mure sisepuhuriga

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

mure sisepuhuriga

PostitusPostitas vaix » 03 Veebr 2007, 23:13

nimelt selline mure et täna avastasin et sise puhur ikka kohe mitte enam ei taha puhuda isegi kui täiesti viimase astme peale keerata siis vaeva vaevu midagi puhub kui keegi oskaks öelda kust otsida mingit vigagi või midagi vaadata tasub tänud ette
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 03 Veebr 2007, 23:27

Vaata üle salongifilter. Kui on peal kont või kliima siis on suhteliselt kindel ka see, et salongifilter olemas.Asub see paremal pool kojameeste aluse plastiku all.Klaasi ja kapoti ääre vahel siis. Teed kapoti lahti ja 5 kruvi küljest.Saad plastmassi kätte ja selle all filter siis. Kui pole selle viga siis ehk vendil midagi vahel, et käia ei jõua korralikult. Aga kontrolli filter enne üle. Kui klaase ka uduseks kipub ajama sõidu ajal siis tõenäoliselt see viga just.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas amazon86 » 05 Veebr 2007, 22:04

Endal oli sama mure suvel. Kui filtri vahetus ei aita siis tasub vent maha võtta ja vaadata ventilaatori mootori olukorda, mul selgus, et harjad olid rootorisse sisse kulunud.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 06 Veebr 2007, 10:41

Tuttav mure, just vahetasin V70-l, kallis lõbu.
Vanal mootoril harjad kollektori olematuks söönud.
745 GL ´91; LR90 ´87.

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

PostitusPostitas vaix » 06 Veebr 2007, 17:51

täna siis sai asi kätte võetud ja esialgselt tundus et filter umbes vähemalt oli ta selline ebaloomulikku värvi mitte valge nagu peaks olema võtsin täielikult ära nii kaua kui satun kuhugi poodi kust uue saab aga jah õhku hakkas kohe rõõmsamalt tulema nii et tänud kõigile
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 06 Veebr 2007, 19:01

pean ka selle mootori üles leidma, a kust teda otsida? pardatsoki alt või äkki sealt plastiku alt... ta loobus töötamast, kui ise varem ei leia siis täna sai neljapäevaks kokku lepitud aeg kus üks abiline siit foorumist appi tuleb :) ja vat tal oli auto taastatud... :shock:
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

PostitusPostitas vaix » 06 Veebr 2007, 22:03

seda et isegi kakkusin alguses igaks juhuks selle mootori koha lhati ei tea isegi miks see jah seal pardaka all kui võtad selle lisa sahtli sealt ära aga ausalt öeldes ei saanud aru kust kohast midagi lahti peaks keerama ja siis ma looooomulikult murdsin seal ühe kõrva ära seega võiks ostida ennem kust lahti saab keerata mitte nagu mõned siin :mrgreen:
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 07 Veebr 2007, 10:21

Teed luugi lahti, keerad lahti 6 kruvi, mis kinnitavad sahtlit, tõmbad
sahtli välja, all servas on 3 kruvi, mis hoiavad alumist lahtist riiulit,
eemaldad riiuli ja mootor on kogu oma ilus sinu ees.
Nii lihtne see ongi. Jõudu!
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
KalleK
Kõva postitaja
Postitusi: 117
Liitunud: 23 Nov 2008, 07:21
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas KalleK » 27 Nov 2008, 18:05

Jätkaks salongisoojenduse teemat. Mul mure selline, et taastan vaikselt ühte hooletusse jäätud 850-t. Tollel oli üldse puhuri mootor puudu. Ostsin nüüd mootori koos ventikaga ja panin peale. Algul tööle ei hakanud, peale kaitsme nr. 5 vahetust võttis elu sisse. Aga puhub teine lakkamatult kogu aeg, reguleerimisnupp ei toimi üldse ning süüte väljakeeramisel jahvatab samuti täisvõimsusel edasi. Kas tähendab, et reostaat läbi? Mäherdune too välja näeb, kas mõni must karbike seal samas pardatšoki all?
Tänud ette juba, kes oskaks aidata.

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 27 Nov 2008, 18:25

Skeemi vaadates pakuks, et salongisoenduse mootori relee :idea:
http://www.volvoclub.org.uk/volvo_works ... docs.shtml
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
KalleK
Kõva postitaja
Postitusi: 117
Liitunud: 23 Nov 2008, 07:21
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas KalleK » 03 Dets 2008, 20:01

Nii ta oli, probleemseks osutus siis see mustas karbikeses elektroonikablokk, mis elab puhuri mootori kõrval avauses. Esindus küsib selle vidina eest kliimaga Volvole 1431.- raha, kasutatud vidina saaks 1000.- eest. Aga üldiselt jube defitsiit, otsisin ligi nädala, aga ei olnud kuskil põhimõtteliselt töötavat jupstükki pakkuda. Seoses sellega hakkasin tolle karbikese hingeelu iseseisvalt lahkama ning õnnestuski vigane detail skeemist välja mõõta, uus tellida ja vahetada. Ehk siis sain oma reostaadi parandatud. Julgen arvata, et tegemist on tüüpveaga, seega kui kellegil sama häda ja ei raatsi uut reostaati osta ja kasutatut ei leia või peab ka seda kalliks, siis võib minuga ühendust võtta, saan aidata ilmselt :wink:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist