850 2,5 10v 103kw
Soojalt on pikem käivitus kuid mitte iga kord, vahes nagu üldse ei käivitu esimesest matsust. Pump, sisselaske temp. andur, süütemoodul, jagaja koos kaanega, pumbarelee,küünlad ja juhtmed, nukaandur, trosselklapi andur on vahetatud(kõik on normaalse kvaliteediga osad bosch, ngk)
Ühtegi veakoodi ei anna.
Kas võib kahtlustada vända andurit(kui see läbi on kas üldse tööle läheb?) või jahutusvedeliku temp. andurit- pealtnäha on suht värske, millaski on vahetatud(salongis on seier ilusti omal kohal.. on need üldse omavahel seotud)?
Soojalt pikem käivitus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Soojalt pikem käivitus
Seieri andur on kõikidel autodel täitsa enda oma ja mootori tööd kuidagi ei mõjuta.
Pritse jaoks on alati oma andur - see mõjutab.
Ja kui valetab, siis soojalt annabki sama palju kütust, kui külmalt ja siis tahabki käiamist, et nö. toores peal käima saada Aga siis peaks küttekulu ka kohe laes olema, küünlad mustad, mul hakkas oma lambdatuld vilgutama jne.
Ma kahjuks ei tea, kust ta oma sädemeimpulsi võtab, aga kui vändaandurilt ja see peetis, siis ta ei läheks üldse käima.
Sama teema hallianduriga, kui see metsas, siis soojalt on ikka täitsa vaikus majas.
See pikk käivitus viitab ikkagi valele segule või mingile küttejamale.
Kas kütusepumpa, kui mitu korda enne käivust süüdet anda, on kuulda? Mul ta midagi seal kohiseb mul küll korraks nagu audilgi (sitasti on Volvol hea polstri tõttu kuulda), aga kohiseb. Kas see kohin on?
.
Pritse jaoks on alati oma andur - see mõjutab.
Ja kui valetab, siis soojalt annabki sama palju kütust, kui külmalt ja siis tahabki käiamist, et nö. toores peal käima saada Aga siis peaks küttekulu ka kohe laes olema, küünlad mustad, mul hakkas oma lambdatuld vilgutama jne.
Ma kahjuks ei tea, kust ta oma sädemeimpulsi võtab, aga kui vändaandurilt ja see peetis, siis ta ei läheks üldse käima.
Sama teema hallianduriga, kui see metsas, siis soojalt on ikka täitsa vaikus majas.
See pikk käivitus viitab ikkagi valele segule või mingile küttejamale.
Kas kütusepumpa, kui mitu korda enne käivust süüdet anda, on kuulda? Mul ta midagi seal kohiseb mul küll korraks nagu audilgi (sitasti on Volvol hea polstri tõttu kuulda), aga kohiseb. Kas see kohin on?
.
Re: Soojalt pikem käivitus
Pump on hiljaaegu vahetatud. Suriseb iga kord 3-4 sekki kui võtit keerata 2. asendisse.
Segu on vale jah, seda on ninagagi tunda, ometigi kütusekulu laes ei ole(keskmine 9,5)
Sädeme jaoks võtab info nukaandurist ja seegi on vahetatud.
Kus asub pritse jaoks andur? Googelmoogelist väljamafoorumid annavad vastuseks ikka selle anduri mis asub termostaadi kõrval(kuna too palju ei maksnud siis selle ostsin ää, kui kohale tuleb eks vahetab ära) seal räägiti ka selle testimisest aga ei oska/ei taha/olen laisk
Segu on vale jah, seda on ninagagi tunda, ometigi kütusekulu laes ei ole(keskmine 9,5)
Sädeme jaoks võtab info nukaandurist ja seegi on vahetatud.
Kus asub pritse jaoks andur? Googelmoogelist väljamafoorumid annavad vastuseks ikka selle anduri mis asub termostaadi kõrval(kuna too palju ei maksnud siis selle ostsin ää, kui kohale tuleb eks vahetab ära) seal räägiti ka selle testimisest aga ei oska/ei taha/olen laisk
Re: Soojalt pikem käivitus
Vahepeal hakkas temperatuuri näiduk oma elu elama. Tõmbleb, kukub, jäi põhja seisma. Sain selles motti ja vahetasin kiiresti temp. sensori ära. Käivitus on nüüd soojalt hea aga seier teeb ikka pulli, millest see tingitud on? Kehv mass, näiduki mootor kutu?
Re: Soojalt pikem käivitus
Nagu kodanik "stihl" kirjutas, siis salongi seieri jaoks on eraldi andur.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Re: Soojalt pikem käivitus
Proovi vahetada sissepritse relee, hall, mis asub jahutusradika küljes. 3545803 tootekood
Re: Soojalt pikem käivitus
minukiri1 kirjutas:Nagu kodanik "stihl" kirjutas, siis salongi seieri jaoks on eraldi andur.
Kui lause ehitusest aru ei saa või postituse mõttest siis kes teab laduge fakte võimalikest lahendustest mitte ärge kulutage oma klavereid. Kus asub antud andur või kood?
Väljamaa foorumites on ravi saand reeglina temp.sensori vahetusest. On ka olnud juhtumeid kus seieri enda mootor peetis(spidoka külmjootes, transist. vms) juhtmestik(?!?).
Vaatan sissepritse relee kah üle(Y) kellegil läänes korra proovida pole anda?
Re: Soojalt pikem käivitus
Salongi seieri jaoks ei ole 850 el eraldi andurit. ECT sensor termostaadi korpuses saadab signaali ECU sse, sealt jagatakse see temp seierile. Sul pigem siiski temp seier ise läbi. Robert ka jootis kõik jooted üle kellade plokis, vahetas juhtmed-ei aidanud. https://www.youtube.com/watch?v=ZJb8KInLiEg
Re: Soojalt pikem käivitus
marek555 kirjutas:Salongi seieri jaoks ei ole 850 el eraldi andurit.
Käisin väljas vihma käes üle vaatamas, tõepoolest, Marekil õigus, ainult üks junn on termostaadi korpuse allosas.
Selline:
Aga maksab ta mingi 20€, vaheta ära, kui juba mõlemi temperatuurinäiduga kahtlus. (pritse ja kella omaga)
Jah vedelikku ilmselt jookseb pisut maha, muud keerulist pole.
.
Re: Soojalt pikem käivitus
Juba vahetasin.
Seier teeb ikka pulli ja nüüd viimastel päevadel on ka käivitus aeg ajalt pikem, enam pole vaher kas soe või külm. Krt kas see pistik siis jamab? Kuidas seda pistiku signaali ülekannet mõõta saab?
Sisse läks FAE toode. Vaatasin, et eelmine oli kah selle oma et mingi 2a. sai sellega sõidetud.. või on praak..
Seier teeb ikka pulli ja nüüd viimastel päevadel on ka käivitus aeg ajalt pikem, enam pole vaher kas soe või külm. Krt kas see pistik siis jamab? Kuidas seda pistiku signaali ülekannet mõõta saab?
Sisse läks FAE toode. Vaatasin, et eelmine oli kah selle oma et mingi 2a. sai sellega sõidetud.. või on praak..
Re: Soojalt pikem käivitus
Seal võib mitte ainult pistiku, vaid ka juhtmeviga olla. Ka uus jupp võib vigane olla, kõik võib olla.
Anduri takistusi ma ei tea (pole viitsinud otsida, aga vast on netist leitavad), aga oletame, et külmalt (15 kraadi) on ta 4000 oomi ja kuumalt (90 kraadi) 300 oomi. Igal juhul peab ta tempi tõustes muutuma.
Ja selle pistiku kaks otsa jooksevad mõlemad ajusse ning aju juurest sellest suurest pistikust saadki ju mõõta, kas takistus on sama, mis anduri lähedalt kahe klemmi pealt mõõtes, misiganes nad siis hetkel on.
(minu mootoril B5254S on ilmselt Motronic 4.3 ja sellel, vaatasin, on ajul tempianduri otsad A31 ja A18)
Siis proovid, kas kimbu liigutamisega midagi muutub.
Kui ei muutu ja ühendus on hea, siis juba edasi kella ja selle ühendusega tegeleda. (mul aju ots B23)
Praegu ma ei viitsinud süveneda, kas kella juhitakse plussi või miinusega, aga see on lihtsalt kindlaks tehtav.
Absull kõik info, s.o. mis mootor, mis pritse, selle skeemid jne on täna netist kõik vabalt leitav.
Mina teeks nii.
Anduri takistusi ma ei tea (pole viitsinud otsida, aga vast on netist leitavad), aga oletame, et külmalt (15 kraadi) on ta 4000 oomi ja kuumalt (90 kraadi) 300 oomi. Igal juhul peab ta tempi tõustes muutuma.
Ja selle pistiku kaks otsa jooksevad mõlemad ajusse ning aju juurest sellest suurest pistikust saadki ju mõõta, kas takistus on sama, mis anduri lähedalt kahe klemmi pealt mõõtes, misiganes nad siis hetkel on.
(minu mootoril B5254S on ilmselt Motronic 4.3 ja sellel, vaatasin, on ajul tempianduri otsad A31 ja A18)
Siis proovid, kas kimbu liigutamisega midagi muutub.
Kui ei muutu ja ühendus on hea, siis juba edasi kella ja selle ühendusega tegeleda. (mul aju ots B23)
Praegu ma ei viitsinud süveneda, kas kella juhitakse plussi või miinusega, aga see on lihtsalt kindlaks tehtav.
Absull kõik info, s.o. mis mootor, mis pritse, selle skeemid jne on täna netist kõik vabalt leitav.
Mina teeks nii.
Re: Soojalt pikem käivitus
Vahepeal jõudis starter otsa saada ja kuna teine masin oli kah käepärast siis ei olnud piisavalt motiveeritud, et liikuma saada. Nüüd värskelt remonditud starteriga on viimased 2 nädalat nagu paugupill jälle. Mitte aru ei saa enam.. Kas viga peitus külmade ilmade saabumisega. Starteriga seostada nagu üldse loogika ei luba kuna enne töölepingu lõpetamist ketras kenasti, ilma venitamata.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist