v40 radiaator

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

jax
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2009, 20:22

v40 radiaator

PostitusPostitas jax » 22 Dets 2009, 21:02

Radiaator lekib sellest kohast(vasakul) kus klambriga kinnitatud peenike voolik, mis läheb jahutusvedeliku anumasse. Katki radikal see plastmassist jublakas kuhu voolik klambriga kinnitatud. Kas sinna on võimalik midagi aretada? Kas on mõni liim, mis seal pidama jääks või oleks kõige õigem uus radikas osta.

jax
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2009, 20:22

PostitusPostitas jax » 22 Dets 2009, 21:48

Kas kellegil on vähemalt kogemusi volvo v40 radiaatori vahetamisega. Kas see väga keeruline ettevõtmine?

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

PostitusPostitas maan » 22 Dets 2009, 22:32

jax kirjutas:Kas kellegil on vähemalt kogemusi volvo v40 radiaatori vahetamisega. Kas see väga keeruline ettevõtmine?


Kogemusi pole kuid loogiliselt võttes, ega see kerge töö pole. Lappimise koha pealt - kõik on võimalik kui piisavalt tahta, kuid vahel on vaja ka häid vahendeid peale tahtmise :)

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 23 Dets 2009, 09:44

Olen kunagi golfil sellist asja parandanud. Mingi aeg pidas siis jälle lekkis. Mingi lahendus oleks mingi pisike torujupp sellele keere peale ja siis radikasse kah keere sisse. Lõpuks keermeliimi vahele ja kinni keerata. Nüüd küsimus kas radikasse annab midagi panna sellist panna? Seda pead ise uurima.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 23 Dets 2009, 10:10

Kõike annab lappida. Lihtsalt õiged vahendid peavad olema.

Sinu asja remondi teeks mina nii:
Tekitaks sinna plastik väljundi asemele metalltoru mille saaks kõigeparemini pidama see sinna vasega kinni jootes.
Tänapäeval on ju kõik vahendid poodides müügil.
Selleks on vaja ju ainult gaasipõletit ja seda vaseelektroodi .

jax
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 22 Dets 2009, 20:22

PostitusPostitas jax » 24 Dets 2009, 23:30

Aitähh vastuste eest! Lihtsam oli radikas ära vahetada, kui osta kalleid liime kuna keegi ei garanteerinud, et see pidama jääb.

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 25 Dets 2009, 14:13

Leho kirjutas:Kõike annab lappida. Lihtsalt õiged vahendid peavad olema.

Sinu asja remondi teeks mina nii:
Tekitaks sinna plastik väljundi asemele metalltoru mille saaks kõigeparemini pidama see sinna vasega kinni jootes.
Tänapäeval on ju kõik vahendid poodides müügil.
Selleks on vaja ju ainult gaasipõletit ja seda vaseelektroodi .
Uuematel autodel pole midagi joota kuna ülevoolutoru tuleb plastikust. Varjant on,et metall pulk sinna sisse keerata kui annab.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist