Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

ErkoS123
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Aug 2011, 00:10

Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas ErkoS123 » 15 Apr 2014, 22:45

Hei Volvo sõbrad :)

Väiksel volvol, tekkinud kõhumured, liialt kõrged heitgaasid väljalaskes. Auto (v40 2002 bens 1.6 80kw) käis diagnostikas, mis näitas järgmisi veakoode

P0122 - Throttle position sensor low voltage - sensor signal too small

Drosselklapi andur sai vahetatud eelmisel sügisel (kas see on reguleeritav andur? ma mõtlen installimisel, võib seda nihkes kuidagi peale panna) :P

P0420 - Catalyst System efficiency below threshold - too low

Katalüsaatori ees olev lambdaandur on välja vahetatud sügisel (tagumine mitte)

P0011 - Camshaft "A" timing - too early or system fault

Praegu on diagnostik pakkunud välja vahetada nukkvõlliseadistaja 300 eur eest ja solenoid 230 eur eest. Ei taha hakata osasid nö katseeksitusmeetodil välja vahetama, kui need viga ei paranda :cry: kuidas need mõjutavad heitgaase väljalaskes?!

Mida teha, kontrollida, mis veakoode põhjustab? :wink:

Parimat,
Erko

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas Siim » 15 Apr 2014, 23:09

Proovi kas paarutades lähevad gaasid lubatu piiridesse. M6ned aastad vanematel S/V40-tel on katid juba väsinud olnud.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

ErkoS123
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Aug 2011, 00:10

Re: Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas ErkoS123 » 16 Apr 2014, 10:16

Paistab, et paarutamine heitgaase normi ei vii, ülevaatuspunktis sai kontrollitud heitgaasi taset.

Kuskil nii sügise poole ja suvel ka külma mootoriga, võimalik et ka maanteel soojaga, tagavaatepeeglist oli näha suitsu. Seda ei olnud meeletult, aga no veidi rohkem kui olla võiks. Samas võis olla see ka lihtsalt külm ilma tõttu. Bensukad ei tohiks suitseda samas.

Ma ei ole täheldanud, et mootor õli palju võtaks, samas on vahepeal tehtud õlivahetus. :wink:

Mõni pädev diagnostik?

Erko

zellek
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 03 Dets 2013, 19:53
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas zellek » 17 Apr 2014, 21:35

Vb hammasrihm 1-2 hamba võrra ära nihkunud?

ErkoS123
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Aug 2011, 00:10

Re: Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas ErkoS123 » 08 Mai 2014, 10:43

Hetkel sai siis vastu võetud see raske otsus ja vahetatakse ära nukkvõlli seadistaja mehhanism + solenoid. Vaatame mis saab :cry:

Siin ka natuke juttu taolisest probleemist, küll inglise keeles

http://car-drives.blogspot.dk/2013/05/v ... -sale.html

to zellek: Autol peaks minu teadmist mööda olema automaatne rihmapingutaja :roll:

Pöidlad peos et korda saaks
Erko

ErkoS123
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Aug 2011, 00:10

Re: Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas ErkoS123 » 16 Mai 2014, 12:18

Paistab, et sai korda. Vahetatud sai siis nukkvõlli seadistaja mehhanism ja solenoid, lisaks ka õlivahetus. Seekord siis see mure lahendatud ja saab väike Volvo jälle maantee kilomeetreid põletada.

Tervitusi kõigile volvokatele!

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

Re: Volvo v40 2002 bens 1.6 heitgaasid ja mootorituli

PostitusPostitas andrush » 02 Sept 2014, 17:05

hei, kus sa seda nukvõlli asja tegid ja mis maksma läks?
440SE 2,0bens V40SE 1,6bens & S90 D5 AWD


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist