v70 tagumine kojamees jäi poolel teel seisma 97-00a
vahelduva eduga olen ikka tagumist kojameest kasutanud vihmaste ja lumiste ilmadega et kinni ei oksüdeeruks.
nüüd paar päeva tagasi vihmase ilmaga jäi enne poole tsükli peale jõudmist seisma.
lülitasin mitu korda lülitit veel ja kuskil on kuulda õrna releeklõpsu, kuid kojamees ei liiguta.
proovisin käega veel kaasa aidata, aga ei midagi.
sulavkaitse nr 33 on terve ja pesuvedelikku pritsib klaasile.
kuid ka pesuvee tsükliga ei hakka kojamees liigutama.
oskab keegi pajatada kus otsast asja harutama hakata?
v70 tagumine kojamees jäi poolel teel seisma 97-00a
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Raske uskuda, et poole liikumise peal kinni oksüdeerus.
Ega kojamehe mootori häält kuulda pole? Vbl kiilus midagi muud seal kinni, sattus midagi selle hoova vahele vms
Ise vist vaataks esimesena, kas mootorile vool peale tuleb, siis teaks edasi otsida.
Minul oli ostes juba tagakojamees pooles vinnas kinni kiilunud(see koht, kus kojamehe võll läbi klaasi läheb). Iga kord, kui süüte sisse panin, relee klõpsus, st et kojamees üritas algasendisse tagasi minna. Võtsin luugi polstri lahti(tegelikult oli juba eelmine omanik polstri lahti kangutanud ja kõik tüüblid katki tõmmanud), võtsin mootori otsast varda ära ja liigutasin käega kojameest paarsada korda edasi-tagasi, vahepeal lasin roostesurma vahele jne. Sain liikuma, töötab siiani![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
Minul oli ostes juba tagakojamees pooles vinnas kinni kiilunud(see koht, kus kojamehe võll läbi klaasi läheb). Iga kord, kui süüte sisse panin, relee klõpsus, st et kojamees üritas algasendisse tagasi minna. Võtsin luugi polstri lahti(tegelikult oli juba eelmine omanik polstri lahti kangutanud ja kõik tüüblid katki tõmmanud), võtsin mootori otsast varda ära ja liigutasin käega kojameest paarsada korda edasi-tagasi, vahepeal lasin roostesurma vahele jne. Sain liikuma, töötab siiani
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
kaupz kirjutas:ei väidagi et oksüdeerus poolelt liikumiselt.
ju miski mehaaniline muu rike või elektriline.
pean ka laiali harutama hakkama.
Juhtmed ,mis luugi hinge küljes ,kipuvad ära murduma .Lae polstri all on selline aas juhtmel sees ja selle koha pealt,kus hing lõpeb ja aas algab,murduvad pikapeale ära.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
kontrollin, kuid kas juhe murdub sõidu pealt ja poolel töötsüklil ilma luuki liigutamata.
sees pool katte ülemises servas keskel on eraldi detail.
kangutasin seda ülespoole, tegelikult tuli aga tõmmata ette poole(esiotsa poole)
üllatuseks ei leidnudki ma mootorit sealt samast otse kojamehe tagant,
vaid on liigendid/vardad.
midagi tarka rohkem sealt väiksest 8x14cm august näha ei olnud,
liigutasin väljast poolt kojameest kerge jõuga edasi tagasi ja lasin luugi lukku.
üllatuseks hakkas aga kojamees tööle kui süüte sisse keerasin.
ju oli siis mõni liigend kinni kiilunud.
sest läbi klaasi ja kummipuksi tundub võll küll kergelt liikuvat.
sees pool katte ülemises servas keskel on eraldi detail.
kangutasin seda ülespoole, tegelikult tuli aga tõmmata ette poole(esiotsa poole)
üllatuseks ei leidnudki ma mootorit sealt samast otse kojamehe tagant,
vaid on liigendid/vardad.
midagi tarka rohkem sealt väiksest 8x14cm august näha ei olnud,
liigutasin väljast poolt kojameest kerge jõuga edasi tagasi ja lasin luugi lukku.
üllatuseks hakkas aga kojamees tööle kui süüte sisse keerasin.
ju oli siis mõni liigend kinni kiilunud.
sest läbi klaasi ja kummipuksi tundub võll küll kergelt liikuvat.
endal samasugune probleem.ainult,et mitte pooles vinnas keset klaasi,vaid täna avastasin,et jumala lambist teisele poole pooles vinnas.ehk siis kojamees on ennast alla vastu stanget keeranud. korra kuulsin mootori häält, aga teisel korral ei teind midagi. mis variant siis on,pean ka seda paarsada korda edasi tagasi väntsutama või mingi muu variant?
Tavaliselt kiilub tagaakna luua võll kinni just keset liikumist. Sel juhul jääb ka mootor pideva voolu alla, mis ei ole üldse hea. Mootor on tavaliselt dimensioneeritud selliseks, et see põlema ei lähe, kuid kuumeneb küll vägagi. Tuleks vastav kaitse välja võtta või mootor lahti ühendada, kui kohe pole võimalik remonti minna.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist