volvo S40 klappide reguleerimine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

jonny2002
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2007, 17:53

volvo S40 klappide reguleerimine

PostitusPostitas jonny2002 » 26 Okt 2007, 18:23

kas kellelgi on kokkupuudet olnud volvo S40 tdi klappide reguleerimisega??? ... kas on võimalik ,et selleks peab mootori laiali lammutama ja treipingis klappe maha treima vms. ... ?

cavari24
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 05 Juul 2007, 16:22

PostitusPostitas cavari24 » 26 Okt 2007, 21:30

Renault keskuse mehed ütlesid, et täpselt nii protsess lähebki (tdi on renaulti mootor)

Kasutaja avatar
Volvo Club
Volvo Club liige
Postitusi: 1122
Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
Asukoht: Tallinn / Jüri
Kontakt:

Re: volvo S40 klappide reguleerimine

PostitusPostitas Volvo Club » 26 Okt 2007, 22:40

jonny2002 kirjutas:... kas on võimalik ,et selleks peab mootori laiali lammutama ja treipingis klappe maha treima vms. ... ?

Ei mõista protsessi ???
Võib-olla selgitaksid tehnoloogiat lähemalt
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

reno diisli klappide reguleerimine

PostitusPostitas mgarageu » 28 Okt 2007, 13:17

mul on igatahes kuri kahtlus, et seal on reguleerseibid... :idea:
ja mingist aastast hüdrotõukurid. klappide mahatreimine on sel juhul mitte regull vaid plokikaane remont... :|
/brickboard member/
Pilt

jonny2002
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2007, 17:53

PostitusPostitas jonny2002 » 29 Okt 2007, 09:15

tänud senise info eest ... Kas kellelgi on mõni koht soovitada kus seda klappide regullimist teha ??

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

klappide reguleerimine

PostitusPostitas mgarageu » 29 Okt 2007, 10:55

loll küsimus: miks sa arvad, et klappe on vaja reguleerida? ja teine ka: mis aasta auto sul on?
/brickboard member/

Pilt

jonny2002
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2007, 17:53

PostitusPostitas jonny2002 » 29 Okt 2007, 21:46

jutt volvo S40 1998 a 1,9 tdi .... põhjuseks ....auto hakkas sumpsist ilgelt suitsu aeg-ajalt välja viskama , käisin Karla , autos mootori diagnostika tehti , kus vahetati pihustid ja veel juppe (arve oli üle 10 tuh.) , kui auto tagasi anti suitses see endiselt ja öeldi , et klappe vaja regullida a nemad seda ei tee ja kogu lugu. Seda mix mulle algul väideti , et kui pihustid ära vahetada siis saab asi korda ma võin ainult oletada... aga anyway ... sellest see klappide regullimise teema siin.

indrich
Foorumlane
Postitusi: 98
Liitunud: 07 Juun 2007, 15:25
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas indrich » 30 Okt 2007, 09:13

a kui ikka kõvasti suitseb, kas siis turbo ei või tuksis olla. Kunagi käisin üht passatit vaatamas ja kui see kohapeal tiksus oli terve õu sinine. Tuli välja lõpuks, et turbo oli tuksis ja uus turbo maksis koos vahetusega 26 tuhhi.
S60 2002a D5.

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

turbodiisel

PostitusPostitas mgarageu » 30 Okt 2007, 12:25

ilmselt turbo või rõngad/hülsid...kahtlen selles klapiregulli mõttekuses... :idea:
/brickboard member/

Pilt

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 31 Okt 2007, 10:33

Klappide reguleerimise vajaduse üle otsustatakse klapivahede mõõtmise abil. Kui on hüdrotõukurid, siis pole seal midagi reguleerida. Seda, et regullimiseks peab midagi treima, kuulen ka esimest korda.

cavari24
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 05 Juul 2007, 16:22

PostitusPostitas cavari24 » 31 Okt 2007, 11:02

Kui tahad, võin anda proovimiseks turbo. Vähemalt kontrollid, kas asi on selles või ei ole.

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

tdi

PostitusPostitas mgarageu » 31 Okt 2007, 11:20

mis värvi see suits sul on? kui suur on mootori õlikulu? kas diisliarstid kompressiooni ka mõõtsid? :idea:
/brickboard member/

Pilt

jonny2002
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2007, 17:53

PostitusPostitas jonny2002 » 01 Nov 2007, 08:59

Suits valge nagu põletaks õli ... imelik on see , et ei suitse koguaeg . vahest suitseb , vahest mitte (suurema osa ajast mitte) . Sellega välistaks mõned asjad nigu rõngad ja hylsid ... kui viga nendes siis peaks suitsema koguaeg ... vist .
Õlikulu on normaalne , õli muutub kiiresti mustaks (silmaga vaadates) 1000 km peale vahetust on värvuselt selline nagu oleks 20000 läbi sõitnud.

Diisliarstid mõõtsid surveastet ja kompressiooni ,seal vist mingit probleemi pole ,kui oleks siis eeldan et mulle oleks sellest räägitud. Nende väitel on asi klappide regullimises. (kahjuks olen ise täiesti juhe autode kohapealt)

Tänud cavari24`le turbo pakkumise eest . Pean leidma mõne spetsialisti kes oskab seda maha võtta ja peale panna..

Kui kellegile meenub mõni korralik spetsialist kes tunneb diiselmootoreid siis paluks kontakti... varsti talv käes ja suve auto läheb garaazi...

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

suits

PostitusPostitas mgarageu » 01 Nov 2007, 09:31

õli põletamise suits on tavaliselt sinakas. valge suits tekib tavaliselt jahutusvedelikust ja diislil ka ebaõigest sissepritsimise hetkest. võib ka olla lihtsalt veeaur. kas auto käivitumine/küttekulu/tõmme on normaalsed? :idea:
/brickboard member/

Pilt

jonny2002
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 26 Okt 2007, 17:53

PostitusPostitas jonny2002 » 02 Nov 2007, 17:37

kyttekulu normis , tõmme ka selline nagu enne suitsemist , käivitumisega paar korda on imelikku teinud .. käivitamisel teeb ca pool mootori pööret ja siis klõps kinni nigu poleks õli ja mootor oleks täiesti kuiv ja ei saa ringi käia. seda on 2-3 korda olnud viimase kuu jooksul.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist