V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas muhlui » 09 Okt 2010, 19:01

Hakkasin siis vaikselt servast harutama, võtsin ära intercooleri toru ,mis põhja alt radikasse läheb, sealt tuli sirinal õli välja, kas on oodata turbo langemist varsti ? Kas vasak pooltelje ots on käigukastis kuidagi kinni ka mingi stopperiga või piisab ainult kaitsekummi vitsa lahti tegemisest ja siis välja tõmmata ? Et siis kastikülge jääb see emane pool. pole enne lammutanud.
Tänud.
V70 2,5td 97

morse
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 05 Jaan 2010, 23:44

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas morse » 09 Okt 2010, 20:19

Mul on manuaalkast ja selle vasak veovõll tuleb niisama tõmmates välja. Seal on üks vedruseibi laadne asi ümber veovõlli (normaalasendis asub kasti sees) aga kergelt tõmmates saab terve võlli käigukastist kätte.

Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.

Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas airwolf » 09 Okt 2010, 22:11

morse kirjutas:Mul on manuaalkast ja selle vasak veovõll tuleb niisama tõmmates välja. Seal on üks vedruseibi laadne asi ümber veovõlli (normaalasendis asub kasti sees) aga kergelt tõmmates saab terve võlli käigukastist kätte.

Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.

Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.

Ega kast ääreni õli täis pole. Eks sealt natuke ikka tuleb aga tühjaks see küll ei jookse.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas muhlui » 26 Okt 2010, 08:51

Sain siis kasti maha, pilt räägib enda eest, turbiin jäi terveks, paar kraapsu on peal ainult.
Tekkis küsimus, miks selline asi üldse puruneb ? kas see turbiin tasakaalust väljas või on mingi muu põhjus ?
Pilt
V70 2,5td 97

morse
Foorumlane
Postitusi: 33
Liitunud: 05 Jaan 2010, 23:44

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas morse » 27 Okt 2010, 16:24

airwolf kirjutas:
morse kirjutas:Mul on manuaalkast ja selle vasak veovõll tuleb niisama tõmmates välja. Seal on üks vedruseibi laadne asi ümber veovõlli (normaalasendis asub kasti sees) aga kergelt tõmmates saab terve võlli käigukastist kätte.

Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.

Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.

Ega kast ääreni õli täis pole. Eks sealt natuke ikka tuleb aga tühjaks see küll ei jookse.



Tõsijutt.
Aga kui natuke norida, siis isegi kui ta õli ääreni täis oleks, ei jookseks kast päris tühjaks.
Vabandan tühja jutu eest.

jansatrt
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 20 Veebr 2010, 12:25

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas jansatrt » 27 Okt 2010, 16:51

pilt on ilus, aga ega sa selle autoga ju kohe ostes sõitnud pole, kus sa tead mis need eelmised omanikud teinud on...
58158239

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas muhlui » 30 Okt 2010, 19:41

Imelik on see ,et selle hooratta vahel on veel kaks metallist flantsi, et hooratas koos selle turbiniga kastile lähemale nihkuks, ja sp ei jää hooratta keskauk nagu vända otsa kandma.
Kas peavadki need flansid seal olema ?
Kas kellegil on mingit pilti sellest kohast ja kui kõvastu (Nm) peab need poldid kinni keerama ? (keermeliim olemas) ?
V70 2,5td 97

jansatrt
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 20 Veebr 2010, 12:25

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas jansatrt » 30 Okt 2010, 22:54

ega kõike ei Nm´i järgi ka keerata. paraja toruga, lahtivõttes polnd nad ju väga kõvasti kinni, teisalt jälle peavad poldid hooratta ilusti koonusesse kinnitama
58158239

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas muhlui » 12 Nov 2010, 09:11

Kas keegi on sarnast turbiini lahti lõiganud, uue terve osa sisse pannud ja siis kokku tagasi keevitanud.
Pilt
V70 2,5td 97

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas muhlui » 15 Nov 2010, 16:33

Kas mõni konverteri (turbiini) mees oskab öelda mis vahet on konverteril 40A211 ja 40A020 ?
V70 2,5td 97

muhlui
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 30 Mär 2008, 20:06
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas muhlui » 25 Nov 2010, 12:13

Saan korras nüüd. kuigi alusraami ja sarniiri ja rooliotsa lahtivõtmisel on veel kokkujooks vändra poole, aga ta liigub jälle !
Suured tänud kasutajale NAXITRALL , kes leidis kuurinurgast konverteri (turbiini) ja kes ei üritanud sellega üleöö rikkaks saada :) Niipalju võib mainida et nendel on ülekandes väike erinevus (vb mulle tundub nii ) kui sõita vaikselt , siis käigu edasi lükkab peaaegu 3000 rpm , endine lükkas mingi 2200 rpm-i. See vb sellepärast ka ,et minu isendil pole S nuppu käigukangil, aga see ainult oletus.
Tänud kõigile, kes nõuga abiks olid
Täna süütenurka timmima!
V70 2,5td 97

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas tnx » 29 Nov 2010, 17:43

Turbiinis ei tohiks ülekande erinevust küll olla, kas need kõik 1:1 pole?
Käigu lülitamise hetke mõjutab päris palju tegureid, äkki on kasti mahavõtmise järel miski seadistus paigast ära või juhe lahti jäänud?

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?

PostitusPostitas kaupz » 14 Dets 2010, 14:35

kuulsin järgmist s70 tdi hoorattaprobleemiga, oli neetidest lahti tulnud :shock:
varem oli muidugi klõbin / tõgin kuulda, aga ei teadnud milles asi.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist