Mu esimene post siin foorumis.
Mure siis selline - külma ilma saabudes avastasin, et termostaat on läbi kuna mootor ei saavuta enam normaalset töötemperatuuri. Temp oli sõites veerandi peal, koha peal seistes ning mootori töötades, tõusis temp poole peale, kus ta ka kogu aeg peaks olema. Sai siis termostaat vahetatud (autoosad.ee-st 237.- 90 kraadine, IA tahtis nati üle 500.- saada 92 kraadise eest). Nüüd läheb mootor ilusti soojaks ja salong ka paremini kui enne kuigi mitte nii hästi kui eelmine talv. Järgmiseks avastasin, et töösooja mootoriga tahab tühikäigul mootor ära surra. Oli ka paar juhust, kus linnas foori taha seisma jäädes suri täitsa välja.
Otsisin siis siit targast foorumist taolist teemat ning leidsin tühikäigumootori määrdumisest tulenevat pöörete kõikumist. Õppisin pildid selgeks sealt how-to foorumist
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Paar küsimust veel. Kuna olen Volvoga uus (sõitnud juba 1,5 aastat kuid parandada ja hooldada pole jõudnud), siis avastasin, et kui soe põhja keerata ning tuuleklaasile suunata, siis läheb kliima ka järgi? Kas kliima aitab soendada siis? Võibolla rumal küsimus natuke.
Ning millest võib olla tingitud see, et eelmine talv läks masina salong nagu kiiremini soojaks kui see talv? Muidugi pean ka häbiga tunnistama, et sõitsin sügisel alt ära mootori alumise kaitse plaadi, kuid see ei tohiks nii suurt rolli mängida koha peal seistes. Infoks veel, et termostaat vahetatud ning õhufiltrit pole. Ning kui masinal pole õhufiltrit, siis kuhu jääb kinni suurem sodi, sest tundub, et puhur ei puhu nii efektiivselt kui peaks?
Tanan ette vastuste ning arvamuste eest.
[/img]