Hakkasin siis vaikselt servast harutama, võtsin ära intercooleri toru ,mis põhja alt radikasse läheb, sealt tuli sirinal õli välja, kas on oodata turbo langemist varsti ? Kas vasak pooltelje ots on käigukastis kuidagi kinni ka mingi stopperiga või piisab ainult kaitsekummi vitsa lahti tegemisest ja siis välja tõmmata ? Et siis kastikülge jääb see emane pool. pole enne lammutanud.
Tänud.
V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
V70 2,5td 97
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Mul on manuaalkast ja selle vasak veovõll tuleb niisama tõmmates välja. Seal on üks vedruseibi laadne asi ümber veovõlli (normaalasendis asub kasti sees) aga kergelt tõmmates saab terve võlli käigukastist kätte.
Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.
Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.
Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.
Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
morse kirjutas:Mul on manuaalkast ja selle vasak veovõll tuleb niisama tõmmates välja. Seal on üks vedruseibi laadne asi ümber veovõlli (normaalasendis asub kasti sees) aga kergelt tõmmates saab terve võlli käigukastist kätte.
Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.
Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.
Ega kast ääreni õli täis pole. Eks sealt natuke ikka tuleb aga tühjaks see küll ei jookse.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Sain siis kasti maha, pilt räägib enda eest, turbiin jäi terveks, paar kraapsu on peal ainult.
Tekkis küsimus, miks selline asi üldse puruneb ? kas see turbiin tasakaalust väljas või on mingi muu põhjus ?
![Pilt](http://dl.dropbox.com/u/5515776/Album/DSC00206.JPG)
Tekkis küsimus, miks selline asi üldse puruneb ? kas see turbiin tasakaalust väljas või on mingi muu põhjus ?
V70 2,5td 97
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
airwolf kirjutas:morse kirjutas:Mul on manuaalkast ja selle vasak veovõll tuleb niisama tõmmates välja. Seal on üks vedruseibi laadne asi ümber veovõlli (normaalasendis asub kasti sees) aga kergelt tõmmates saab terve võlli käigukastist kätte.
Ühesõnaga vähemalt manuaalil ei ole vaja veovõlli sisemise otsa kattekummi maha võtta.
Manuaalil jookseb vist õli kastist välja, kui võll ära võtta.
Ega kast ääreni õli täis pole. Eks sealt natuke ikka tuleb aga tühjaks see küll ei jookse.
Tõsijutt.
Aga kui natuke norida, siis isegi kui ta õli ääreni täis oleks, ei jookseks kast päris tühjaks.
Vabandan tühja jutu eest.
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
pilt on ilus, aga ega sa selle autoga ju kohe ostes sõitnud pole, kus sa tead mis need eelmised omanikud teinud on...
58158239
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Imelik on see ,et selle hooratta vahel on veel kaks metallist flantsi, et hooratas koos selle turbiniga kastile lähemale nihkuks, ja sp ei jää hooratta keskauk nagu vända otsa kandma.
Kas peavadki need flansid seal olema ?
Kas kellegil on mingit pilti sellest kohast ja kui kõvastu (Nm) peab need poldid kinni keerama ? (keermeliim olemas) ?
Kas peavadki need flansid seal olema ?
Kas kellegil on mingit pilti sellest kohast ja kui kõvastu (Nm) peab need poldid kinni keerama ? (keermeliim olemas) ?
V70 2,5td 97
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
ega kõike ei Nm´i järgi ka keerata. paraja toruga, lahtivõttes polnd nad ju väga kõvasti kinni, teisalt jälle peavad poldid hooratta ilusti koonusesse kinnitama
58158239
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Kas keegi on sarnast turbiini lahti lõiganud, uue terve osa sisse pannud ja siis kokku tagasi keevitanud.
![Pilt](http://dl.dropbox.com/u/5860634/kast/SPA53713.JPG)
V70 2,5td 97
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Kas mõni konverteri (turbiini) mees oskab öelda mis vahet on konverteril 40A211 ja 40A020 ?
V70 2,5td 97
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Saan korras nüüd. kuigi alusraami ja sarniiri ja rooliotsa lahtivõtmisel on veel kokkujooks vändra poole, aga ta liigub jälle !
Suured tänud kasutajale NAXITRALL , kes leidis kuurinurgast konverteri (turbiini) ja kes ei üritanud sellega üleöö rikkaks saada
Niipalju võib mainida et nendel on ülekandes väike erinevus (vb mulle tundub nii ) kui sõita vaikselt , siis käigu edasi lükkab peaaegu 3000 rpm , endine lükkas mingi 2200 rpm-i. See vb sellepärast ka ,et minu isendil pole S nuppu käigukangil, aga see ainult oletus.
Tänud kõigile, kes nõuga abiks olid
Täna süütenurka timmima!
Suured tänud kasutajale NAXITRALL , kes leidis kuurinurgast konverteri (turbiini) ja kes ei üritanud sellega üleöö rikkaks saada
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Tänud kõigile, kes nõuga abiks olid
Täna süütenurka timmima!
V70 2,5td 97
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
Turbiinis ei tohiks ülekande erinevust küll olla, kas need kõik 1:1 pole?
Käigu lülitamise hetke mõjutab päris palju tegureid, äkki on kasti mahavõtmise järel miski seadistus paigast ära või juhe lahti jäänud?
Käigu lülitamise hetke mõjutab päris palju tegureid, äkki on kasti mahavõtmise järel miski seadistus paigast ära või juhe lahti jäänud?
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: V70 2.5 td 103 99 ATM metallitükid ?
kuulsin järgmist s70 tdi hoorattaprobleemiga, oli neetidest lahti tulnud
varem oli muidugi klõbin / tõgin kuulda, aga ei teadnud milles asi.
![Shock :shock:](./images/smilies/shock.gif)
varem oli muidugi klõbin / tõgin kuulda, aga ei teadnud milles asi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist