S60 D5 - kogemused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Saksa passi ei tasu nüüd 100% usukuda.
Mina soovitaksin peale proovisõitu (ISE sõites, mitte kõrval) minna edasise ostusoovi korral InfoAutosse ning VIN-koodi järgi saab ka Euroopa autode ajalugu kontrollida. Enne garantii lõppemist tehti kindlasti viimane ametlik hooldus, siis vaata mis läbisõit oli ja põhimõtteliselt saadki selle järgi vaadata kas LS on sama või on kompuutri kallal ka käidud.
Edit: DaveW juba vastas tegelt
Mina soovitaksin peale proovisõitu (ISE sõites, mitte kõrval) minna edasise ostusoovi korral InfoAutosse ning VIN-koodi järgi saab ka Euroopa autode ajalugu kontrollida. Enne garantii lõppemist tehti kindlasti viimane ametlik hooldus, siis vaata mis läbisõit oli ja põhimõtteliselt saadki selle järgi vaadata kas LS on sama või on kompuutri kallal ka käidud.
Edit: DaveW juba vastas tegelt
Mul olemas selline masin 2002 S60 D5. Mootori tüüp D5 on Volvo oma tehtud diisel mootor. Auto sõiduomadused on minu meelest väga head. Ka vastupidavus on eesti teede kohta super. Olen sõitnud 9 kuud ja nati üle 50 000km. Nüüd tuleb vahetada sisemised rooliotsad a. 1422kr ja õõtshoova esimesed puksid a.669kr. See, et ees veel õõtshoob on eesti teede peale mõeldes ainuke lahend autoga palju sõita. Multilink ei ole nii kestev. Multilink kestab ca 90 000km ja siis on enamus puksid pehmed. Minu auto odomeetri näit on 173 000km. Tegelik läbisõit on 223 000km. Kõik saksast toodud masinad on keritud(ka Intertrade müüdavad masinad) Kui tood saksast diisel auto siis arvesta aasta kohta vähemalt 60 000km. Kes väidab sulle vastupidist see ajab müügimehe juttu. Keegi ei osta diisel autot poes käimiseks. Bensiini ja diisli vahe on kütuse kulus. Sama kW juures ~3 L/100km erinevust. 60 000 läbimisel on see ca 25 000kr ja oleneb kui raske jalaga keegi on. Saaksin hakkama ~5L/100km kui sõidaksin normaalselt 100 km/h kiiruse juures. Ei hoia aga kummide ja kütuse pealt kokku ning keskmine kulu on 7,5L/100km. Sama sõidustiil ja bensiini mootor siis oleks kulu ~13L/100km
Kas on võimalik kW juurde panna?
Olen kuulnud et mingi tuunimise nipiga saab D5 mootorile kW juurde. Enam ei rahulda 120kW. Liiga palju peab pedaali põhjas hoidma.
Samas ka oluline küsimus: kuidas automaat kastile mõjub tugevalt sportlik sõitmine ja kas käigukast ning mootor peavad kW juurde lisamisel vastu.
Oleks tänulik kui kellelgi oleks antud vallas teadmisi ning jagaks neid ka minuga.
Samas ka oluline küsimus: kuidas automaat kastile mõjub tugevalt sportlik sõitmine ja kas käigukast ning mootor peavad kW juurde lisamisel vastu.
Oleks tänulik kui kellelgi oleks antud vallas teadmisi ning jagaks neid ka minuga.
Re: Kas on võimalik kW juurde panna?
aivoarumetsa kirjutas:Olen kuulnud et mingi tuunimise nipiga saab D5 mootorile kW juurde. Enam ei rahulda 120kW. Liiga palju peab pedaali põhjas hoidma.
Pead siis hakkama hoopis T5 või R vaatama
isegi endal plaanis naza kw oma autole lisada kuna kogemus ülemuse autoga on hea siis ei karda ka enda omale lisa 35hp juurde lasta panna
ei usu et midagi hullu teeb kui väheke lisa võimu juurde tuleb,mersul millega sõitnud olen pandi juurde 50hp ja sellega pole siiani küll midagi halba juhtunud vastupidi küttekulu langes 8l pealt 7.5le sajale siis ja pöördedki kukkusid seega teeb mootor vähem tööd ja peakas paremini kestma vähemalt mina olen nii aru saanud kui keegi teab midagi muud öelda öelge mulle ka ennem kui jõuan asja ära teha
ei usu et midagi hullu teeb kui väheke lisa võimu juurde tuleb,mersul millega sõitnud olen pandi juurde 50hp ja sellega pole siiani küll midagi halba juhtunud vastupidi küttekulu langes 8l pealt 7.5le sajale siis ja pöördedki kukkusid seega teeb mootor vähem tööd ja peakas paremini kestma vähemalt mina olen nii aru saanud kui keegi teab midagi muud öelda öelge mulle ka ennem kui jõuan asja ära teha
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline