Volvo v50 jõudlus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo v50 jõudlus
Volvo v50, 2,0 100kW 2007a, diisel
Mure - kaob jõudlus, vajutad gaasi ja ei midagi, jõnksutab mõne käigu pealt. Selle probleemiga jupp aega maadelnud.
Vahepeal oli tükk aega rahu, umbes 2 kuud peale remonti...
Tehtud tööd : vahetatud sisselaske kollektori reguleerimise klapp, turbo rõhuklapp, tagumise vasaku suporti tihendi vahetus, tagumise parema suporti remont koos kolviga ja nädal tagasi jälle jama käes, auto ei taha edasi liikuda poole sõitmise pealt. Tuli auto jätta nö sinna samma kuna liikuda ei saanud aga mõne tunni pärast sai autoga koju sõita...ehk siis nagu see viga kord on ja siis jälle pole...Ja nüüd ei saa üldse liikuda, sureb välja. Käivitub ilusti aga suht kohe sureb välja ja tossab nüüd kohutavalt (valge toss).
Tahmafilter eemaldatud kunagise omaniku poolt(veel šveitsis) - vähemalt nii meile öeldi kui auto ostsime.
Ehk kellegil on mõtteid või on omal nahal selle läbi elanud, enne kui me treila järgi kutsume
Mure - kaob jõudlus, vajutad gaasi ja ei midagi, jõnksutab mõne käigu pealt. Selle probleemiga jupp aega maadelnud.
Vahepeal oli tükk aega rahu, umbes 2 kuud peale remonti...
Tehtud tööd : vahetatud sisselaske kollektori reguleerimise klapp, turbo rõhuklapp, tagumise vasaku suporti tihendi vahetus, tagumise parema suporti remont koos kolviga ja nädal tagasi jälle jama käes, auto ei taha edasi liikuda poole sõitmise pealt. Tuli auto jätta nö sinna samma kuna liikuda ei saanud aga mõne tunni pärast sai autoga koju sõita...ehk siis nagu see viga kord on ja siis jälle pole...Ja nüüd ei saa üldse liikuda, sureb välja. Käivitub ilusti aga suht kohe sureb välja ja tossab nüüd kohutavalt (valge toss).
Tahmafilter eemaldatud kunagise omaniku poolt(veel šveitsis) - vähemalt nii meile öeldi kui auto ostsime.
Ehk kellegil on mõtteid või on omal nahal selle läbi elanud, enne kui me treila järgi kutsume
Viimati muutis Rmarina, 25 Mai 2020, 11:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo v50 jõudlus
Egr klapp!
Re: Volvo v50 jõudlus
Tanel313 kirjutas:Egr klapp!
Aitäh, alustame siis esmalt sellest.
Re: Volvo v50 jõudlus
Alusta esmalt ikka pädevast diagnostikast, huupi juppide vahetamine on lõpuks hulka kallim variant
Re: Volvo v50 jõudlus
Sai omal jõul maha võetud ja puhastatud EGR klapp, ei midagi. Tuleb treila järgi kutsuda, sest auto ei taha enam liikuda, sureb välja...Eks näis mis edasi
Re: Volvo v50 jõudlus
Leidsin ülesse eelmise remondi ajal tuvastatud veateated
G380 (pilt halb, ei ole kindel, et G ees) :
-glowplug relay
-permanent
-faulty signal
C301 :
-faulty software checksum
Ehk keegi aimab, mis vigadega tegu ?
G380 (pilt halb, ei ole kindel, et G ees) :
-glowplug relay
-permanent
-faulty signal
C301 :
-faulty software checksum
Ehk keegi aimab, mis vigadega tegu ?
Re: Volvo v50 jõudlus
Huumor kuubis... kui EGRi puhastamine midagi annaks, ei ostaks keegi uut. See vidin ei ole uuest peast nii kallis, et teist hõõruda ja silitada ning loota, et paremaks saab. Nii minu, kui töökaaslase samade mootorite ja täpselt selliste sümptomitega autod said korda peale EGRi väljavahetamist uue vastu
Aga paistab et tegu hobiautoga ning kordasaamine pole kriitiliselt aktuaalne, seega soovin edu kristallkuuli leidmisel
Aga paistab et tegu hobiautoga ning kordasaamine pole kriitiliselt aktuaalne, seega soovin edu kristallkuuli leidmisel
Re: Volvo v50 jõudlus
Ei ole asi üldse huumoris, ega hobis....point on selles, et antud jama tõttu juba piisavalt pappi alla visatud, ei taha enam niisama lasta kuskil juppe järjest vahetada. Sai kuskil foorumis veel lapatud, et puhastada proovida. Oskad sa ehk suunata, kust täpsemalt osta/tellida antud jupp? Olen otsinud ja hinnad on mõnes kohas ikka väga erinevad.
Tänud ette
Tänud ette
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: Volvo v50 jõudlus
https://aeromotors.ee/kataloog/volvo/v5 ... 906;s10651
Pädev diagnostika tuleb teha ja sellega väldid lihtsalt katse-eksitus meetodil järjest juppide vahetust.
Pädev diagnostika tuleb teha ja sellega väldid lihtsalt katse-eksitus meetodil järjest juppide vahetust.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: Volvo v50 jõudlus
Oskab ehk keegi öelda, kas tartus on mõni firma, kes tuleks koju(linnast välja) diagnostikat tegema ?
Re: Volvo v50 jõudlus
Oled kindel et kütust on paagis ja kas kütus voolab peale võtit keerates ilma suuremate mullideta? Igasugu juhtmed ja voolikud korralikult kinnitatud ja ei ole oksüdeerunud ?
Mina isiklikult ei hakkaks ka kohe juppe ostma, õigem oleks 10 mõõta ja siis 1 kord lõikad ehk on sul pihusti klemm oksüdeerunud ja panen auto puterdama ja sureb välja, puhasta ära ja kui suured mullid sees siis tõmba vaakumiga kütus tagasivoolust ülesse ja vaata kas siis ka mootor ei kai ringi.
Muidu seda egr klapi saab näpuga ka regullida kinni lahti kui selle musta kaanekese ära võtad, proovid kinni lahti asendit kas siis ka ei tööta korralikult
See tõesti kristall palli hõõrumine,
Katseta ja kontrolli.
Mina isiklikult ei hakkaks ka kohe juppe ostma, õigem oleks 10 mõõta ja siis 1 kord lõikad ehk on sul pihusti klemm oksüdeerunud ja panen auto puterdama ja sureb välja, puhasta ära ja kui suured mullid sees siis tõmba vaakumiga kütus tagasivoolust ülesse ja vaata kas siis ka mootor ei kai ringi.
Muidu seda egr klapi saab näpuga ka regullida kinni lahti kui selle musta kaanekese ära võtad, proovid kinni lahti asendit kas siis ka ei tööta korralikult
See tõesti kristall palli hõõrumine,
Katseta ja kontrolli.
Re: Volvo v50 jõudlus
Vahepeal käis auto remondis ära.
Miks käima ei läinud - sisselaske kollektori klapil valesti ühendatud voolikud, auto käib nüüd nagu kellavärk
Jõudluse teema - vahetati turbo juhtklapp ning jõudlusega korras (varuosa läks 45 eur)
Miks jõnksutab ? -kütuse rõhk lainetab. Vaja pihustid üle kontrollida (selle teeme peale jaani)
Miks käima ei läinud - sisselaske kollektori klapil valesti ühendatud voolikud, auto käib nüüd nagu kellavärk
Jõudluse teema - vahetati turbo juhtklapp ning jõudlusega korras (varuosa läks 45 eur)
Miks jõnksutab ? -kütuse rõhk lainetab. Vaja pihustid üle kontrollida (selle teeme peale jaani)
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Volvo v50 jõudlus
Väga äge, et tulemuse siia kirja paned. Nii in tulevikus su eksirännakutest ehk ka teistel kasu. Tänud.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Volvo v50 jõudlus
No nii...ega see jama läbi veel pole
Vahepeal algas jälle otsast peale kõik, jälle jõudlus 0, vajuta gaasi palju tahad- auto ei sõida. Tuli ette siis veateade, mille alusel sai vahetatud tahmafiltri rõhuandur. Auto sõitis ideaalselt 5 päeva. Ja täna hommikul kadus jälle kogu rõõm ära - auto ei sõida, vajuta palju tahad gaasi.
No ei saa aru mida asja sellel elukal viga on
Mis siin ikka, läheb tagasi remondimeeste kätte....
Vahepeal algas jälle otsast peale kõik, jälle jõudlus 0, vajuta gaasi palju tahad- auto ei sõida. Tuli ette siis veateade, mille alusel sai vahetatud tahmafiltri rõhuandur. Auto sõitis ideaalselt 5 päeva. Ja täna hommikul kadus jälle kogu rõõm ära - auto ei sõida, vajuta palju tahad gaasi.
No ei saa aru mida asja sellel elukal viga on
Mis siin ikka, läheb tagasi remondimeeste kätte....
Re: Volvo v50 jõudlus
Kas õhumullid on kütusetorus, filtri juures?
võimalik et kütusefiltri ümmargune kummist tihend ei tihenda või kuskilt mujalt tuleb õhku peale, siis lööb kütuserõhu vemmeldama ja aju lisab või võtab vähemaks et saavutada ideaalseid tingimusi silindrisse ja mootori töösse, ja lõpuks siis kogu segadus.
täpsemat lugemist sellelt lehelt.
lahendus on lõpus
https://www.volvoforums.org.uk/archive/ ... 74634.html
It looks like my issue is sorted now, loss of power once every couple of days, either not able to pull away at lights and engine will not rev at all (well, takes about 30 seconds to slowly rev up and then clears itself) really concerning, wife would not even drive the car anymore after a few scares.
Removed and cleaned the ERG and throttle body, but no difference
Noted air running inside clear fuel pipe between filter and pump (lift of engine cover to see on 2.0D) but only when revving up the engine, tried a few fixes including replace filter O ring, but still no good, bypassed filter with the push fit connectors and air was gone, so filter housing at fault, removed and inspected, found a 0.5 mm step in the housing from manufacture that could cause the O ring to snag and get an uneven friction when being clamped with lid, so filed down and sanded smooth + ensure O ring was removed and greased on all of surface area, refitted pumped out air with my Halford hand pump thingy then turned over and again pumped on the return pipe (that's for those that have not worked on diesels before) fired up and no air, that was 4 weeks ago now and the car is like a rocket, with not even a murmur, like a new car again and pleasure to drive, suspect this was an issue for at least a year and I just had not noticed it until it got very bad. hope this is of help to some body out there.
võimalik et kütusefiltri ümmargune kummist tihend ei tihenda või kuskilt mujalt tuleb õhku peale, siis lööb kütuserõhu vemmeldama ja aju lisab või võtab vähemaks et saavutada ideaalseid tingimusi silindrisse ja mootori töösse, ja lõpuks siis kogu segadus.
täpsemat lugemist sellelt lehelt.
lahendus on lõpus
https://www.volvoforums.org.uk/archive/ ... 74634.html
It looks like my issue is sorted now, loss of power once every couple of days, either not able to pull away at lights and engine will not rev at all (well, takes about 30 seconds to slowly rev up and then clears itself) really concerning, wife would not even drive the car anymore after a few scares.
Removed and cleaned the ERG and throttle body, but no difference
Noted air running inside clear fuel pipe between filter and pump (lift of engine cover to see on 2.0D) but only when revving up the engine, tried a few fixes including replace filter O ring, but still no good, bypassed filter with the push fit connectors and air was gone, so filter housing at fault, removed and inspected, found a 0.5 mm step in the housing from manufacture that could cause the O ring to snag and get an uneven friction when being clamped with lid, so filed down and sanded smooth + ensure O ring was removed and greased on all of surface area, refitted pumped out air with my Halford hand pump thingy then turned over and again pumped on the return pipe (that's for those that have not worked on diesels before) fired up and no air, that was 4 weeks ago now and the car is like a rocket, with not even a murmur, like a new car again and pleasure to drive, suspect this was an issue for at least a year and I just had not noticed it until it got very bad. hope this is of help to some body out there.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist