1. leht 1-st

väljalase üle silla

Postitatud: 17 Jaan 2020, 01:16
Postitas Ööbik
Tervitused,

740/940'l läbivalt tundub olema sandisti selle taga üle silla mineku kaarega mis väljalaskel on. Keskmine pütt tagant enne kaart ja tagumise püti sisseviik tahavad ikka kõige ennem ära põleda. Eks natuke aitab kaasa ka tagumise ratta alt pidev sodi lendamine sinna. Igatahes, on mulje jäänud, et insenertehniliselt sant lahendus ja kõigil vabalthingavate ühine mure millega vaat üle aasta vaja tegelda. Ons keegi näind kuulnud, kellelgi ideid tulnud kuidas seal väljalaske osas eluiga pikendada?
Mõned väljalaske komplektid püsivad paremini kui teised? Olen vaadanud ja mõelnud, aga pole ideed tulnud kuidas seda seal paremini vedada. Võtta 960 sild ja siis saab elegantsemalt, väiksema nurgaga selle sillast üleviigu teha? :)

Re: väljalase üle silla

Postitatud: 17 Jaan 2020, 09:54
Postitas cuda
http://www.skandix.de/en/spare-parts/ex ... r/1032854/

natukene kallivõitu on, aga siis on kindel, et rohkem unetuid öid sumpsi pärast ei tule

Re: väljalase üle silla

Postitatud: 17 Jaan 2020, 11:48
Postitas lehtvillu
Jõudu !
Lihtsalt teadmiseks, et 760 või 960 multilink sillaga ei saa ühtegi nurka väiksemaks kui sa just sillatala alt ei kavatse toru läbi viia. Summutitoru käib täiesti sama kujuga üle sillatala.

Re: väljalase üle silla

Postitatud: 17 Jaan 2020, 12:00
Postitas Ööbik
cuda kirjutas:http://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/silencer-sport-set/sports-silencer-set-stainless-steel-from-catalytic-converter/1032854/

natukene kallivõitu on, aga siis on kindel, et rohkem unetuid öid sumpsi pärast ei tule


Et roostevaba on see võlusõna jah :)

Jõudu !
Lihtsalt teadmiseks, et 760 või 960 multilink sillaga ei saa ühtegi nurka väiksemaks kui sa just sillatala alt ei kavatse toru läbi viia. Summutitoru käib täiesti sama kujuga üle sillatala.


Tänud!