Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:20
Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Tere,
Selline küsimus siis. Olen seni sõitnud Opel Omegaga, mis hiilgab pehme vedrustuse ja hea teelpüsivuse kombinatsiooniga. Suvel tuli perre juurde siis aasta 2000 v70. No suvel ei hoomanud väga probleemi ja üldse linnas ja Tallinn -Tartu trassil sõites väga viis auto. Aga nüüd elan sellisel maastikul, mis on pisut nagu võimendatud variant Haanja kuppelmaastikust. Tõusud, langused, järsud kurvid, lumi ja jää. Ja kurat ei ole hea see juhitavus. Naine lippab Omegaga rõõmsalt kohaliku piirkiirusega - muret pole. Mina loksun volvoga 70 ga. Esiteks raputab ja hüpleb konaruste peal. Teiseks kipub vibama veidi külgsuunda. Kolmandaks kurvis tahab ikka palju laiemat trajektoori kui hea oleks. Õhtul kui tee on tühi pole see probleem, aga tipptunnil on häiriv.
Tunneks huvi kas selline ebamäärane juhitavus on normaalne või on mul midagi viga autol? Iseenesest ei tohiks olla - veermik on hiljaaegu kontrollitud ja rooliotsad ja õõtshoovad vahetatud.
Kui see on normaalne kas siis näiteks ehk oleks abi äkki uuest amordi ja vedrukomplektist ? Kas kellelgi on kogemusi, et millise tootja omad paremaid tulemusi annavad sellel mudelil?
PS- üks teemaväline küsimus ka. Vahetasin hiljuti aku masinal ja nüüd on spidomeetri tagasi kerinud. Enne akuvahetust oli 240000 kelladel ja nüüd on järsku 223 000- ulme täiesti.
Selline küsimus siis. Olen seni sõitnud Opel Omegaga, mis hiilgab pehme vedrustuse ja hea teelpüsivuse kombinatsiooniga. Suvel tuli perre juurde siis aasta 2000 v70. No suvel ei hoomanud väga probleemi ja üldse linnas ja Tallinn -Tartu trassil sõites väga viis auto. Aga nüüd elan sellisel maastikul, mis on pisut nagu võimendatud variant Haanja kuppelmaastikust. Tõusud, langused, järsud kurvid, lumi ja jää. Ja kurat ei ole hea see juhitavus. Naine lippab Omegaga rõõmsalt kohaliku piirkiirusega - muret pole. Mina loksun volvoga 70 ga. Esiteks raputab ja hüpleb konaruste peal. Teiseks kipub vibama veidi külgsuunda. Kolmandaks kurvis tahab ikka palju laiemat trajektoori kui hea oleks. Õhtul kui tee on tühi pole see probleem, aga tipptunnil on häiriv.
Tunneks huvi kas selline ebamäärane juhitavus on normaalne või on mul midagi viga autol? Iseenesest ei tohiks olla - veermik on hiljaaegu kontrollitud ja rooliotsad ja õõtshoovad vahetatud.
Kui see on normaalne kas siis näiteks ehk oleks abi äkki uuest amordi ja vedrukomplektist ? Kas kellelgi on kogemusi, et millise tootja omad paremaid tulemusi annavad sellel mudelil?
PS- üks teemaväline küsimus ka. Vahetasin hiljuti aku masinal ja nüüd on spidomeetri tagasi kerinud. Enne akuvahetust oli 240000 kelladel ja nüüd on järsku 223 000- ulme täiesti.
Häid koeri mahub palju ühte autosse.
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Amorte võib küll sellisel puhul kontrollida. Rehve samuti, mis mõõt on, kui jäigad, kui suure rõhuga?
Ise olen küll sarnase auto juhitavusega rahul, võrreldes 10 aastat noorema Avensisega on maanteel hulga stabiilsem.
Omegaga võidu sõita ega Haanjas talvist tippkiirust tuvastada pole (veel ) proovinud.
Ise olen küll sarnase auto juhitavusega rahul, võrreldes 10 aastat noorema Avensisega on maanteel hulga stabiilsem.
Omegaga võidu sõita ega Haanjas talvist tippkiirust tuvastada pole (veel ) proovinud.
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Vaata ka tagasilla suured puksid üle. Kui need läbi siis auto tagaosa hakkab täiesti oma elu elama.
Ja veel - sinu volvo tahab väga häid rehve tagasillale. Ise kasutan GY UG500 ja olen teelpüsivusega väga-väga rahul.
Ja veel - sinu volvo tahab väga häid rehve tagasillale. Ise kasutan GY UG500 ja olen teelpüsivusega väga-väga rahul.
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Olen nõus, et alustada võiks rehvidest.
Mul olid Michelini M+S'id suvel all (olid nii kulund, et talveks enam ei kõlband). Sümptomid olid sarnased nagu kireldatud. Ma eeldasingi, et asi rehvides ja kannatasin ära.
Nüüd on talveks korralikud Bridgestone'i naelad ja juhitavus on, arvestades olusid, parem - ehk nüüd tundub kõik väga hea.
Suvel kompenseerisin kehvasid rehve kurvides tugevalt gaasi andes. Haanjalaadsel maastikul võtsin raskemaid kurve põhjagaasiga (manuaalkast). Niimoodi ei tundnudki vahet selles, mis kehvikud mul taga all olid.
Norras elate? Seal võib praegu mõnus olla....
Mul olid Michelini M+S'id suvel all (olid nii kulund, et talveks enam ei kõlband). Sümptomid olid sarnased nagu kireldatud. Ma eeldasingi, et asi rehvides ja kannatasin ära.
Nüüd on talveks korralikud Bridgestone'i naelad ja juhitavus on, arvestades olusid, parem - ehk nüüd tundub kõik väga hea.
Suvel kompenseerisin kehvasid rehve kurvides tugevalt gaasi andes. Haanjalaadsel maastikul võtsin raskemaid kurve põhjagaasiga (manuaalkast). Niimoodi ei tundnudki vahet selles, mis kehvikud mul taga all olid.
Norras elate? Seal võib praegu mõnus olla....
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
ants kirjutas:FWD vs RWD
Olen kindel et asi ei ole selles.
Pigem ujuvas tagasillas mida põhjustab rehvid, amordid või puksid.
Minu s70 seisab küll eeskujulikult teel.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Minul hakkas ujuma pärast õõtsade vahetust, kui regulliti ka kokkujooksu, point selles et tagumist otsa ei regullitud vist, sest kui vasakule keerasin kippus auto kannikas ikka väga kergelt spinni minema lahtisel pinnasel. käisin siis ühes ametikoolis sillastendis, ja viola, tagumine kokkujooks sillal lahkujooks hoopis, poisid timmisid ära ja lausa lust sõita.
V70 2,5td 97
-
- Foorumlane
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:20
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Noh eks katsetan kõik variandid ära. Rehvides ei tohiks olla ehk probleem. All on tutikad Hankooki lamellid. Mõõt on see mis raamat ette nägi ehk siis 185/65/15 Tundus selline imelik minu silmale, aga mõtlesin, et panen passi järgi. Siit tegelikult veel üks küsimus - Siinne rahvas on kindlasti erinevaid mõõtu velgi ja rehve V70l proovinud - et millised nagu parimad tunduvad.
Muidu talverehvidest veel - ultragripid, mida siin mainiti on tõesti hull head - mulle tundub, et naise Omega hea sõidumaneeri üks põhjusi peitub just nendes - kleebivad nagu plastiliin. Rehvirõhu kontrollin üle kohe. .
Muidugi kui selgub, et amordid on väsinud, siis minu silmis on 2 varianti - variant 1 on panna taha uued nivoregulatsiooniga amordid. Variant kaks, mida tegelt oleks isu katsetada oleks suve poole kui rohkem raha on terve ring amorte ja vedrusid mõne sportlikuma komplektiga asendada - ma olen nõus täitsa veidi pehmust loovutama - meil siin head teed. Kui auto selle võrra paremini sõitma hakkab. Aga on kellelgi kogemusi ka ses mõttes ? Võibolla oskab keegi soovitada millist toodet alla panna ja kust saab?
Muidu ei ela Norras . Põhja- Soome küngasmaastikul hoopis .
Muidu talverehvidest veel - ultragripid, mida siin mainiti on tõesti hull head - mulle tundub, et naise Omega hea sõidumaneeri üks põhjusi peitub just nendes - kleebivad nagu plastiliin. Rehvirõhu kontrollin üle kohe. .
Muidugi kui selgub, et amordid on väsinud, siis minu silmis on 2 varianti - variant 1 on panna taha uued nivoregulatsiooniga amordid. Variant kaks, mida tegelt oleks isu katsetada oleks suve poole kui rohkem raha on terve ring amorte ja vedrusid mõne sportlikuma komplektiga asendada - ma olen nõus täitsa veidi pehmust loovutama - meil siin head teed. Kui auto selle võrra paremini sõitma hakkab. Aga on kellelgi kogemusi ka ses mõttes ? Võibolla oskab keegi soovitada millist toodet alla panna ja kust saab?
Muidu ei ela Norras . Põhja- Soome küngasmaastikul hoopis .
Häid koeri mahub palju ühte autosse.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:20
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
muhlui kirjutas:Minul hakkas ujuma pärast õõtsade vahetust, kui regulliti ka kokkujooksu, point selles et tagumist otsa ei regullitud vist, sest kui vasakule keerasin kippus auto kannikas ikka väga kergelt spinni minema lahtisel pinnasel. käisin siis ühes ametikoolis sillastendis, ja viola, tagumine kokkujooks sillal lahkujooks hoopis, poisid timmisid ära ja lausa lust sõita.
Krt ära jama - mul said vahetult peale ostu ees õõtsad vahetatud. Hmm veel üksi asi mida katsetada.
Häid koeri mahub palju ühte autosse.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:20
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
Rehvirõhud olid madalavõitu küll - ees 2.0 mõlemal rattal ja taga 1.9 . Eks katsun homme mingi pumba kuskilt leida. Muidu kas tõesti on mõistlik ette 2.5 sisse surada nagu bensuka luuk ülteb - liiga palju ei ole või. Lihtsalt seni ma harjunud et nii 2.2 või 2.3 on enamikel autodel.
Häid koeri mahub palju ühte autosse.
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
kui möödu järgi sellist röhku soovitab siis pane, aga vöib tekkida see, et sööb rehvid keskelt ära.
odomeetri aps on küll üllatav . hakka vöi endal akut vahetama,
aga suvel oli isa saabil sama jama, kurvis perse kukkus viskama, kahtlustasin ka algul rehve,
uued alla, aga muutust ei midagi, siis sillastendis oli ka asi viisakas ja löpuks amortide juurde, üks tagumistest ei teinud oma tööd korralikult. läksid siis mölemad tagumised vahetusse ja asi vask
ise söidan 97 aasta v70ga, rehviks on 195x60x15 plekkidel nokian haakelpiita 4jad. väga mönusasti püsib teel,
suveks üle 205 laia ei soovita panna, kipub tee järgi jooksma
odomeetri aps on küll üllatav . hakka vöi endal akut vahetama,
aga suvel oli isa saabil sama jama, kurvis perse kukkus viskama, kahtlustasin ka algul rehve,
uued alla, aga muutust ei midagi, siis sillastendis oli ka asi viisakas ja löpuks amortide juurde, üks tagumistest ei teinud oma tööd korralikult. läksid siis mölemad tagumised vahetusse ja asi vask
ise söidan 97 aasta v70ga, rehviks on 195x60x15 plekkidel nokian haakelpiita 4jad. väga mönusasti püsib teel,
suveks üle 205 laia ei soovita panna, kipub tee järgi jooksma
-
- Foorumlane
- Postitusi: 95
- Liitunud: 22 Dets 2007, 22:47
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
minu esiveoline püsib küll teel.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
-
- Foorumlane
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:20
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
enta kirjutas:kui möödu järgi sellist röhku soovitab siis pane, aga vöib tekkida see, et sööb rehvid keskelt ära.
odomeetri aps on küll üllatav . hakka vöi endal akut vahetama,
aga suvel oli isa saabil sama jama, kurvis perse kukkus viskama, kahtlustasin ka algul rehve,
uued alla, aga muutust ei midagi, siis sillastendis oli ka asi viisakas ja löpuks amortide juurde, üks tagumistest ei teinud oma tööd korralikult. läksid siis mölemad tagumised vahetusse ja asi vask
ise söidan 97 aasta v70ga, rehviks on 195x60x15 plekkidel nokian haakelpiita 4jad. väga mönusasti püsib teel,
suveks üle 205 laia ei soovita panna, kipub tee järgi jooksma
Aitäh põhjaliku vastuse eest.
Ega väga laia rehvi ei tahakski - olen lihtsalt mõelnud, et suveks mingi 16-17 tolli velg - mitte mingil juhul üle 17 tolli ja noh 205 ehk oleks ka oma aju järgi see kõige laiem kumm mida panna. Palju sa oma v70l rõhku kummides hoiad muidu ?
Häid koeri mahub palju ühte autosse.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 19
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:20
Re: Volvo V70 I gen 2.5 diisel juhitavus
kiilakas35 kirjutas:esivedused ei püsigi teel, olgu või volvo
Püsivad küll - ostsime Soomes omale talveks 23 aastat vana Saab 9000 - maksis 500 euri. Püsib teel nagu valatud. Ka jää peal.
Pöörduks nüüd teemasse tagasi ka algküsimusega - oskab keegi mõnd asjalikku amordi ja vedrukomplekti soovitada V70le - siin kuskil jäi silma, et keegi vahetas uuemal generatsioonil amordid välja ja sai häid tulemusi. Aga kas vanemale ka sarnaseid tooteid saada on. Õigemini olen erinevaid komplekte väljamaa saitidel näinud küll, aga küsimus on, kas neid ka nende nivooregulatsiooniga amortide asemele paigaldada saab ?
Häid koeri mahub palju ühte autosse.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist