Käisin täna diagnostikas, seal ei osatud midagi öelda, arvati et "valgustuspakett" on läbi
sümptomid siis sellised et igakord kui süüte välja keeran kaob kell ja kilometraas ära uuesti käivitades on kõik nullis. avades kindalaeka näitab et autol uks lahti, avades päikesesirmi peeglikatte on jällegi uks avatud. sama asi ka salongi valgustusega, ükskõik millist nuppu neist kolmest vajutad näitab et uks avatud.
autoks siis volvo s40 2000 aasta
on kellegil ideid? soovitusi?
käivitub iga ilmaga ilma probleemideta, sõidab nagu vana mees.
S40 elekter sassis
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S40 elekter sassis
Sul mingi lühis sees ülemise valgustuse ahelas. Otsin õhtul skeemid välja ja annan teada kust viga otsima hakata.
Igaks juhuks küsin, kas uks lahti siis näitab ikka ka?
"Valgustuspakett" jäägu Bmw meeste rea peale...
Igaks juhuks küsin, kas uks lahti siis näitab ikka ka?
"Valgustuspakett" jäägu Bmw meeste rea peale...
Re: S40 elekter sassis
Kui uks lahti siis äitab samuti et uks avatud jah, aga kui tõmban ukse kinni siis nagu väike viivitus sees ennem kui tuli kustub, varem kustus koheselt nüüd nagu mingi sekund viivitust.
Kiskusin laevalgustuse paneeli välja, vaatasin kontaktid üle, kõik tundus tip top.
võtsin ka kindalaeka valgustuse välja, kõik korras. Aga viga ei kadunud kuhugile.
Kiskusin laevalgustuse paneeli välja, vaatasin kontaktid üle, kõik tundus tip top.
võtsin ka kindalaeka valgustuse välja, kõik korras. Aga viga ei kadunud kuhugile.
Re: S40 elekter sassis
Proovi asjassepuutuvate valgustite pistikuid lahti võtta või kaitsmeid välja ja vaata, kas millegi peale muutub käitumine. Kas auto avariid pole teinud? Endal oli kunagi juhus, kus avariiremondi järgselt salongi koostades oli üks juhtmekimp jäänud terava otsaga kruvi ette. Sõitis mitu aastat enne, kui kärssama läks ja siis andis ikka mitu päeva viga otsida... Teine hea võimalus igasugu anomaaliate tekkeks on kehv massiühendus. Neid tasub esimese asjana otsida muidugi kohtadest, kus juhtmekimp liigub - uksed, luugid, mootori-kere vaheline ühendus jne.
EDIT: esimese lausega pidasin silmas, et proovi nii, et neid lae- ja kindalaeka valgusteid üldse küljes pole.
EDIT: esimese lausega pidasin silmas, et proovi nii, et neid lae- ja kindalaeka valgusteid üldse küljes pole.
Re: S40 elekter sassis
Proovisin, kui võtsin pirni välja siis laest või kindalaekast siis nuppu vajutades ei näita et uks lahti, kui aga pirni tagasi paned siis jälle uks lahti. auto tegi avarii küll aga 2007 aastal. siiamaani pold selliseid jamasid. ainus loogiline seletus sel juhul ee massi värk, pidin vana aku tõttu üsna tihti akut maha tõstma et laadima viia. hiljem ostsin uue aku panin peale läks paar nädalat mööda ja see viga tuli.
aitäh info eest, kui aega leian siis uurin. samas see ukse jutt ka loogiline kuna kui uks avatud ja kinni tõmmata siis kustub tuli viivitusega ära mitte koheselt.
aitäh info eest, kui aega leian siis uurin. samas see ukse jutt ka loogiline kuna kui uks avatud ja kinni tõmmata siis kustub tuli viivitusega ära mitte koheselt.
Re: S40 elekter sassis
Kui pirni olemasolu on valesti käitumiseks vajalik, siis jah mass ikka esimene asi, mis üle kontrollida. Elekter hakkab läbi selle pirni keresse liikuma, kuna pirni takistus on suurem, kui juhtmel (ja muutub pirni heledusest sõltuvalt), siis voolutugevused muutuvad ja see tekitab ka neid viivitusi jms anomaaliaid. Vaata uste hingede juurest kimpe, kas seal on murdunud kiude. Prooviks võid lisajuhmeid massi jaoks tõmmata, aga vaata, et kogemata valesid asju ära ei lühista.
Re: S40 elekter sassis
Jah täna vaatasin juhiuksehinge juures oleval kimbul on see kumm natukene kannatada saanud ja üllatus üllatus maandusjuhet näha et on korralikult paindes, kui aega leian võtan ukse maha et saada paremini ligi ja üle vaadata see kimp. Aitäh info eest
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 8 külalist