Mis koliseb.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mis koliseb.
Autoks volvo s60 2001.a. 125 kw
Nimelt ei saa aru, mis koliseb ees juhi pool küljes ratta juures. Seoses kolinaga oleme vahetanud ära rooliotsad, nii sisemised kui ka välimised, sarniiri, õõtshoovapuksid, amortisaatori toe, kui ka tugilaagri, stabikavardad. Need asjad kõik vahetatud, kuid kolin on ikka, nimelt just siis, kui aukudest läbi sõita. Kui pidurit jalaga all õrnalt hoida, siis kolinat ei ole. Suport ja klotsid üle kontrollitud, need ilusti kinni. Ei oska enam midagi afrvata , mis koliseda võiks....ehk keegi oskab nõu anda.
Nimelt ei saa aru, mis koliseb ees juhi pool küljes ratta juures. Seoses kolinaga oleme vahetanud ära rooliotsad, nii sisemised kui ka välimised, sarniiri, õõtshoovapuksid, amortisaatori toe, kui ka tugilaagri, stabikavardad. Need asjad kõik vahetatud, kuid kolin on ikka, nimelt just siis, kui aukudest läbi sõita. Kui pidurit jalaga all õrnalt hoida, siis kolinat ei ole. Suport ja klotsid üle kontrollitud, need ilusti kinni. Ei oska enam midagi afrvata , mis koliseda võiks....ehk keegi oskab nõu anda.
a oled 100 % kindel et eest tuleb. Muidu enda s80 oli kah vahepeal mingi jama, et kui august läbi siis parema taga ratta juurest tuli imelik pleki kolks. Ainuke asi mis sellist häält seal teha sai oli see plekist piduriketta kaitse. Igaks juhuks sai sinna vahele miski kummiriba pandud ja hetkel nagu ei ole enam.
Võtsin nüüd amortisaatori alt ära. Tegu siis gaasi amordiga. Nimelt kui amordika varrast alla lükkan, siis läheb aeglaselt ala, kuid kui lahti lasen hüppab amordika varras kohe järsku üless, nagu jalgrattapump. Kas see tähendab, et amordikas läbi? Kas mitte ei epaks mõlemas suunas, nii üless kui ka alla , vaikselt liikuma?
............
............
Amort peabki kiiresti üles suruma ennast, nii aitab ta ratast kõvemini maas hoida. Tuksis amort liigub vabalt mõlemas suunas, harvemini läheb lihtsalt kivikõvaks. Koliseda võib veel rattalaager. Ning oma kogemuste põhjal ei julgeks mina küll kuulamise järgi kunagi väita, et mingi hääl 100% kindlalt kuskilt nurgast tuleb. Viimane tüng oli üsna hiljuti, kui paremkurvis hakkas juhi pool ees undama. Vastu igasuguseid ootusi põhjustas seda häält parempoolne rattalaager
tnx kirjutas:Amort peabki kiiresti üles suruma ennast, nii aitab ta ratast kõvemini maas hoida. Tuksis amort liigub vabalt mõlemas suunas, harvemini läheb lihtsalt kivikõvaks. Koliseda võib veel rattalaager. Ning oma kogemuste põhjal ei julgeks mina küll kuulamise järgi kunagi väita, et mingi hääl 100% kindlalt kuskilt nurgast tuleb. Viimane tüng oli üsna hiljuti, kui paremkurvis hakkas juhi pool ees undama. Vastu igasuguseid ootusi põhjustas seda häält parempoolne rattalaager
kui see rattalaager oleks ja sellist kolksu teeks, siis peaks ratas auto alla päris kõvasti loksuma Kuid mul see täiesti jäik.
Seega peab asi amordis olema. Tellisin amordi ära, homme siis selgub, kui us alla, et kas ikka kolin, siis ei oska üll enam midagi kahtlustada.
kolin vs. krigin
jutt oli ju kolinast.. amort koliseb.. tehasest tulles on vedru ja taldriku vahel kummipadi. kummipadi kulub hõõrdumise tagajärjel ära.. vedru hakkab vastu taldrikut käima. ja eks sinna kogune liiva ka. See annab tunda endast just siis kui kuskil keeramise peal masin õõtsub. kas hoovist välja sõites või midagi sellist. aga siis on hääl rohkem krigin... kolksuda see ei saa..
kummivoolik jah leevendab seda aga õigem oleks vahetada ära padi.. aga kuna see kulub kohe jälle ära siis kas vahetada iga natukese aja tagant patja või.. lihtsam on panna voolik.. kestab kordades kauem...
kummivoolik jah leevendab seda aga õigem oleks vahetada ära padi.. aga kuna see kulub kohe jälle ära siis kas vahetada iga natukese aja tagant patja või.. lihtsam on panna voolik.. kestab kordades kauem...
tnx kirjutas:Amort peabki kiiresti üles suruma ennast, nii aitab ta ratast kõvemini maas hoida. Tuksis amort liigub vabalt mõlemas suunas, harvemini läheb lihtsalt kivikõvaks. Koliseda võib veel rattalaager. Ning oma kogemuste põhjal ei julgeks mina küll kuulamise järgi kunagi väita, et mingi hääl 100% kindlalt kuskilt nurgast tuleb. Viimane tüng oli üsna hiljuti, kui paremkurvis hakkas juhi pool ees undama. Vastu igasuguseid ootusi põhjustas seda häält parempoolne rattalaager
See jutt nüüd küll täiesti vale, et amort peab kiiresti ülesse tulema.
Sain uue amordi kätte, ja alla surudes läheb raskelt ja ülesse tuleb aeglaselt, vat nii.
.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist