Mitu küsimust V40 2,0 103kw '97 kohta.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mitu küsimust V40 2,0 103kw '97 kohta.
Tere
Mu esimene post siin foorumis.
Mure siis selline - külma ilma saabudes avastasin, et termostaat on läbi kuna mootor ei saavuta enam normaalset töötemperatuuri. Temp oli sõites veerandi peal, koha peal seistes ning mootori töötades, tõusis temp poole peale, kus ta ka kogu aeg peaks olema. Sai siis termostaat vahetatud (autoosad.ee-st 237.- 90 kraadine, IA tahtis nati üle 500.- saada 92 kraadise eest). Nüüd läheb mootor ilusti soojaks ja salong ka paremini kui enne kuigi mitte nii hästi kui eelmine talv. Järgmiseks avastasin, et töösooja mootoriga tahab tühikäigul mootor ära surra. Oli ka paar juhust, kus linnas foori taha seisma jäädes suri täitsa välja.
Otsisin siis siit targast foorumist taolist teemat ning leidsin tühikäigumootori määrdumisest tulenevat pöörete kõikumist. Õppisin pildid selgeks sealt how-to foorumist ja läksin puhastamist proovima. Üllatuseks avastasin, et minu isendil on kapoti all nati teine pilt. Jupid tundusid küll tuttavad, kuid mõtlesin, et kuna ma Volvost suurt midagi ei tea, siis küsin enne targemate käest täpselt järgi (praegu keerasin kapoti alt nati gaasi peale, et välja ei sureks). Lisan ka pildi siia. [img] http://maan1001.pixa.us/images/18618561/%2020122009 Kas see punasega märgitud koht on ikka õige asi? Ning kus koha peal asub seal segusiiber? Kui juba puhastada, siis ikka mõlemad.
Paar küsimust veel. Kuna olen Volvoga uus (sõitnud juba 1,5 aastat kuid parandada ja hooldada pole jõudnud), siis avastasin, et kui soe põhja keerata ning tuuleklaasile suunata, siis läheb kliima ka järgi? Kas kliima aitab soendada siis? Võibolla rumal küsimus natuke.
Ning millest võib olla tingitud see, et eelmine talv läks masina salong nagu kiiremini soojaks kui see talv? Muidugi pean ka häbiga tunnistama, et sõitsin sügisel alt ära mootori alumise kaitse plaadi, kuid see ei tohiks nii suurt rolli mängida koha peal seistes. Infoks veel, et termostaat vahetatud ning õhufiltrit pole. Ning kui masinal pole õhufiltrit, siis kuhu jääb kinni suurem sodi, sest tundub, et puhur ei puhu nii efektiivselt kui peaks?
Tanan ette vastuste ning arvamuste eest.
[/img]
Mu esimene post siin foorumis.
Mure siis selline - külma ilma saabudes avastasin, et termostaat on läbi kuna mootor ei saavuta enam normaalset töötemperatuuri. Temp oli sõites veerandi peal, koha peal seistes ning mootori töötades, tõusis temp poole peale, kus ta ka kogu aeg peaks olema. Sai siis termostaat vahetatud (autoosad.ee-st 237.- 90 kraadine, IA tahtis nati üle 500.- saada 92 kraadise eest). Nüüd läheb mootor ilusti soojaks ja salong ka paremini kui enne kuigi mitte nii hästi kui eelmine talv. Järgmiseks avastasin, et töösooja mootoriga tahab tühikäigul mootor ära surra. Oli ka paar juhust, kus linnas foori taha seisma jäädes suri täitsa välja.
Otsisin siis siit targast foorumist taolist teemat ning leidsin tühikäigumootori määrdumisest tulenevat pöörete kõikumist. Õppisin pildid selgeks sealt how-to foorumist ja läksin puhastamist proovima. Üllatuseks avastasin, et minu isendil on kapoti all nati teine pilt. Jupid tundusid küll tuttavad, kuid mõtlesin, et kuna ma Volvost suurt midagi ei tea, siis küsin enne targemate käest täpselt järgi (praegu keerasin kapoti alt nati gaasi peale, et välja ei sureks). Lisan ka pildi siia. [img] http://maan1001.pixa.us/images/18618561/%2020122009 Kas see punasega märgitud koht on ikka õige asi? Ning kus koha peal asub seal segusiiber? Kui juba puhastada, siis ikka mõlemad.
Paar küsimust veel. Kuna olen Volvoga uus (sõitnud juba 1,5 aastat kuid parandada ja hooldada pole jõudnud), siis avastasin, et kui soe põhja keerata ning tuuleklaasile suunata, siis läheb kliima ka järgi? Kas kliima aitab soendada siis? Võibolla rumal küsimus natuke.
Ning millest võib olla tingitud see, et eelmine talv läks masina salong nagu kiiremini soojaks kui see talv? Muidugi pean ka häbiga tunnistama, et sõitsin sügisel alt ära mootori alumise kaitse plaadi, kuid see ei tohiks nii suurt rolli mängida koha peal seistes. Infoks veel, et termostaat vahetatud ning õhufiltrit pole. Ning kui masinal pole õhufiltrit, siis kuhu jääb kinni suurem sodi, sest tundub, et puhur ei puhu nii efektiivselt kui peaks?
Tanan ette vastuste ning arvamuste eest.
[/img]
muus osas ei oska kaasa rääkida, aga see kliima järgi minemine on ühe oletuse kohaselt tingitud sellest, et kliima kogub/kuivatab ka niiskust (teeb udused klaasid puhtaks udust) ja kui esiklaasi soojendada, siis kipub klaas uduseks minema sooja ja külma ühinemisel. seega kliima hoiab ära või vähendab udu teket klaasile.
Võimalik, et sellel ka mõni muu seletus, aga minu nägemust asjast on kujunenud selliseks
Aga tühikäigul väljasuremist aitab ehk leevendada ka küünalde vahetus? Kui sa neid ise vahetanud pole, siis jumal teab mis aegsed need seal peal on...
Võimalik, et sellel ka mõni muu seletus, aga minu nägemust asjast on kujunenud selliseks
Aga tühikäigul väljasuremist aitab ehk leevendada ka küünalde vahetus? Kui sa neid ise vahetanud pole, siis jumal teab mis aegsed need seal peal on...
kawasaki zx9r Ninja
See kliima värk tundub küll loogiline
Kas nende küünalde vahetusaeg ka miskit muud moodi tunda annab, nagu näiteks jõu kadumine?
Pöörete kõikumise kohta veel nii palju, et kui gaas lahti lasta kiirelt, siis tahtis ära surra ja paar korda surigi, aga kui vaiksemini lahti lasta, siis jäi mootor 300-500 pöörde juurde kõikuma. Gaasi peale keerates see kõikumine vähenes, nüüd siis 600-700 umbes. Aga vähemalt ei sure liikluses välja
Kas nende küünalde vahetusaeg ka miskit muud moodi tunda annab, nagu näiteks jõu kadumine?
Pöörete kõikumise kohta veel nii palju, et kui gaas lahti lasta kiirelt, siis tahtis ära surra ja paar korda surigi, aga kui vaiksemini lahti lasta, siis jäi mootor 300-500 pöörde juurde kõikuma. Gaasi peale keerates see kõikumine vähenes, nüüd siis 600-700 umbes. Aga vähemalt ei sure liikluses välja
asi oleneb kokkuleppest. Throttle body (minu jaoks tühikäigu mootor) koosneb korpus, mille sees on konkreetselt gaasiklapp ja Throttle position sensorist (mida siin teiepoolt nimetatakse mootoriks). Minu jaoks on seda väiksest vedruga sensorit natuke imelik kutsuda mootoriks, aga noh nagu ma ütlesin, kokkuleppe küsimus. Kui ta teile mootor on, siis olgu mootor. Vabandan teema risustamise pärast.
Juhul kui gaasipedaali ja segusiibri (gaasiklapp, drosselklapp jne) vahel on tross siis on kasutusel nii segusiiber kui ka tühikäiguregulaator. Sel juhul on segusiibril mehaaniline juhtimine ning ainus elektriline osa on asendi andur. Tühikäigupöörete hoidmise eest hoolitseb sel juhul tühikäiguregulaator (eraldi vidin), mida juhitakse elektriliselt. Tühikäiguregulaator võib olla ka segusiibri küljes kuid ikkagi eraldiseisev (st tühikäigu õhk ei lähe läbi siibri, Nt Nissan).Iceman kirjutas::offtopic: asi oleneb kokkuleppest. Throttle body (minu jaoks tühikäigu mootor) koosneb korpus, mille sees on konkreetselt gaasiklapp ja Throttle position sensorist (mida siin teiepoolt nimetatakse mootoriks). Minu jaoks on seda väiksest vedruga sensorit natuke imelik kutsuda mootoriks, aga noh nagu ma ütlesin, kokkuleppe küsimus. Kui ta teile mootor on, siis olgu mootor. Vabandan teema risustamise pärast.
Uuematel autodel, millel on gaasipedaali ja segusiibri vahel elektriline ühendus (tross puudub) on tühikäiguregulaator segusiibri sisse ehitatud. Sellisel juhul avatakse siibrit elektriliselt nii gaasipedaali asendist sõltuvalt kui ka tühikäigu reguleerimiseks.
sipelgas kirjutas:Juhul kui gaasipedaali ja segusiibri (gaasiklapp, drosselklapp jne) vahel on tross siis on kasutusel nii segusiiber kui ka tühikäiguregulaator. Sel juhul on segusiibril mehaaniline juhtimine ning ainus elektriline osa on asendi andur. Tühikäigupöörete hoidmise eest hoolitseb sel juhul tühikäiguregulaator (eraldi vidin), mida juhitakse elektriliselt. Tühikäiguregulaator võib olla ka segusiibri küljes kuid ikkagi eraldiseisev (st tühikäigu õhk ei lähe läbi siibri, Nt Nissan).Iceman kirjutas::offtopic: asi oleneb kokkuleppest. Throttle body (minu jaoks tühikäigu mootor) koosneb korpus, mille sees on konkreetselt gaasiklapp ja Throttle position sensorist (mida siin teiepoolt nimetatakse mootoriks). Minu jaoks on seda väiksest vedruga sensorit natuke imelik kutsuda mootoriks, aga noh nagu ma ütlesin, kokkuleppe küsimus. Kui ta teile mootor on, siis olgu mootor. Vabandan teema risustamise pärast.
Uuematel autodel, millel on gaasipedaali ja segusiibri vahel elektriline ühendus (tross puudub) on tühikäiguregulaator segusiibri sisse ehitatud. Sellisel juhul avatakse siibrit elektriliselt nii gaasipedaali asendist sõltuvalt kui ka tühikäigu reguleerimiseks.
Sipelgas, äkki vaatad seda pilti, mis selle teema alguses. Kas mul ikka kõik õige. Kas märgitud koht on ikka tühikäiguregulaator? Ja kus on segu siiber?
Tänan
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist