S40 salongi temperatuuriga mure
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S40 salongi temperatuuriga mure
Autoks Volvo S40 2.0 96a
Mure selles et keera temperatuuri soojemaks aga midagi ei muutu, külma puhub kui külmapeale keerata. Aga piisavat sooja ei anna, muidu on mootori temp koguaeg normis.
Mure selles et keera temperatuuri soojemaks aga midagi ei muutu, külma puhub kui külmapeale keerata. Aga piisavat sooja ei anna, muidu on mootori temp koguaeg normis.
Veakoodide lugemine ja kustutamine Rakveres 10EUR
Re: S40 salongi temperatuuriga mure
thutmoses kirjutas:Autoks Volvo S40 2.0 96a
Mure selles et keera temperatuuri soojemaks aga midagi ei muutu, külma puhub kui külmapeale keerata. Aga piisavat sooja ei anna, muidu on mootori temp koguaeg normis.
Minulgi taoline probleem. Mul mootor jahtub praeguste ilmadega ka väga kiirelt - kohapeal saan 60kraadi kätte a kui sõitma hakkan siis u 15 min sõitu ja mootori näit on jälle cold (alla 40) peal ja külma tuult tuleb puhuritest. Mida teha? Papitükk radika ette? Autoks sama aga aint 98a.
Kahele viimasele: termostaat vahetada
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
No nii tere tulemas klubisse. Mul endal sama jama. Nüüd panin alumise augu kinni aga kasu ei mõhkugi. Tundus,et temperatuur langes hoopis. Nii,et minu omal on vist ikka termostaat.thutmoses kirjutas:minul tundub termostaat korras olevat, kuna mootori temp on koguaeg normis
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM
Eile vaatasin mingi hetk langes temperatuuri seier. Täna püsis ilusti keskel. Sooja puhub kah,aga kui mul on salongis temp keeratud põhja siis ju peaks ikka kuuma tulema nii,et vähe pole. Jahutus vedelik on eelmine talv kontrollitud,külma kannatas kõvasti. Võib olla tõesti uus vedelik sisse. Kuigi ma kahtlustaks ikka termostaati.ikebana kirjutas:Kui mootori temp. korras ja ei lange pole termostaadis viga. Kahtlustan et viga kas jahutusvedelikus või soenduse süsteemis.
PS! kuna viimati jahutusvedelikku kontrollisid, vahetasid???
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM
Re: S40 salongi temperatuuriga mure
thutmoses kirjutas:Autoks Volvo S40 2.0 96a
Mure selles et keera temperatuuri soojemaks aga midagi ei muutu, külma puhub kui külmapeale keerata. Aga piisavat sooja ei anna, muidu on mootori temp koguaeg normis.
Kas üldse sooja ei puhu, kasvõi leigetki? Samamoodi kohapeal kui sõidu ajal? Ja kas sooja peale keerates puhub ka külma? Kui mõlemal juhul aint külma puhub, siis ilmselt regulaator nupp/reostaat. Oli endal sama jama kunagi, kuigi mitte Volvoga vaid 124 MB-ga
raux1k kirjutas:allan kirjutas:Kahele viimasele: termostaat vahetada
Kas termostaadi vahetamine on keeruline toiming? Kus see üldse asub? Vahetaks ise ära.
Ei ole keeruline. Mul kulus pool tundi ja tegin esimest korda. Kahte erinevat tähik otsikut on vaja ainult ja padrunvõtit.
Asub siis sellel joonisel http://img46911.pixa.us/images/14731355/ jupike nr.3. Termostaat ise näeb selline välja http://autoosad.ee/pilt/085-4006.pdf
Re:
maan kirjutas:raux1k kirjutas:allan kirjutas:Kahele viimasele: termostaat vahetada
Kas termostaadi vahetamine on keeruline toiming? Kus see üldse asub? Vahetaks ise ära.
Ei ole keeruline. Mul kulus pool tundi ja tegin esimest korda. Kahte erinevat tähik otsikut on vaja ainult ja padrunvõtit.
Asub siis sellel joonisel http://img46911.pixa.us/images/14731355/ jupike nr.3. Termostaat ise näeb selline välja http://autoosad.ee/pilt/085-4006.pdf
Nii, termostaat vahetatud ja nüüd on mootori temp 90kraadi ringis ja sees on hea soe Tekkis nüüd ka küsimus, et nähtavasti pole see mul kunagi töödanudki ja mootori õlivarras on tihti vahune - huvitav kas see oli sellest ka lähtuv?
Re: Re:
raux1k kirjutas:Nii, termostaat vahetatud ja nüüd on mootori temp 90kraadi ringis ja sees on hea soe Tekkis nüüd ka küsimus, et nähtavasti pole see mul kunagi töödanudki ja mootori õlivarras on tihti vahune - huvitav kas see oli sellest ka lähtuv?
Mul oli ka eelmine aasta selline valge vahune. See tuleb sellest, kui külmade ilmadega on sõidud lühikesed ja õli ei soene korralikult. Peale pikemat sõitu peaks OK olema, mul oli vähemalt.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: S40 salongi temperatuuriga mure
Kondents on selle nimi. Vaadake, et selliste ilmadega teie kondetsine õli jäässe mootoris ei lähe.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist