K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Kuna need puksid on selline kulumaterjal, kas keegi on leidnud midagi tugevamat-püsivamat, kui poes müüakse? Krt. need ei pea aastatki vastu, aga iga vahetuse pärast jälle sillastend.
Sarniirid lasin taastada ja kestavad, muidu oli iga aasta õõtsade vahetus.
http://www.powerflex.co.uk/products/850 ... 138/1.html
vaatasin ka neid, aga ei pidavat sobima 4veole, diislile ja politsei autole.
Ei tea kas peaks Rootsist otsima poliisi auto juppe?
Sarniirid lasin taastada ja kestavad, muidu oli iga aasta õõtsade vahetus.
http://www.powerflex.co.uk/products/850 ... 138/1.html
vaatasin ka neid, aga ei pidavat sobima 4veole, diislile ja politsei autole.
Ei tea kas peaks Rootsist otsima poliisi auto juppe?
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Vaheta mootori raam ära ja pane või al õõtsad endale
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Kas nende kinnitus on parem? vastupidavam?
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
tere
vahetati mu v70 2,5 td-l 1998a just ära pooltelje ots.
selle käigus lasti siis õõts lahti.
see vajus kohe alla. kas ta tohib väga kergelt alla vajuda? või peab jääma üles püsima.
tundus, et õõtsapuksid veidi kulunud juba küll, aga kes ütleb, millal nad on liiga kulunud?
kas korras õõtsapuksid peavad õõtshooba üleval hoidma, kui ta on ratta poolt lahti lastud?
vahetati mu v70 2,5 td-l 1998a just ära pooltelje ots.
selle käigus lasti siis õõts lahti.
see vajus kohe alla. kas ta tohib väga kergelt alla vajuda? või peab jääma üles püsima.
tundus, et õõtsapuksid veidi kulunud juba küll, aga kes ütleb, millal nad on liiga kulunud?
kas korras õõtsapuksid peavad õõtshooba üleval hoidma, kui ta on ratta poolt lahti lastud?
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Minu küsimus läheb ka teemasse: kas õõtsa puksid (kulunud peast) tekitavad mingit selgelt tuntavat heli august läbi sõites? Ehk kuidas nad väljenduvad.
Mulle tundub, et siit foorumist on veidi puudu infot selle kohta, kuidas täpsemalt teha selgeks sillajuppe ja nende seisukorda. Nt: mul hetkel on kuulda klõbinat esisillast ning õrnalt roolis sama tunda, kui löökaukudest läbi sõita. Seda sügisel ei olnud. Kas tegemist on: šarniiriga, stabikavardaga, õõtsapuksidega, rooliotsadega või hoopis amordiga seotud mure? Kuidas eristada ühte teisest?
B.
Mulle tundub, et siit foorumist on veidi puudu infot selle kohta, kuidas täpsemalt teha selgeks sillajuppe ja nende seisukorda. Nt: mul hetkel on kuulda klõbinat esisillast ning õrnalt roolis sama tunda, kui löökaukudest läbi sõita. Seda sügisel ei olnud. Kas tegemist on: šarniiriga, stabikavardaga, õõtsapuksidega, rooliotsadega või hoopis amordiga seotud mure? Kuidas eristada ühte teisest?
B.
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
bjorn kirjutas:Minu küsimus läheb ka teemasse: kas õõtsa puksid (kulunud peast) tekitavad mingit selgelt tuntavat heli august läbi sõites? Ehk kuidas nad väljenduvad.
Mulle tundub, et siit foorumist on veidi puudu infot selle kohta, kuidas täpsemalt teha selgeks sillajuppe ja nende seisukorda. Nt: mul hetkel on kuulda klõbinat esisillast ning õrnalt roolis sama tunda, kui löökaukudest läbi sõita. Seda sügisel ei olnud. Kas tegemist on: šarniiriga, stabikavardaga, õõtsapuksidega, rooliotsadega või hoopis amordiga seotud mure? Kuidas eristada ühte teisest?
B.
No aga seda ei saagi sõidu ajal autos istudes kindlaks teha, ikka altpoolt vaja läheneda ja kõik nimetatud asjad üle vaadata ja loksutada. Sillajuppide nimede teadasaamiseks vaata mõnd autoehituse raamatut või otsi netist oma masina remondimanual. Kõige lihtsam on lasta sild üle loksutada mõnes ülevaatuspunktis, osa teevad seda kontrolli ka tasuta (näiteks Laki tn pubi vastas http://www.maitene.ee/index.php?id=4). Saad logisevad jupid kiirelt teada ja näed kus nad asuvad.
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1481
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Ise olen niisuguseid asju kontrollinud väikse heebliga,natuke sakutada ja saab väga lihtsalt teada, mis vahetamist vajab. I gen V70 on see esisild ikka väga nutune, iga kevad ja sügis rehvivahetuse ajal vaatan asjad üle ning peaaegu alati tuleb midagi vahetada. Mõningad omapoolsed kogemused:
Rooliots- võtad rattast kahe käega pikisuunas ja sakutad, kui lõtk tunda siis rooliots juba väga läbi. Tavaliselt annab sellest märku ka viltu hoidev rool.
Šarniir- tõstad ratta üles ning liigutad ristisuunas.
Õõtsapuksid- visuaalne kontroll, kummi sees ei tohi olla pragusid. Heebliga liigutades ei tohi lõtkuda.
Rooliots- võtad rattast kahe käega pikisuunas ja sakutad, kui lõtk tunda siis rooliots juba väga läbi. Tavaliselt annab sellest märku ka viltu hoidev rool.
Šarniir- tõstad ratta üles ning liigutad ristisuunas.
Õõtsapuksid- visuaalne kontroll, kummi sees ei tohi olla pragusid. Heebliga liigutades ei tohi lõtkuda.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Olen oma V-ga kimand u. 200k.Algul kui sain vahetasin suht kohe lääbad(rikneb seal šarniir), kõik rooliotsad, kondid, amordipadjad, nats hiljem ka mootoriraami puksid. Siiani olen uuesti vahetanud ainult õõtshoovasid, odav B-jupp kestab šarniiri tõttu 35-40kkm ja mõlemad amordipadjad, muu on OK. Lääbavahetus nõuab alati ka sillastendi, tegelikult ainult kokkujooksu seadmist ja viimased 3-4 olen ajapuudusel ise õigeks pannud. Kummi ei söö ehk metoodika kuda teen on piisavalt pädev...
V70 97 , S60 01, S70 98
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Ratta ühte pidi ja teistpidi logistamist olen varem ka proovinud, et teada saad rooliotsade-šarniiride seisukorda. Samas on iga auto erinev, mõnel masinal on hästi väike lõtk olemas, teistel mitte.
Antud juhul vasak-parem liigutamine andis kerge kolksu. Üles-alla oli tummine. Ehk siis vihjaks rooliotsadele.
Kuidas peaks heeblit kasutama, et õõtsapukse kontrollida? Raami ja õõtsa vahepeale ning kangutama eemale?
Kuidas saab amordipatjade seisukorda hinnata?
Kui juba rooliotsasid vahetada, siis peaks sillastendi ka tegema. Ehk tuleb siis juba mõttekas ka õõtsad/õõtsapuksid vahetada.
B.
Antud juhul vasak-parem liigutamine andis kerge kolksu. Üles-alla oli tummine. Ehk siis vihjaks rooliotsadele.
Kuidas peaks heeblit kasutama, et õõtsapukse kontrollida? Raami ja õõtsa vahepeale ning kangutama eemale?
Kuidas saab amordipatjade seisukorda hinnata?
Kui juba rooliotsasid vahetada, siis peaks sillastendi ka tegema. Ehk tuleb siis juba mõttekas ka õõtsad/õõtsapuksid vahetada.
B.
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Endalgi kevadine veermiku korrastamine ees, jagaks ehk kogemusi juppide vastupidavuse kohta.
Viimati läksid alla Scantech-i esimesed õõtsad, aasta hiljem olid sarniiride kummikatted katki, sai need mingite suvaliste lutudega asendatud, nüüd veel aasta möödas ja sarniirid läbi, puksid kah.
Sõidan suht vähe, max 10 000 aastas ja sedagi 80% maanteel mitte pealinna aukudes.
Uued õõtsad seega päevakorral.
Kas on kogemusi Lemförderi õõtsadega? Audidel pidid need oluliselt paremini kestma kui mingi no-name omad, ehk Volvoga sama lugu?. Hind on muidugi pea kahekordne.
Viimati läksid alla Scantech-i esimesed õõtsad, aasta hiljem olid sarniiride kummikatted katki, sai need mingite suvaliste lutudega asendatud, nüüd veel aasta möödas ja sarniirid läbi, puksid kah.
Sõidan suht vähe, max 10 000 aastas ja sedagi 80% maanteel mitte pealinna aukudes.
Uued õõtsad seega päevakorral.
Kas on kogemusi Lemförderi õõtsadega? Audidel pidid need oluliselt paremini kestma kui mingi no-name omad, ehk Volvoga sama lugu?. Hind on muidugi pea kahekordne.
1997 V70 AWD
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
isklik kogemus on, et üle 2 aasta või 25000 km ei venita tallinnas kuidagi välja, olenemata firmast. Ise olen vahetanud üle aasta vaheldumisi rooliotsi ja šarniire või pukse, stabika konte ka sekka.
volvo 850 sedaan (1994), 2,4L, bensiin+gaas!, 106kw
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
UAZ 3153 2,9 (ajatu) 66kw
bmw 525 e34 (1995) 2,5 142kw, müüdud
bmw 525 e28 (1983) 2,5 110 kw, müüdud
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
t6nu kirjutas:isklik kogemus on, et üle 2 aasta või 25000 km ei venita tallinnas kuidagi välja, olenemata firmast. Ise olen vahetanud üle aasta vaheldumisi rooliotsi ja šarniire või pukse, stabika konte ka sekka.
Täitsa nõus. Eriti talinas
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Mis te teete nende autodega, kui küsida tohib, et neid juppe nii palju kulub?
Mina vahetasin I gen V70 diislil 120Mm jooksul ühe korra kõiki tükke (õõtsad, sest šarniirid loksusid, rooliotsad nii välimised kui sisemised, pooltelje otsa katted, amordi padi ainult ühel pool), umbes 40-60Mm pärast ostu. Esialgu olid all need, mis Saksast tulid, siin läksid suvalised jupid. Lõpuks viimasel ülevaatusel öeldi, et õõtsa puksid hakkavad natuke väsima.
Õõtsade ja amordi padja vahetasin ise ja sellele järgnevalt mingit sillastendi ei teinud ega tundnud sellest ka puudust. Rooliotste vahetamise järel muidugi pidi stendi minema ja sellest alates enam silda õigeks ei osanudki keegi panna. Eri töökojad proovisid väga erinevaid seadeid, aga ikka läks 5000 km-ga mõni rehv kuskilt servast siledaks.
Sõit vast 75% maantee ja ülejäänu Tallinn (tõsi, mitte küll sellel talvel ).
Mina vahetasin I gen V70 diislil 120Mm jooksul ühe korra kõiki tükke (õõtsad, sest šarniirid loksusid, rooliotsad nii välimised kui sisemised, pooltelje otsa katted, amordi padi ainult ühel pool), umbes 40-60Mm pärast ostu. Esialgu olid all need, mis Saksast tulid, siin läksid suvalised jupid. Lõpuks viimasel ülevaatusel öeldi, et õõtsa puksid hakkavad natuke väsima.
Õõtsade ja amordi padja vahetasin ise ja sellele järgnevalt mingit sillastendi ei teinud ega tundnud sellest ka puudust. Rooliotste vahetamise järel muidugi pidi stendi minema ja sellest alates enam silda õigeks ei osanudki keegi panna. Eri töökojad proovisid väga erinevaid seadeid, aga ikka läks 5000 km-ga mõni rehv kuskilt servast siledaks.
Sõit vast 75% maantee ja ülejäänu Tallinn (tõsi, mitte küll sellel talvel ).
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
Minu diislil ostes ~2,5 aastat tagasi ja 50 000+ km panin alla Optimali õõtsad koos puksidega. Novembris ülevaatusel olid heas korras.
Tark nagu ämm takkajärgi
-
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Okt 2012, 21:47
Re: K: V70 tdi esimesed õõtsapuksid
urki kirjutas:Minu diislil ostes ~2,5 aastat tagasi ja 50 000+ km panin alla Optimali õõtsad koos puksidega. Novembris ülevaatusel olid heas korras.
Pole kindel, aga Sa vist sõidad enamasti (heas korras) maanteel?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist