T4 kiirendusel jätab vahele

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 18 Nov 2007, 22:12

Kas sa vaatasid torude lekkimise üle eetriga?
Kui jahutusvedelikku ei kao ja mingit suitsemist pole, siis kaanetihend vast ok.

Süüde võib paigast olla ka.
Kui ikka sensor tunneb, et detoneerib, reguleerib aju kohe süüdet ja seda näed ka turborõhust. Minek peaks kehv olema.
Andur asetseb sisselaske kollektori all.

Ega sa pole mõelnud turborõhu näidikut osta? (odavamad u 500.-, kvaliteetsed paar tuhat (AEM, Greddy).
Installeerimine on imelihtne.
Saaksid näha, kas hoiab ja kuidas hoiab rõhku.

Süütepool maksab esinduses 1500.- tk ja juhtmed 1200.-
Ma igaks juhuks küsin, kas sa ikka tangid 98 mitte 95?
Turbo korrasolekut oled kontrollinud?
Ja alati võid ära puhastada tühikäigumootori, segusiibri, õhulugeja.

Muide, süütepoolil ei pruugi olla silmaga nähtavaid vigu, et katki olla.

Mõnedel T4-del on olnud probleeme täisgaasiga (põhjagaasiga) kiirendamisel (ei lähe nö open-loopi) ja segu jääb liiga lahjaks. Praegu mulle ei meenugi, kuidas seda lahendada...
Kuid näha saaksid seda dünostendis. Et siis, mida õhu/kütuse segu teeb.
S40 T4 HX35

maksdev
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 05 Juul 2007, 00:13
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas maksdev » 19 Nov 2007, 01:50

Tere.

Ei hakka uut temat tegema. Küsiks siin saamas. Kuidas on kõige lihtsam küuse pumbale liigi saada?

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 19 Nov 2007, 02:30

maksdev kirjutas:Tere.

Ei hakka uut temat tegema. Küsiks siin saamas. Kuidas on kõige lihtsam küuse pumbale liigi saada?


Väga lihtne.
Pump asub tagaistmete all. Pead selleks istmed lahti tõmbama (esiistmete poole). Peaksid nägema katikut, mis on kruvidega kinni. Eemalda see.

Nüüd kõige raskem osa - pead lahti saama sellise suure plastmassist asjanduse (kuidas nimetatakse, ei tea). Info-Autol on ehk spets võti selle jaoks. Mina olen kasutanud vasarat ja suure peaga kruvikeerajat.

Pump asub paagis kopsiku sees.
Enne kui hakkad seal voolikuid lahti võtma, tuleks süsteem kütusest tühjaks lasta. Võta kütusepumba kaitse ära. Akul klemm maha. Tuleohtlik värk...

Aga üks pilt on parem kui tuhat sõna:

Pilt

Pilt
S40 T4 HX35

maksdev
Kõva postitaja
Postitusi: 135
Liitunud: 05 Juul 2007, 00:13
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas maksdev » 19 Nov 2007, 13:46

to wackou

Suured tänud.

Kasutaja avatar
iRiver
Kõva postitaja
Postitusi: 105
Liitunud: 21 Jaan 2007, 22:20
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Kontakt:

PostitusPostitas iRiver » 19 Nov 2007, 15:28

wackou kirjutas:Kas sa vaatasid torude lekkimise üle eetriga?
Kui jahutusvedelikku ei kao ja mingit suitsemist pole, siis kaanetihend vast ok.

Süüde võib paigast olla ka.
Kui ikka sensor tunneb, et detoneerib, reguleerib aju kohe süüdet ja seda näed ka turborõhust. Minek peaks kehv olema.
Andur asetseb sisselaske kollektori all.

Ega sa pole mõelnud turborõhu näidikut osta? (odavamad u 500.-, kvaliteetsed paar tuhat (AEM, Greddy).
Installeerimine on imelihtne.
Saaksid näha, kas hoiab ja kuidas hoiab rõhku.

Süütepool maksab esinduses 1500.- tk ja juhtmed 1200.-
Ma igaks juhuks küsin, kas sa ikka tangid 98 mitte 95?
Turbo korrasolekut oled kontrollinud?
Ja alati võid ära puhastada tühikäigumootori, segusiibri, õhulugeja.

Muide, süütepoolil ei pruugi olla silmaga nähtavaid vigu, et katki olla.

Mõnedel T4-del on olnud probleeme täisgaasiga (põhjagaasiga) kiirendamisel (ei lähe nö open-loopi) ja segu jääb liiga lahjaks. Praegu mulle ei meenugi, kuidas seda lahendada...
Kuid näha saaksid seda dünostendis. Et siis, mida õhu/kütuse segu teeb.


Ei tahaks ka uut teemat teha ja küsiks siin: Kas 98 bensiin on soovitatav ainult T4 puhul? Ja mis vahe on üldse 95 ja 98? Kumba soovitate kasutada? Autoks tavaline S40 1,8 98a.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

PostitusPostitas wackou » 19 Nov 2007, 16:01

iRiver kirjutas:
Ei tahaks ka uut teemat teha ja küsiks siin: Kas 98 bensiin on soovitatav ainult T4 puhul? Ja mis vahe on üldse 95 ja 98? Kumba soovitate kasutada? Autoks tavaline S40 1,8 98a.


T4 puhul on bensupaagi luugi peal sildike, kus märgitakse, et kasutada tuleb 98RON bensiini.
Olen ühe korra olude sunnil 95ga sõitnud ja auto liikus palju kehvemini.
Eks mootor on häälestatud 98 peale juba tehasest.

Kõrgemast oktaaniarvust saavad kasu eelkõige turbokad.
Vabalthingava Volvoga võid küll rahulikult 95-ga sõita.

kasulik lingike kah: http://lemill.net/content/materjaliopetus (vajuta Ctrl+F ja otsi ntx detonatsioon või bensiin)
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 19 Nov 2007, 16:36

Kõrgem oktaan vast selle vastu et ei tekkiks detonatsiooni, kannatab nii suuremat survet ära. Seepärast kah 98 nõue. Samas enda 480 samuti vaid 98 liikumas puht igaks juhuks.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
iRiver
Kõva postitaja
Postitusi: 105
Liitunud: 21 Jaan 2007, 22:20
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Kontakt:

PostitusPostitas iRiver » 19 Nov 2007, 17:27

wackou kirjutas:
iRiver kirjutas:
Ei tahaks ka uut teemat teha ja küsiks siin: Kas 98 bensiin on soovitatav ainult T4 puhul? Ja mis vahe on üldse 95 ja 98? Kumba soovitate kasutada? Autoks tavaline S40 1,8 98a.


T4 puhul on bensupaagi luugi peal sildike, kus märgitakse, et kasutada tuleb 98RON bensiini.
Olen ühe korra olude sunnil 95ga sõitnud ja auto liikus palju kehvemini.
Eks mootor on häälestatud 98 peale juba tehasest.

Kõrgemast oktaaniarvust saavad kasu eelkõige turbokad.
Vabalthingava Volvoga võid küll rahulikult 95-ga sõita.

kasulik lingike kah: http://lemill.net/content/materjaliopetus (vajuta Ctrl+F ja otsi ntx detonatsioon või bensiin)



Aaa, no selge. Tuli meelde, et mul ka bensupaagi luugi peal selline silt. Ainult, et mul 95.

Tänud vastuste eest.

ThimmThaler
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 31 Mai 2007, 22:58
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas ThimmThaler » 05 Dets 2007, 15:24

ma leidsin oma vea kütusefiltris, vahetasin ära nüüd asi toimib nagu peab:)

Virtual
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Nov 2007, 16:34

PostitusPostitas Virtual » 02 Jaan 2008, 18:59

Niisiis viga leitud ja kõrvaldatud, Suured tänu wackou et ta viitsis oma süütepooli laenata.

Viga seisnes siis selles ,et süütepooli kael või see pikk osa mis juhib kõrgepinge voolu küünlasse, oli mõraga. Esimesel korral kui neid vaatasin ei kiskunud ära neid kummi luttisid otsadest ja ei näinud seda. Pragu oli kül pisike aga oli näha ,et sealt oli üle löönud.

Tänud kõigile kes viitisisid kaasa mõelda.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist