s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......
Ma ei kujuta ette mis tal viga on. Natuke miinuskraade ja absoluutselt ei taha midagi teha.. ainult natukene turtsub. Soovitati uus aku osta. Ostsin. Ikka ei olnud tulemust. Siis soovitati Eetrit proovida. Ikka mitte mingit tulemust. Ainuke võimalus hommikuti käima on saada on hop hop 100m lükata mäeni ja sealt alla veereda. Aga kui mootor isegi tööle läheb, siis ma pean seal minutike seisma, sest gaasi andes ei tee ta eriti midagi ja mingi 20 sec pärast alles hakkab vaikselt liikuma.
Re: s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......
re666ts kirjutas:ma ei kujuta ette mis tal viga on natuke miinuskraade ja absoluutselt ei taha midagi teha.. ainult natukene turtsub. Soovitati uus aku osta. Ostsin. Ikka ei olnud tulemust. siis soovitati Eetrit proovida. ikka mitte mingit tulemust. ainuke võimalus homimkuti käima on saada on hop hop 100m lükata mäeni ja sealt alla veereda. Aga kui mootor isegi tööle läheb siis ma pean seal minutike seisma sest gaasi andes ei tee ta eriti midagi ja mingi 20 sec pärast alles hakkab vaikselt liikuma..
Lõhnab eelsüüteküünalde moodi. Kui kasvõi üks on lahjemaks jäänud, siis raske käima saada.
Ma ei tea kuidas praegusel ajal on, kuid 3 aastat tagasi, kui mul endal vana diisel auto oli, siis oli eraldi suvine ning talvine küte. Kui tanklast tangid, siis on ilmselt talvine. Paljud aga ostavad diislit odavalt kokku ning siis üritavad ka talvel sõita suvise küttega. Üks sõber soovitas lisada bensiini talvel paaki, täpset suhet ei mäleta, kuid vist oli 1:100-le.
re666ts kirjutas:Ma kasutan ikka Statoili talvist. Eelsüüte küünlad kas ma pean kõik ära vahetama või saaks kuskilt ka välja uurida milline neist koolenud on ?
Kui vahetamiseks läheb, siis vaheta kõik ära juba. Üks tegemine. Iseasi muidugi, kui Sul eelsüüterelee läbi pole. Siis oleks vahetamine mõttetu
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Kuid kui soovid nati kokku hoida, siis saab neid ka testida testeriga, et milline läbi on (selle testimisega peaks ka teada saama eelsüüterelee olukorra). Kuid see on selline kahe otsaga asi. Mõni küünal tundub korras olevat, kuid tegelikult pole nii hea, kui olema peaks. Omast kogemusest rääkides, oli siis nii, et sai ka testitud testeriga. 5-st küünlast 1 oli täitsa läbi ning 2 olid poolläbi, st et testeri tuluke põles tumedamalt, kui tervetel küünaldel.
Ma arvasin kah, et mõni küünal läbi kui siin suure külmaga käivitamine kauem aega võttis.
Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.
Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.
Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.
Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
Leho kirjutas:Ma arvasin kah, et mõni küünal läbi kui siin suure külmaga käivitamine kauem aega võttis.
Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.
Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Üks tark sõber kunagi rääkis, et kui neid ise vahetad, peab mingit special määret vahele panema neid tagasi keerates, muidu juhtub nii nagu tal oli - küünlad nii kinni et lahti keerata neid enam ei saanud
![Neutral :|](./images/smilies/neutral.gif)
No igatahes minu 2,5TDi mootoril on ainuke asi mida eemaldada see moto kate.
Küünlad ise on kõik pika 10mm padruni ja kardaaniga ligipääsetavad.
Paned padruni otsa ja keerad lahti.
Ise olen kasutanud alati kõigi küünalde tagasi panemisel vasemääret(spreina)
pole ükski küünal kinni jäänud (Ei bensukatel ega diislitel)
Küünlad ise on kõik pika 10mm padruni ja kardaaniga ligipääsetavad.
Paned padruni otsa ja keerad lahti.
Ise olen kasutanud alati kõigi küünalde tagasi panemisel vasemääret(spreina)
pole ükski küünal kinni jäänud (Ei bensukatel ega diislitel)
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
![Pilt](https://www.upload.ee/image/13596591/32.jpg)
Leho kirjutas:Ma arvasin kah, et mõni küünal läbi kui siin suure külmaga käivitamine kauem aega võttis.
Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.
Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.
Ja tasub ka vaadata kui pikalt küünla ots punaseks läheb. Vahest on nii, et ainult ots läheb hõõguma kuid tegelikult peab ikka kogu elemendi osa ilusti tulitama.
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
Re: s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......
Nyyd on jah... aga jah selle kuivalt käiamise peale kohe peale kyynalde vahetamist andis stater otsad... ( starteril see Hammasratas mis väljaspool on murdus täielikult ära
)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist