![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
850 roostekindlus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- saadukas
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
- Asukoht: Muhu/Stavanger
- Kontakt:
850 roostekindlus
Kuna mu abikaasa sai load ja ta tahab omale "väikest" autot saada, siis hakkasin otsima talle 850 sedaani. See on kõige väiksem Volvodest. Piilusin ka S40, aga kuna rahakott hakkab ainult 97 aasta mudelile peale ja olen kuulnud, et need ei ole eriti kindlad siis otsustasin 850 kasuks. Siit ka küsimus: kus kohast kipuvad 800 seeria masinda kõige rohkem roostetama? Ja kuidas kontrollida turbo korrasolekut. Silma on jäänud üks "õiget värvi" auto. Mida arvate ja kas keegi teab seda konkreetset isendit? Kena punane Peab ruttu 850 ära ostma, sest vahepeal hakati juba Peugeoti ja Nissani juttu kodus ajama. ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero
' 02 MB S600
' 03 Pajero
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
selle isendi omanik oli ka vahepeal siin foorumis. roostetama kipub ta sealt kust on tsink viga saanud. seega kõikvõimalikud ääred mis on võimalik kuskile vastu nühkida või on võimalus kiviga pihta saada.
turbo korrasolekut saad kontrollida:
1. turbol lõdvik otsast ära ja käega katsudes (väike loks on normaalne)
2. et tagan ei tuleks sinist ega valget suitsu. (valge suits lõhnatu)
3. et turbo ka käigu vahetamisel survet hoiaks
alguseks vist kõik.
loodan et leiad meelepärase masina.
jõudu
turbo korrasolekut saad kontrollida:
1. turbol lõdvik otsast ära ja käega katsudes (väike loks on normaalne)
2. et tagan ei tuleks sinist ega valget suitsu. (valge suits lõhnatu)
3. et turbo ka käigu vahetamisel survet hoiaks
alguseks vist kõik.
loodan et leiad meelepärase masina.
jõudu
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tänases Auto Lehes pidi olema roostekindluse test --Ford / WV / Volvo.
Oma kogemuse põhjal on Volvo roostekindlus üks tugevamaid külgi ja 10 a. vanal autol ei tohiks küll probleemiks olla.
Oma kogemuse põhjal on Volvo roostekindlus üks tugevamaid külgi ja 10 a. vanal autol ei tohiks küll probleemiks olla.
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
mel kirjutas:Tänases Auto Lehes pidi olema roostekindluse test --Ford / WV / Volvo.
Oma kogemuse põhjal on Volvo roostekindlus üks tugevamaid külgi ja 10 a. vanal autol ei tohiks küll probleemiks olla.
nats läks segi sul
test on: "väikesed ja vihased" kus on antud autod.
kahjuks artiklis kus räägib roostetamisest pole volvodest juttugi
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
tanel_ kirjutas:mis järeldused siis valgest suitsust tuleks teha?
Valge suits tekib ka siis kui turbo on läbi. Kuid seda suitsu tuleb ainult mootoriga pidurdades, näiteks lased boostima kolmandaga ja siis järsku gaas maha. Mis juhtub on see, et turbod lekivad offboosti ajal otse väljalaskesse ja tänu EFI-le, mis ei anna mootoriga pidurdades kütust silindrisse, hakakab see õli väljalaskes suure hapniku sisalduse abil tossama.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
saadukas kirjutas:sullivanmike kirjutas:See on vist juba ikka väga kaua müügis olnud, või on juba ma ei tea mitmes omanik!
Oled kindel?
Ma nagu mäletaks neid pilte juba eelmisest aastast!
Mis veel silma hakkab on rool! See peaks minu arust R-i rool olema hoopis?! Uuri, et miks vahetatud?! Kui on vahetatud, siis saab kahtluse alla seada ka turvapadja korrasolekut.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist