2. leht 4-st

Postitatud: 22 Jaan 2008, 20:54
Postitas Kalamees
SassGuss kirjutas:Parem ikka maha, ja visuaalselt kontrollida, kas ta punaseks läheb üldse, ja kui kiiresti. Mul sama jama lonkamisega, aga, nippi juhuslikult teada sain, et kui mootor käib, hästi kähku süüde välja ja uuesti sisse, niiet mootor välja ei sureks. Siis küünlad teevad uuesti oma tsikli, ja mootor hakkab normaalselt tööle. Märkasin ka seda, et kui tõmmata lonkamis aja jooksul külmakäivitamis kangi pumba küljes, siis ka nagu läheb paremaks. Ehk siis on liiga hilja pritsu nurk. Mul see termostaat mis tõmbab seda kangi, prektiliselt ei liigu, uus 3500 EEKu. Las ta lonkab, aga küünlad plaanis kontrollimata vahetada, kuna 140 000 Km juba sõidetud mu pepu all, ja ei tea kas keegi kunagi üldse need vahetas...


Panin endale selle termostaadi mis seda külmakäivitamis pumpa tõmbab, ennem oli ära vüetud!! Ja kui ma ei eksi maksis ta midagi 500 eeku kanti...
Pärnust Raunexist ostsin ja siiamaani töötab!!

Postitatud: 30 Jaan 2008, 22:44
Postitas Helinaad
SassGuss kirjutas: Mul sama jama lonkamisega, aga, nippi juhuslikult teada sain, et kui mootor käib, hästi kähku süüde välja ja uuesti sisse, niiet mootor välja ei sureks. Siis küünlad teevad uuesti oma tsikli, ja mootor hakkab normaalselt tööle.


Ole sa tänatud hea nõuande eest 8)
Huvitav, kas sellel oleks mõtet ja on see teostatav, kui oleks eelsüüde nupust?

Postitatud: 31 Jaan 2008, 10:32
Postitas maasikas
Mina sellist trikki ei soovita MITTE MINGIL JUHUL kasutada. Kui sul just tagavara genekaid lademes ei vedele. Lisaks sellele paneb selline tegevus põntsu ka muule elektroonikale. Ja kui kavatsete endale "nupu" installeerida, siis võiks pagasnikus olla ka tagavara starter koos akuga. Lihtsam ja odavam on küünlad ja relee korda teha või ära vahetada. Või peale lühiajalist mootori töötamist auto uuesti käivitada.

Terv. T

Postitatud: 31 Jaan 2008, 12:42
Postitas Helinaad
Nujah, millepärast ma seda üldse uurisin, on see, et ma enam ei oska midagi korda teha... eelsüüteküünlad on uued, pihustid kontrollitud(s.t. mootori diagnostika tehtud) ja mulle kinnitatakse, et kõik on ideaalne... 3 eri kohas, kusjuures käidud! Polegi muud kala peale lonkamise, ainult, et see teadmine, et mul on ideaalselt korras mootor ajab vahest tigedaks ja sunnib leidma alternatiive 8)

Tänud vastamast!

Postitatud: 31 Jaan 2008, 13:54
Postitas SassGuss
maasikas kirjutas:Mina sellist trikki ei soovita MITTE MINGIL JUHUL kasutada. Kui sul just tagavara genekaid lademes ei vedele. Lisaks sellele paneb selline tegevus põntsu ka muule elektroonikale. Ja kui kavatsete endale "nupu" installeerida, siis võiks pagasnikus olla ka tagavara starter koos akuga. Lihtsam ja odavam on küünlad ja relee korda teha või ära vahetada. Või peale lühiajalist mootori töötamist auto uuesti käivitada.

Terv. T



Genekas peaks olema miinimum 60A, küünlad kasutavad 30-40, miks ma pean genekat kahjustama? Eriti need vanad Boschid, need nagu siksi vene aja genekat, katki ei lähe, lihtsalt ei anna sulle rohkem kui saavad. Lihtsalt ei ole vaja midagi sisse lükata (soojendus ventikas, tuled j.n.e.) enne kui sul küünlad väljas. Ja kas sa tead et küünlad peale käivitamist töötavad 5-15 sec. vaatamata sellele et tulikene ei põle enam? Elektroonikat mu auto küljes mitte rohkem kui spido ja istme soojendus. Mis starter siia puutub ja taga vara aku? Käima läheb piaaegu poole pöörega. Ja mis sulle räägib see et ma juba 100 000 km teen just nii?

Postitatud: 31 Jaan 2008, 13:56
Postitas SassGuss
Helinaad kirjutas:
SassGuss kirjutas: Mul sama jama lonkamisega, aga, nippi juhuslikult teada sain, et kui mootor käib, hästi kähku süüde välja ja uuesti sisse, niiet mootor välja ei sureks. Siis küünlad teevad uuesti oma tsikli, ja mootor hakkab normaalselt tööle.


Ole sa tänatud hea nõuande eest 8)
Huvitav, kas sellel oleks mõtet ja on see teostatav, kui oleks eelsüüde nupust?


Tahan omale kah katkestus nuppu ahelasse panna, aga ei viitsi krt või aega ei ole...

Postitatud: 31 Jaan 2008, 15:11
Postitas Helinaad
Muideks... mul läheb ka käima "peaaegu poole pöördega," seda nii soojalt kui külmalt 8)

Postitatud: 31 Jaan 2008, 17:05
Postitas sullivanmike
Helinaad kirjutas:
SassGuss kirjutas: Mul sama jama lonkamisega, aga, nippi juhuslikult teada sain, et kui mootor käib, hästi kähku süüde välja ja uuesti sisse, niiet mootor välja ei sureks. Siis küünlad teevad uuesti oma tsikli, ja mootor hakkab normaalselt tööle.


Ole sa tänatud hea nõuande eest 8)
Huvitav, kas sellel oleks mõtet ja on see teostatav, kui oleks eelsüüde nupust?


Kodanik K1rsal on see süsteem 965 peal. Uuri tema käest kuidas on.

Postitatud: 31 Jaan 2008, 17:06
Postitas Helinaad
Selvä! Uurime!

Postitatud: 01 Veebr 2008, 08:12
Postitas uke
Sai asja kontrollitud, eelsüüteküünlad paistavad toimivat, jama hakkas peale pumba ja nurga reguleerimist. Käima läheb nn.poolest pöördest, kuid siis hakkab lonkama, pean süüte välja keerama ja uuesti starterit andma ning õrnalt jalga pedaalil hoidma. Umbes poole minuti pärast hakkab masin normaalselt tööle, soojalt käevitades probleeme ei ole.

Postitatud: 01 Veebr 2008, 10:58
Postitas SassGuss
Kalamees kirjutas:
SassGuss kirjutas:Parem ikka maha, ja visuaalselt kontrollida, kas ta punaseks läheb üldse, ja kui kiiresti. Mul sama jama lonkamisega, aga, nippi juhuslikult teada sain, et kui mootor käib, hästi kähku süüde välja ja uuesti sisse, niiet mootor välja ei sureks. Siis küünlad teevad uuesti oma tsikli, ja mootor hakkab normaalselt tööle. Märkasin ka seda, et kui tõmmata lonkamis aja jooksul külmakäivitamis kangi pumba küljes, siis ka nagu läheb paremaks. Ehk siis on liiga hilja pritsu nurk. Mul see termostaat mis tõmbab seda kangi, prektiliselt ei liigu, uus 3500 EEKu. Las ta lonkab, aga küünlad plaanis kontrollimata vahetada, kuna 140 000 Km juba sõidetud mu pepu all, ja ei tea kas keegi kunagi üldse need vahetas...


Panin endale selle termostaadi mis seda külmakäivitamis pumpa tõmbab, ennem oli ära vüetud!! Ja kui ma ei eksi maksis ta midagi 500 eeku kanti...
Pärnust Raunexist ostsin ja siiamaani töötab!!


Kuuuule, sa ostsid seda uuena või romu variant?

Pumba termostaat

Postitatud: 01 Veebr 2008, 21:34
Postitas mhovi
Minul kulus uuele 560.- ja nädal ootamist. Vana on lisatud pildil ja pärast loksutamist hakkas ka liikuma. Vahetamine pidavat olema paari vedru tõttu tõeline piin.

Pilt

Postitatud: 02 Veebr 2008, 10:10
Postitas SassGuss
Ossa!!! Ma kah omale tahan... Too aeg kui ma uurisin, oli see aint koos korpsega ja kronkuga ja 3500- Hakkan nüüd uurima... Mis pood see sihuke on?

Termostaadi asendamine uuega poolt ja vastu

Postitatud: 02 Veebr 2008, 12:45
Postitas mhovi
SassGuss kirjutas:Ossa!!! Ma kah omale tahan... Too aeg kui ma uurisin, oli see aint koos korpsega ja kronkuga ja 3500- Hakkan nüüd uurima... Mis pood see sihuke on?


Kaupluse kohta päris täpselt ei tea, kuna vahetus toimus muu remondi käigus Otepääl. Seal tehakse diislitega väga head ja asjatundlikku tööd.

Termostaat kipub kinni jääma, kuid see ei pruugi tähendada, et on tarvis uus osta. Ehk piisab lahtivõtmisest ja kuuma ning külmaga ehmatamisest. Hakkab uuesti käima. Kui keegi omale uue hangib oleks huvitav teada milline on käigu pikkus 20 °C kuni 70 °C. Siis saaks otsustada, kas vana on päriselt korras või vajaks siiski asendamist.

Teisel autol on näha termostaadi toimimine 6 mm suuruse vahe järgi, mis tekib mootori soojenedes pildil punase noolega tähistatud kohta. Tundub, et seda on tarvis veidi seadida, et külma mootori pritse nurk ja pöörded muutuksid. Hetkel tossab käivitamisel.

Pilt

Ostukoha asjus võin uurida, aga ei tahaks tülitada neid enne uue töönädala algust.

Postitatud: 03 Veebr 2008, 11:25
Postitas maasikas
To Sass!

Tõsi ta on et Volvo genekad on vastupidavamad, aga ise sain lahti nii genekast, starterist kui akust (2 kuuga), kuna eelsüüte küünlad jäid relee rikke tõttu tööle ka peale mootori käivitamist. Jään siiski oma väite juurde et lihtsam auto korda teha, kui lisa koormusega autot piinata. Kui Volvoga tõesti võib vedada, siis primera diislil oli koos eelsüütega mootori käivitamisel geneka vahetus 100% garanteeritud.

Terv T