Mis koliseb.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

Mis koliseb.

PostitusPostitas allar8 » 15 Dets 2007, 19:36

Autoks volvo s60 2001.a. 125 kw

Nimelt ei saa aru, mis koliseb ees juhi pool küljes ratta juures. Seoses kolinaga oleme vahetanud ära rooliotsad, nii sisemised kui ka välimised, sarniiri, õõtshoovapuksid, amortisaatori toe, kui ka tugilaagri, stabikavardad. Need asjad kõik vahetatud, kuid kolin on ikka, nimelt just siis, kui aukudest läbi sõita. Kui pidurit jalaga all õrnalt hoida, siis kolinat ei ole. Suport ja klotsid üle kontrollitud, need ilusti kinni. Ei oska enam midagi afrvata , mis koliseda võiks....ehk keegi oskab nõu anda. :roll:

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

PostitusPostitas arny » 15 Dets 2007, 21:04

a oled 100 % kindel et eest tuleb. Muidu enda s80 oli kah vahepeal mingi jama, et kui august läbi siis parema taga ratta juurest tuli imelik pleki kolks. Ainuke asi mis sellist häält seal teha sai oli see plekist piduriketta kaitse. Igaks juhuks sai sinna vahele miski kummiriba pandud ja hetkel nagu ei ole enam.

Kasutaja avatar
BSRcar
Kõva postitaja
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:41
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

PostitusPostitas BSRcar » 15 Dets 2007, 21:12

amort

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 16 Dets 2007, 02:57

olen 100%kindel et juhi poolt eest. Kas see rattalaager ei saa olla? Kuidas aru saada, et kas amort?

mustv70
Foorumlane
Postitusi: 62
Liitunud: 03 Mär 2006, 22:17

PostitusPostitas mustv70 » 16 Dets 2007, 11:08

Oli ka sarnane lugu.Otsisin tükk aega,aitas klotside vahetus.
v70`97-müüdud
a6`04-müüdud
caddy`08,T5"not Volvo"11,Isuzu D-max`15

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 16 Dets 2007, 16:48

Võtsin nüüd amortisaatori alt ära. Tegu siis gaasi amordiga. Nimelt kui amordika varrast alla lükkan, siis läheb aeglaselt ala, kuid kui lahti lasen hüppab amordika varras kohe järsku üless, nagu jalgrattapump. Kas see tähendab, et amordikas läbi? Kas mitte ei epaks mõlemas suunas, nii üless kui ka alla , vaikselt liikuma?






............

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 16 Dets 2007, 22:08

:arrow:

Keic
Kreisi postitaja
Postitusi: 352
Liitunud: 26 Jaan 2007, 19:18
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Keic » 16 Dets 2007, 22:21

korralik amort lööb ikka suht kiirest ülesse tagasi. Ise just vahetasin amordid ees ära ja katkine amort liikus sisse välja ülima kergusega kuid uut oli ikka suht raske juba sisse suruda ja välja tuli ka päris kiirest tagasi
XC90 D5 '07
XC70 D5 '03
S60AWD 2.4T '02

Kasutaja avatar
Romm
Foorumi veteran
Postitusi: 2455
Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
Asukoht: rae vald,jüri lähedal
Kontakt:

PostitusPostitas Romm » 16 Dets 2007, 22:27

ülemine amordi padi;P
suht kindlalt:D
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 16 Dets 2007, 23:15

Rommi kirjutas:ülemine amordi padi;P
suht kindlalt:D




Sai ära vahetatud, kahjuks ei olnud asi selles. :?

Kui amordikas oli alla surutud, ja lahti lasin, sis lükkas see ennast kohe üless....ja seda suure kiirusega....võrdluseks võiks tuua umbes 1 sekund, mis võis selleks kuluda.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 17 Dets 2007, 09:06

Amort peabki kiiresti üles suruma ennast, nii aitab ta ratast kõvemini maas hoida. Tuksis amort liigub vabalt mõlemas suunas, harvemini läheb lihtsalt kivikõvaks. Koliseda võib veel rattalaager. Ning oma kogemuste põhjal ei julgeks mina küll kuulamise järgi kunagi väita, et mingi hääl 100% kindlalt kuskilt nurgast tuleb. Viimane tüng oli üsna hiljuti, kui paremkurvis hakkas juhi pool ees undama. Vastu igasuguseid ootusi põhjustas seda häält parempoolne rattalaager :?

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 17 Dets 2007, 13:18

tnx kirjutas:Amort peabki kiiresti üles suruma ennast, nii aitab ta ratast kõvemini maas hoida. Tuksis amort liigub vabalt mõlemas suunas, harvemini läheb lihtsalt kivikõvaks. Koliseda võib veel rattalaager. Ning oma kogemuste põhjal ei julgeks mina küll kuulamise järgi kunagi väita, et mingi hääl 100% kindlalt kuskilt nurgast tuleb. Viimane tüng oli üsna hiljuti, kui paremkurvis hakkas juhi pool ees undama. Vastu igasuguseid ootusi põhjustas seda häält parempoolne rattalaager :?



kui see rattalaager oleks ja sellist kolksu teeks, siis peaks ratas auto alla päris kõvasti loksuma :? Kuid mul see täiesti jäik.
Seega peab asi amordis olema. Tellisin amordi ära, homme siis selgub, kui us alla, et kas ikka kolin, siis ei oska üll enam midagi kahtlustada.

evils
Foorumlane
Postitusi: 98
Liitunud: 14 Sept 2006, 21:41

PostitusPostitas evils » 17 Dets 2007, 15:18

Soome volvo foorumitest olen lugenud,et kolksu võib teha vedru alumine pesa,kuna sinna koguneb kive,kruusa jne. Nad panevad vedru alumisele keermele vooliku peale (näiteks see tavaline aia kastmis voolik) Ja vaikus majas.
Volvo V70 2,5TDI

Kasutaja avatar
BSRcar
Kõva postitaja
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Juun 2006, 17:41
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

kolin vs. krigin

PostitusPostitas BSRcar » 18 Dets 2007, 12:46

jutt oli ju kolinast.. amort koliseb.. tehasest tulles on vedru ja taldriku vahel kummipadi. kummipadi kulub hõõrdumise tagajärjel ära.. vedru hakkab vastu taldrikut käima. ja eks sinna kogune liiva ka. See annab tunda endast just siis kui kuskil keeramise peal masin õõtsub. kas hoovist välja sõites või midagi sellist. aga siis on hääl rohkem krigin... kolksuda see ei saa..
kummivoolik jah leevendab seda aga õigem oleks vahetada ära padi.. aga kuna see kulub kohe jälle ära siis kas vahetada iga natukese aja tagant patja või.. lihtsam on panna voolik.. kestab kordades kauem...

allar8
Foorumlane
Postitusi: 59
Liitunud: 03 Dets 2006, 12:36

PostitusPostitas allar8 » 18 Dets 2007, 13:03

tnx kirjutas:Amort peabki kiiresti üles suruma ennast, nii aitab ta ratast kõvemini maas hoida. Tuksis amort liigub vabalt mõlemas suunas, harvemini läheb lihtsalt kivikõvaks. Koliseda võib veel rattalaager. Ning oma kogemuste põhjal ei julgeks mina küll kuulamise järgi kunagi väita, et mingi hääl 100% kindlalt kuskilt nurgast tuleb. Viimane tüng oli üsna hiljuti, kui paremkurvis hakkas juhi pool ees undama. Vastu igasuguseid ootusi põhjustas seda häält parempoolne rattalaager :?





:lol:

See jutt nüüd küll täiesti vale, et amort peab kiiresti ülesse tulema.

Sain uue amordi kätte, ja alla surudes läheb raskelt ja ülesse tuleb aeglaselt, vat nii.



.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist