3. leht 4-st

Postitatud: 03 Veebr 2008, 20:05
Postitas SassGuss
maasikas kirjutas:To Sass!

Tõsi ta on et Volvo genekad on vastupidavamad, aga ise sain lahti nii genekast, starterist kui akust (2 kuuga), kuna eelsüüte küünlad jäid relee rikke tõttu tööle ka peale mootori käivitamist. Jään siiski oma väite juurde et lihtsam auto korda teha, kui lisa koormusega autot piinata. Kui Volvoga tõesti võib vedada, siis primera diislil oli koos eelsüütega mootori käivitamisel geneka vahetus 100% garanteeritud.

Terv T



Sul olid niikuinii tuled, soojendus ja muu kah sees

Re: Termostaadi asendamine uuega poolt ja vastu

Postitatud: 03 Veebr 2008, 20:09
Postitas SassGuss
mhovi kirjutas:
SassGuss kirjutas:Ossa!!! Ma kah omale tahan... Too aeg kui ma uurisin, oli see aint koos korpsega ja kronkuga ja 3500- Hakkan nüüd uurima... Mis pood see sihuke on?


Kaupluse kohta päris täpselt ei tea, kuna vahetus toimus muu remondi käigus Otepääl. Seal tehakse diislitega väga head ja asjatundlikku tööd.

Termostaat kipub kinni jääma, kuid see ei pruugi tähendada, et on tarvis uus osta. Ehk piisab lahtivõtmisest ja kuuma ning külmaga ehmatamisest. Hakkab uuesti käima. Kui keegi omale uue hangib oleks huvitav teada milline on käigu pikkus 20 °C kuni 70 °C. Siis saaks otsustada, kas vana on päriselt korras või vajaks siiski asendamist.

Teisel autol on näha termostaadi toimimine 6 mm suuruse vahe järgi, mis tekib mootori soojenedes pildil punase noolega tähistatud kohta. Tundub, et seda on tarvis veidi seadida, et külma mootori pritse nurk ja pöörded muutuksid. Hetkel tossab käivitamisel.

Pilt

Ostukoha asjus võin uurida, aga ei tahaks tülitada neid enne uue töönädala algust.



Mul see asjandus liigub MAX 2mm. Regullitud mittu korda, lahti võetud ja määritud, külma-kuuma antud. Tolku null. Niiet uurin kust meie kandis saab seda...

Postitatud: 04 Veebr 2008, 15:47
Postitas maasikas
Minul liikus see julla umbes sentimeetri. Kas käega oled proovinud liigutada?

Postitatud: 05 Veebr 2008, 22:12
Postitas SassGuss
Bumba küljes varras liigub. Termostaadi sees kõik oli ilus, ise termostaat ei liigu.

Aga nüüd kõikidele traktoristidele sõnum. Tegin suure töö, ehk siis hammas rihmade vahetus, esi ja taga nuka simmerite vahetus, vee pumba vahetus, esi nuka hammaka paika panek ja kõrgsurve pumba paika panek, kõik raamatu järgi, "peaaegu originaal tööriistadega". Tulemuseks: käivitub palju paremini, külmast peast ei lonka nii palju, edasi auto läheb paremini, töötab pehmemalt ja vaiksemalt. Kõike seda olen teinud juba korra 140 000 km tagasi ja ikka oli paigast ära. Kujutage ette mis toimub 500 000 km pärast?

Postitatud: 06 Veebr 2008, 10:39
Postitas Heiki
SassGuss kirjutas:Bumba küljes varras liigub. Termostaadi sees kõik oli ilus, ise termostaat ei liigu.

Aga nüüd kõikidele traktoristidele sõnum. Tegin suure töö, ehk siis hammas rihmade vahetus, esi ja taga nuka simmerite vahetus, vee pumba vahetus, esi nuka hammaka paika panek ja kõrgsurve pumba paika panek, kõik raamatu järgi, "peaaegu originaal tööriistadega". Tulemuseks: käivitub palju paremini, külmast peast ei lonka nii palju, edasi auto läheb paremini, töötab pehmemalt ja vaiksemalt. Kõike seda olen teinud juba korra 140 000 km tagasi ja ikka oli paigast ära. Kujutage ette mis toimub 500 000 km pärast?


Rihmad venivad ju.
Nukkvõlli otstes rihmaseibid pole ka kinni sellel mootoril muu kui koonusega.

Postitatud: 06 Veebr 2008, 12:30
Postitas SassGuss
Heiki kirjutas:
SassGuss kirjutas:Bumba küljes varras liigub. Termostaadi sees kõik oli ilus, ise termostaat ei liigu.

Aga nüüd kõikidele traktoristidele sõnum. Tegin suure töö, ehk siis hammas rihmade vahetus, esi ja taga nuka simmerite vahetus, vee pumba vahetus, esi nuka hammaka paika panek ja kõrgsurve pumba paika panek, kõik raamatu järgi, "peaaegu originaal tööriistadega". Tulemuseks: käivitub palju paremini, külmast peast ei lonka nii palju, edasi auto läheb paremini, töötab pehmemalt ja vaiksemalt. Kõike seda olen teinud juba korra 140 000 km tagasi ja ikka oli paigast ära. Kujutage ette mis toimub 500 000 km pärast?


Rihmad venivad ju.
Nukkvõlli otstes rihmaseibid pole ka kinni sellel mootoril muu kui koonusega.


Kuradi VW (kolks-vagiina). Miks Rotsad ei pannud Toyotsi diislit vahele?

Postitatud: 06 Veebr 2008, 21:44
Postitas GABRIEL
Sama mure ka minul,et see termostaat külmkäivituse jaoks tuksis. Ära ta tuli kuid tundus, et tagasi kui panna on tõesti peavalu. Need kaks vedru on ikka tõesti tugevad ja ma kujutan ette, kui tugevalt korras termo seda lükkama peab. Kuna asi nässus, lõikasin ta lahti. Sees mingi nagu alumiinium pasta mis siis vist seda varrast lükkama hakkab mis on kummi lutiga selle pasta sees. IAst küsiti 1400eek. Muud kohad sogavad mingitest det.numbritest muidu tellida ei saa. Ehk on keegi juba hiilinud kust odavamalt ja lihtsamini saaks? Igal juhul andke teada.

Re: Pumba termostaat

Postitatud: 07 Veebr 2008, 15:46
Postitas SassGuss
mhovi kirjutas:Minul kulus uuele 560.- ja nädal ootamist. Vana on lisatud pildil ja pärast loksutamist hakkas ka liikuma. Vahetamine pidavat olema paari vedru tõttu tõeline piin.

Pilt


Krt, räägi välja kust said??? :? Ei leia ma seda kuskilt. Pole podides.

Postitatud: 07 Veebr 2008, 18:34
Postitas GABRIEL
Üks variant on veel see, et uurida millistel volkaritel selline mootor originaalis on. Siis saaks läbi volkari kergemini kätte. Kui muidugi volksidel see süsteem jälle on, sest sama kronšteini küljes onju volvo kirjadega gaasi trossi ratas. Otsime siis edasi. Romula on aga väga kahtlane, kui muidugi üldse on ja kui just keegi 100% töökindlust annaks.

Postitatud: 07 Veebr 2008, 18:46
Postitas SassGuss
GABRIEL kirjutas:üks variant on veel see,et uurida millistel volkaritel selline mootor originaalis on.siis saaks läbi volkari kergemini kätte.kui muidugi volksidel see süsteem jälle on?sest sama kronšteini küljes onju volvo kirjadega gaasi trossi ratas.otsime aga siis edasi.romula on aga väga kahtlane,kui muidugi üldse on ja kui just keegi 100% töökindlust annaks.


Üks romulast on juba olemas, pole rohkem need vaja. Aga Volkar on variant, aint et kui on kohapeal, et saaks võrrelda. Võimalik et seal on midagi muud sees.

Postitatud: 08 Veebr 2008, 14:08
Postitas maasikas
Minu arust kolksvaageni oma ei sobi, kahjuks ei mäleta mis vahet või mis seal oli, aga ise pidin pumba vahetuse käigus panema vana pumba kupatuse tagasi. Aga neid kolksi pumpasi oli ka erinevaid vist. Ühesõnaga soovitan enne ostu kindlasti kontrollida sobivust.

Terv T

Postitatud: 08 Veebr 2008, 20:58
Postitas SassGuss
Nii, sain! Kolks-Vagiina vist ei viitsi volvo meestele api tulla. Öeldi et pole, ja kui oleks, siis vale. Ostsin lõpuks selle karla-autost, 625 EEKu, 10% alla sain miski pärast. Kohe laos oli 4 tükki. Jess, lähipäevadel vahetan ringi.

Postitatud: 09 Veebr 2008, 00:15
Postitas GABRIEL
OK!hea,et kuskil ikka on ja hind ei ole ka väga soolane,kui asja ikka vaja on.kuid mis on selle ametlik nimi,kuidas küsida,et ka n.n. võhik pihta saaks millest jutt.

Postitatud: 09 Veebr 2008, 08:53
Postitas SassGuss
GABRIEL kirjutas:OK!hea,et kuskil ikka on ja hind ei ole ka väga soolane,kui asja ikka vaja on.kuid mis on selle ametlik nimi,kuidas küsida,et ka n.n. võhik pihta saaks millest jutt.


Cold-start thermostat, ehk siis külm-käivitus termostaat. Pumba number kätte, ja poodi. Kõigepealt soovitan uurida Boschi esinduses, kuna pakendi sees on Boschi paber.

Re: Pumba termostaat

Postitatud: 07 Mär 2008, 17:36
Postitas mhovi
SassGuss kirjutas:Krt, räägi välja kust said??? :? Ei leia ma seda kuskilt. Pole podides.

Minu oma pärineb Tartust Pärna tänavalt. Käisin täna sealt läbi ja neil olla see Ringtee laos letihinnaga umbes viis ja poolsada krooni. Firma nimi on Stikke OÜ