850 2.0 T

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 29 Jaan 2007, 17:40

tanel_ kirjutas:
uugu kirjutas:pöörded 5nda käiguga-
100km/h - 2000rpm
150km/h - 3000rpm


kas sa pöörete arvuga puusse ei pane


nii on.

kui annad põhjust, siis võin tõestada ;)
senikaua pead sõnu uskuma
a see siis ainult, T5 niimoodi? mul 2,5 125 kw ja kuigi ei sobi sellised pöörded... a 150 pole sõitnud ka veel... :roll: a 100 juures ikka veits rohkem kui 2000.. :(
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 29 Jaan 2007, 17:55

T5 siis alates 155 kw ka ju.
S40 T4 HX35

uugu
Foorumlane
Postitusi: 28
Liitunud: 29 Sept 2006, 19:23
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas uugu » 30 Jaan 2007, 10:03

tanel_ kirjutas:
uugu kirjutas:pöörded 5nda käiguga-
100km/h - 2000rpm
150km/h - 3000rpm


kas sa pöörete arvuga puusse ei pane


nii on.

kui annad põhjust, siis võin tõestada ;)
senikaua pead sõnu uskuma



mul t5 166 kw ja sajaga sõites nii 2150 või umbes nii 150 kohapealt ei oska täpselt öelda, aga igal juhul rohkem kui 3000. sul tahhokas valetab

Kasutaja avatar
mel
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:45
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas mel » 31 Jaan 2007, 13:31

Selline suhtumine, et vali kas äkiline minek või 30kw fiat pole just päris õige. Ja pealegi kes on ikka kiiruse sõbrad siis need juba teavad mille eest maksavad. "Jõuad auto osta jõuad ka bensiini osta" on samuti vale väide kuna 40-50 tuhhiga mõni 850 T5 osta pole paljudele suur probleem kuid hiljem 3-4 tuhhi kuus kütte alla panna aga mõtetu priiskamine. Ja eks selle põhjal paljud oma valiku teevadki. Mõni ostab aga 200 tuhi eest tutika diisel fiati sest see on öko.
Kunagi sai omatud ka 240 2,0L Volvot ja ei saaks öelda, et see just mingi suur bensuõgard oleks olnud (linnas 10l/100-le). Samas ei jäänud ka linnas liigeldes teistele jalgu. Seega ei võrdu Volvo alati suure küttekuluga. Kui see nii oleks siis tuleks vaadata Volvo omanikke kui mitte väga materjaalselt mõtlevaid inimesi. :roll:
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)

leopold
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Sept 2006, 16:28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas leopold » 01 Veebr 2007, 10:10

Endal ka mure turboga.
Auto on küll 850 t-5 96 a
Alles hiljuti läks mootori ülemine osa vahetusse.
kuna remondi töid teostas kohalik õlinäpp ja mingit garantiid ei andnud siis auto peale remonti suitses samamoodi kui varemgi.Selle peale ütles mehhaanik et katalüsaator on veel umbes ja läheb aega kuni õli sealt ära põleb...
igatahes sai siis paarsada kilomeetrit sõidetud kui ükspäev avastasin et õlivarras on täiesti kuiv.panin siis kohe 4 liitrit täis sünti sisse ja näitas maksimumi.peale seda läksin kohe ülevaatus punki ja seal selgus et turbo on vääga õline ja et midagi on mäda.
Siit tuleb siis küsimus.
Mida teha? miks turbo õli võtab? kus parandada? ja kas on mõtet?äkki on targem enne diagnost teha? või lasta kohe meistrimehed auto kallale?

leopold
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Sept 2006, 16:28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas leopold » 01 Veebr 2007, 10:12

jäi veel mainimata et turbo ei tööta enam üldse..
kui siis aint hästi vähe...
pealekauba löödi öösel veel luugi aken ka sisse:D mölakad raisk,aga see on juba hoopis teine stoori:D

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas romulus » 01 Veebr 2007, 18:54

Soovitan sul Autovivas aeg kinni panna ja vaadata,kuulata mis seal räägitakse.Turbomootor võtabki õli.Ise olen endaomaga sõitnud peale õlivahetust mingi 5000km ja sai liiter peale valatud.liiter pidi isegi vähe olema.
Võiksid veel küünlad maha võtta ja proovida palju survet on?

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 01 Veebr 2007, 19:10

Ma lugesin VADISest, et kui mootor on üle 150000 km sõitnud, võtab turbokas kusagil 0,5l 1500 km peale ja see on kui kõik ok.
S40 T4 HX35

leopold
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 02 Sept 2006, 16:28
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas leopold » 01 Veebr 2007, 19:58

no mul võtab kõvasti rohkem õli ja turbo on kindlasti tuksis.
mis see seal autovivas maksta võiks..?

Kasutaja avatar
romulus
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 24 Nov 2006, 23:52
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas romulus » 02 Veebr 2007, 00:22

Samas võivad masinal ka katki olla turbo lõdvikud,voolikud.Siis ka turbo poolikult või natuke töötab.Aa kui suitseb siis klapisääretihendid,rõngad jne..Samas võib ka küünaldest olla(enda kogemus)et suitsu ajab välja,aga küünalde puhul ajab musta suitsu.
Autovivas helista ja lepi aeg.Liiga nad ei tee :)

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 02 Veebr 2007, 23:13

Kompuutri järgi 90'ga sõites on põõrded 2300. Mehhaanilise spido ja elektroonilise vahe on 8km/h.
2,3 turbo mootoriga.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

mustv70
Foorumlane
Postitusi: 62
Liitunud: 03 Mär 2006, 22:17

PostitusPostitas mustv70 » 03 Veebr 2007, 16:37

2,0T,166 kw,Itaalia T5:110 kmh sõites-2400,või tsipa rohkem rpm
v70`97-müüdud
a6`04-müüdud
caddy`08,T5"not Volvo"11,Isuzu D-max`15

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 03 Veebr 2007, 17:12

mustv70 kirjutas:2,0T,166 kw,Itaalia T5:110 kmh sõites-2400,või tsipa rohkem rpm

parandage kui eksin aga kas itaalia T5 mitte 155KW pole :?

turbo korrasolekut saad kontrollida ka kui võtad turbol lõdviku lahti ja katsud näpuga kas loks on sees või mitte.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 03 Veebr 2007, 20:20

Itaalia 2,0l mootor peaks olema 155kw. Neid pandi ka R'idele.
Turbo võllil on loks sees ka uuelt. Sest laagrina on ju õli. Kui mootor ei tööta ja õli ei liigu peab olema ka väike loks. Tähtis on, et loks ei oleks nii suur, et üks rattastest vastu keret ei käiks.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 04 Veebr 2007, 11:18

baxxter22 kirjutas:
tanel_ kirjutas:
uugu kirjutas:pöörded 5nda käiguga-
100km/h - 2000rpm
150km/h - 3000rpm


kas sa pöörete arvuga puusse ei pane


nii on.

kui annad põhjust, siis võin tõestada ;)
senikaua pead sõnu uskuma
a see siis ainult, T5 niimoodi? mul 2,5 125 kw ja kuigi ei sobi sellised pöörded... a 150 pole sõitnud ka veel... :roll: a 100 juures ikka veits rohkem kui 2000.. :(

mul on 100km/h - 2150rpm
ja 140km/h - 3000rpm

mõtlesingi et 1-2mm loksu on normaalne.
turbo labad ei tohi vastu korpust käia, siis on turbo korralikult õhtal
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 6 külalist