga jälle 4000-l pidama jäi. Kuskil 20 sek nii oli ja siis ise langes. Pealeseda jõnksutamine vähme. Kui enne hakkas kuskil 2000 juurest jamama, siis nüüd üle 3000.
On äkki kellelgi aimu?
Või oskaks keegi soovitada ida/lääne-virumaal kohta, kuhu volvo viia?
See kui pöörded niimodi kõiguvad ei tohiks olla ei küünaldest ega ka juhtmeist.Pöörete selline kõikumine viitab ikkagi mingi õhususteemi lekkele .(arvatavasti saab palju lisaõhku kohati)
Aga pane mootor tööle ja mińe pigista igasuguseid õhuvoolikud mis sul mootoriruumis on.Kui pigistades hakkavad pöörded kõikuma siis mingi lõdvik laseb natuke läbi.
Ma ise olin kunagi hullumise äärel pöörete kõikumise pärast.Kord oli ja siis ei olnud aga pisike pragu oli voolikus ja see andis lisaõhku siis kui sõites mootor peal liikus(mida nad natuke ikka teevad eriti kohalt minnes)ja kui masin tühikäigul töötas siis surus prao kinni ja kõik oli näiliselt ok.Tegelt on jube raske nii kohvipaksu pealt ennustada ja pakkuda mis viga on.
Ise jäin sama mõtlema. Gaasi andes mootori juures kuulda ka, et kuskilt saab lisaõhku. Samas voolikuid katsudes ei saa aru, et kust saaks. Tuleb vist üks päev garaasi lükkata ja kõik voolikud, mis siiamaani vahetamata, ära vahetada. Nimelt osad voolikud, mis tundusid kahtlased, vahetasin kohe ära. Need läksid turbosse ja tühikäigumootorisse. Paljud teised aga vanad ja võibolla tõesti viga neis. Samas kas mingi ainega või kuidagi pole võimalik kontrollida neid. Päris kõike ei viitsi ka maha kakuma hakkata.
850 2.3 t5 166kw 94 a.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist