s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

re666ts
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:33

s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......

PostitusPostitas re666ts » 22 Dets 2009, 00:54

Ma ei kujuta ette mis tal viga on. Natuke miinuskraade ja absoluutselt ei taha midagi teha.. ainult natukene turtsub. Soovitati uus aku osta. Ostsin. Ikka ei olnud tulemust. Siis soovitati Eetrit proovida. Ikka mitte mingit tulemust. Ainuke võimalus hommikuti käima on saada on hop hop 100m lükata mäeni ja sealt alla veereda. Aga kui mootor isegi tööle läheb, siis ma pean seal minutike seisma, sest gaasi andes ei tee ta eriti midagi ja mingi 20 sec pärast alles hakkab vaikselt liikuma.

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......

PostitusPostitas maan » 22 Dets 2009, 07:29

re666ts kirjutas:ma ei kujuta ette mis tal viga on natuke miinuskraade ja absoluutselt ei taha midagi teha.. ainult natukene turtsub. Soovitati uus aku osta. Ostsin. Ikka ei olnud tulemust. siis soovitati Eetrit proovida. ikka mitte mingit tulemust. ainuke võimalus homimkuti käima on saada on hop hop 100m lükata mäeni ja sealt alla veereda. Aga kui mootor isegi tööle läheb siis ma pean seal minutike seisma sest gaasi andes ei tee ta eriti midagi ja mingi 20 sec pärast alles hakkab vaikselt liikuma..


Lõhnab eelsüüteküünalde moodi. Kui kasvõi üks on lahjemaks jäänud, siis raske käima saada.

Ma ei tea kuidas praegusel ajal on, kuid 3 aastat tagasi, kui mul endal vana diisel auto oli, siis oli eraldi suvine ning talvine küte. Kui tanklast tangid, siis on ilmselt talvine. Paljud aga ostavad diislit odavalt kokku ning siis üritavad ka talvel sõita suvise küttega. Üks sõber soovitas lisada bensiini talvel paaki, täpset suhet ei mäleta, kuid vist oli 1:100-le.

re666ts
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:33

PostitusPostitas re666ts » 22 Dets 2009, 10:57

Ma kasutan ikka Statoili talvist. Eelsüüte küünlad kas ma pean kõik ära vahetama või saaks kuskilt ka välja uurida milline neist koolenud on ?

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

PostitusPostitas Iceman » 22 Dets 2009, 10:58

Eelsüüteküünlaid on soovitav ikka kõik ära vahetada.

re666ts
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:33

PostitusPostitas re666ts » 22 Dets 2009, 11:14

Aga nii, et arvate et eelsüüteküünlad. Eks ma siis pean need ostma. Loodan, et seekord on ikka selles viga. Muidu jälle üks mõttetu ost. :D

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

PostitusPostitas Iceman » 22 Dets 2009, 11:26

re666ts kirjutas:Aga nii et arvate et Eelsüüteküünlad. Eks ma siis pean need ostma. loodan et seekord on ikka selles viga. Muidu jälle üks mõttetu ost :D

Kus ta siis mõtetu on, autole parem ju ka kui uus asi küljes ja omanikul hea meel(kindlustunne) et need asjad korras.

re666ts
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:33

PostitusPostitas re666ts » 22 Dets 2009, 16:03

Selles mõttes kyll, aga rahakott ainukesena kuri :D

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

PostitusPostitas maan » 22 Dets 2009, 18:29

re666ts kirjutas:Ma kasutan ikka Statoili talvist. Eelsüüte küünlad kas ma pean kõik ära vahetama või saaks kuskilt ka välja uurida milline neist koolenud on ?


Kui vahetamiseks läheb, siis vaheta kõik ära juba. Üks tegemine. Iseasi muidugi, kui Sul eelsüüterelee läbi pole. Siis oleks vahetamine mõttetu :)

Kuid kui soovid nati kokku hoida, siis saab neid ka testida testeriga, et milline läbi on (selle testimisega peaks ka teada saama eelsüüterelee olukorra). Kuid see on selline kahe otsaga asi. Mõni küünal tundub korras olevat, kuid tegelikult pole nii hea, kui olema peaks. Omast kogemusest rääkides, oli siis nii, et sai ka testitud testeriga. 5-st küünlast 1 oli täitsa läbi ning 2 olid poolläbi, st et testeri tuluke põles tumedamalt, kui tervetel küünaldel.

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

PostitusPostitas airwolf » 22 Dets 2009, 18:45

Mina mõõtsin omadel takistit. Kui tester näitab takistust on küünal läbi kui mitte siis korras.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 22 Dets 2009, 19:19

Ma arvasin kah, et mõni küünal läbi kui siin suure külmaga käivitamine kauem aega võttis.

Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.

Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2048
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

PostitusPostitas maan » 22 Dets 2009, 19:34

Leho kirjutas:Ma arvasin kah, et mõni küünal läbi kui siin suure külmaga käivitamine kauem aega võttis.

Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.

Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.



:D See variant on kõige kindlam, kuid kui küünlad on terved ning viga kuskil mujal, siis asjatu mahakiskumine :) Ma pole küll Volvo disla mootorit näinud ning kus tal küünlad asuvad, kuid MB124 dislal olid küünlad väga ebamugavas kohas. Enamus pihusti torusid oli vaja eemale painutada jms. Ainuüksi ligipääsu tekitamiseks kulus üle tunni :D

Üks tark sõber kunagi rääkis, et kui neid ise vahetad, peab mingit special määret vahele panema neid tagasi keerates, muidu juhtub nii nagu tal oli - küünlad nii kinni et lahti keerata neid enam ei saanud :|

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 22 Dets 2009, 20:01

No igatahes minu 2,5TDi mootoril on ainuke asi mida eemaldada see moto kate.
Küünlad ise on kõik pika 10mm padruni ja kardaaniga ligipääsetavad.
Paned padruni otsa ja keerad lahti.
Ise olen kasutanud alati kõigi küünalde tagasi panemisel vasemääret(spreina)
pole ükski küünal kinni jäänud (Ei bensukatel ega diislitel)
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
mel
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:45
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas mel » 23 Dets 2009, 09:47

Leho kirjutas:Ma arvasin kah, et mõni küünal läbi kui siin suure külmaga käivitamine kauem aega võttis.

Nokkisin nad kõik ühekaupa välja ja olid korras kõik.

Kõige parem on testida ikka otse aku peale ühendades. (kui on 12v küünlad) Käivituskrokod on selleks kõige paremad.
Kui ikka ots sekundiga punaseks ei lähe on küünal läbi olgu see takistus mistahes oomi.


Ja tasub ka vaadata kui pikalt küünla ots punaseks läheb. Vahest on nii, et ainult ots läheb hõõguma kuid tegelikult peab ikka kogu elemendi osa ilusti tulitama.
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)

subjekt
Foorumlane
Postitusi: 37
Liitunud: 27 Veebr 2009, 08:10
Asukoht: Võru

PostitusPostitas subjekt » 30 Dets 2009, 14:01

re666ts kirjutas:Aga nii et arvate et Eelsüüteküünlad. Eks ma siis pean need ostma. loodan et seekord on ikka selles viga. Muidu jälle üks mõttetu ost :D

Kas küünlad ostetud-vahetatud?

re666ts
Uustulnukas
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Okt 2009, 13:33

Re: s40 1,9 Turbodiisel ei käivitu kylmaga......

PostitusPostitas re666ts » 17 Mär 2010, 23:19

Nyyd on jah... aga jah selle kuivalt käiamise peale kohe peale kyynalde vahetamist andis stater otsad... ( starteril see Hammasratas mis väljaspool on murdus täielikult ära :D)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist