850 roostekindlus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

850 roostekindlus

PostitusPostitas saadukas » 08 Mär 2007, 10:55

Kuna mu abikaasa sai load ja ta tahab omale "väikest" autot saada, siis hakkasin otsima talle 850 sedaani. See on kõige väiksem Volvodest. Piilusin ka S40, aga kuna rahakott hakkab ainult 97 aasta mudelile peale ja olen kuulnud, et need ei ole eriti kindlad siis otsustasin 850 kasuks. Siit ka küsimus: kus kohast kipuvad 800 seeria masinda kõige rohkem roostetama? Ja kuidas kontrollida turbo korrasolekut. Silma on jäänud üks "õiget värvi" auto. Mida arvate ja kas keegi teab seda konkreetset isendit? Kena punane Peab ruttu 850 ära ostma, sest vahepeal hakati juba Peugeoti ja Nissani juttu kodus ajama. :D
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Mär 2007, 11:45

selle isendi omanik oli ka vahepeal siin foorumis. roostetama kipub ta sealt kust on tsink viga saanud. seega kõikvõimalikud ääred mis on võimalik kuskile vastu nühkida või on võimalus kiviga pihta saada.
turbo korrasolekut saad kontrollida:

1. turbol lõdvik otsast ära ja käega katsudes (väike loks on normaalne)
2. et tagan ei tuleks sinist ega valget suitsu. (valge suits lõhnatu)
3. et turbo ka käigu vahetamisel survet hoiaks

alguseks vist kõik.

loodan et leiad meelepärase masina.
jõudu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 08 Mär 2007, 12:05

Äkki avaldad kasutajanime?
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Mär 2007, 12:26

kahjuks ei leidnud enam :(
seal ju omaniku nr. helista ja lepi kohtumine kokku.
ning saad ka oma küsimustele vastuse
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
kalacompany
Volvo Club liige
Postitusi: 589
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas kalacompany » 08 Mär 2007, 12:59

850 roostetab ainult siis kui ta on kas rämeda paugu teinud või põlenud. Sellest oli ka juttu Autolehes .
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !

Kasutaja avatar
mel
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:45
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas mel » 08 Mär 2007, 13:01

Tänases Auto Lehes pidi olema roostekindluse test --Ford / WV / Volvo.
Oma kogemuse põhjal on Volvo roostekindlus üks tugevamaid külgi ja 10 a. vanal autol ei tohiks küll probleemiks olla.
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Mär 2007, 13:06

mel kirjutas:Tänases Auto Lehes pidi olema roostekindluse test --Ford / WV / Volvo.
Oma kogemuse põhjal on Volvo roostekindlus üks tugevamaid külgi ja 10 a. vanal autol ei tohiks küll probleemiks olla.

nats läks segi sul
test on: "väikesed ja vihased" kus on antud autod.
kahjuks artiklis kus räägib roostetamisest pole volvodest juttugi
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Heiki
Kõva postitaja
Postitusi: 197
Liitunud: 18 Mai 2006, 10:57
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Heiki » 08 Mär 2007, 13:22

Loogiline,et pole.
Roostetamisega seoses pole VOLVOST lihtsalt midagi rääkida.
(850 on selle teema jaoks liiga noor mudel)
700 seerial võiks juba esimesed märgid ilmneda.

tanel_

PostitusPostitas tanel_ » 08 Mär 2007, 14:00

mis järeldused siis valgest suitsust tuleks teha?

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 08 Mär 2007, 16:58

tanel_ kirjutas:mis järeldused siis valgest suitsust tuleks teha?

Valge suits tekib ka siis kui turbo on läbi. Kuid seda suitsu tuleb ainult mootoriga pidurdades, näiteks lased boostima kolmandaga ja siis järsku gaas maha. Mis juhtub on see, et turbod lekivad offboosti ajal otse väljalaskesse ja tänu EFI-le, mis ei anna mootoriga pidurdades kütust silindrisse, hakakab see õli väljalaskes suure hapniku sisalduse abil tossama.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 08 Mär 2007, 19:05

See on vist juba ikka väga kaua müügis olnud, või on juba ma ei tea mitmes omanik!

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 08 Mär 2007, 20:08

sullivanmike kirjutas:See on vist juba ikka väga kaua müügis olnud, või on juba ma ei tea mitmes omanik!


Oled kindel?
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 08 Mär 2007, 20:54

saadukas kirjutas:
sullivanmike kirjutas:See on vist juba ikka väga kaua müügis olnud, või on juba ma ei tea mitmes omanik!


Oled kindel?


Ma nagu mäletaks neid pilte juba eelmisest aastast!
Mis veel silma hakkab on rool! See peaks minu arust R-i rool olema hoopis?! Uuri, et miks vahetatud?! Kui on vahetatud, siis saab kahtluse alla seada ka turvapadja korrasolekut.

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas romulus » 08 Mär 2007, 21:21

Seda punast käisin proovimas.Mootor ja turbo olid korras aga muud nipet näpet vajas tegemist.Muideks omanik töötab info-autos.Ja vist seest oli natuke räämas...Ja 59000 ei ole see masin kindlasti väärt!!!

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 08 Mär 2007, 21:41

Aga mis see nipet näpet oli? Lähen esmaspäeval vaatama. Hea ju kui võimalikult palju asju enne ostmist välja tuleb. Summa on minu jaoks piisavalt suur, et mitte mingi romu sisse seda panna. Aga seegi hea, et mootor korras. :roll:
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist