volvo S40 klappide reguleerimine
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
volvo S40 klappide reguleerimine
kas kellelgi on kokkupuudet olnud volvo S40 tdi klappide reguleerimisega??? ... kas on võimalik ,et selleks peab mootori laiali lammutama ja treipingis klappe maha treima vms. ... ?
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Re: volvo S40 klappide reguleerimine
jonny2002 kirjutas:... kas on võimalik ,et selleks peab mootori laiali lammutama ja treipingis klappe maha treima vms. ... ?
Ei mõista protsessi ???
Võib-olla selgitaksid tehnoloogiat lähemalt
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
reno diisli klappide reguleerimine
mul on igatahes kuri kahtlus, et seal on reguleerseibid...
ja mingist aastast hüdrotõukurid. klappide mahatreimine on sel juhul mitte regull vaid plokikaane remont...![Neutral :|](./images/smilies/neutral.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
ja mingist aastast hüdrotõukurid. klappide mahatreimine on sel juhul mitte regull vaid plokikaane remont...
![Neutral :|](./images/smilies/neutral.gif)
klappide reguleerimine
loll küsimus: miks sa arvad, et klappe on vaja reguleerida? ja teine ka: mis aasta auto sul on?
jutt volvo S40 1998 a 1,9 tdi .... põhjuseks ....auto hakkas sumpsist ilgelt suitsu aeg-ajalt välja viskama , käisin Karla , autos mootori diagnostika tehti , kus vahetati pihustid ja veel juppe (arve oli üle 10 tuh.) , kui auto tagasi anti suitses see endiselt ja öeldi , et klappe vaja regullida a nemad seda ei tee ja kogu lugu. Seda mix mulle algul väideti , et kui pihustid ära vahetada siis saab asi korda ma võin ainult oletada... aga anyway ... sellest see klappide regullimise teema siin.
turbodiisel
ilmselt turbo või rõngad/hülsid...kahtlen selles klapiregulli mõttekuses... ![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
Suits valge nagu põletaks õli ... imelik on see , et ei suitse koguaeg . vahest suitseb , vahest mitte (suurema osa ajast mitte) . Sellega välistaks mõned asjad nigu rõngad ja hylsid ... kui viga nendes siis peaks suitsema koguaeg ... vist .
Õlikulu on normaalne , õli muutub kiiresti mustaks (silmaga vaadates) 1000 km peale vahetust on värvuselt selline nagu oleks 20000 läbi sõitnud.
Diisliarstid mõõtsid surveastet ja kompressiooni ,seal vist mingit probleemi pole ,kui oleks siis eeldan et mulle oleks sellest räägitud. Nende väitel on asi klappide regullimises. (kahjuks olen ise täiesti juhe autode kohapealt)
Tänud cavari24`le turbo pakkumise eest . Pean leidma mõne spetsialisti kes oskab seda maha võtta ja peale panna..
Kui kellegile meenub mõni korralik spetsialist kes tunneb diiselmootoreid siis paluks kontakti... varsti talv käes ja suve auto läheb garaazi...
Õlikulu on normaalne , õli muutub kiiresti mustaks (silmaga vaadates) 1000 km peale vahetust on värvuselt selline nagu oleks 20000 läbi sõitnud.
Diisliarstid mõõtsid surveastet ja kompressiooni ,seal vist mingit probleemi pole ,kui oleks siis eeldan et mulle oleks sellest räägitud. Nende väitel on asi klappide regullimises. (kahjuks olen ise täiesti juhe autode kohapealt)
Tänud cavari24`le turbo pakkumise eest . Pean leidma mõne spetsialisti kes oskab seda maha võtta ja peale panna..
Kui kellegile meenub mõni korralik spetsialist kes tunneb diiselmootoreid siis paluks kontakti... varsti talv käes ja suve auto läheb garaazi...
suits
õli põletamise suits on tavaliselt sinakas. valge suits tekib tavaliselt jahutusvedelikust ja diislil ka ebaõigest sissepritsimise hetkest. võib ka olla lihtsalt veeaur. kas auto käivitumine/küttekulu/tõmme on normaalsed? ![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist