965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 17 Nov 2016, 17:15

Tervist,

Mingist hetkest hakkas mu 91 aasta 150kw masin puterdama. Alguses ei saanud kohe asjale pihta kuid sümptomid on järgmised.

Näiteks sõites ühtlase kiirusega või õrnalt kiirendades kusagil pööretevahemikus 1800-2300 vms tahaks masin nagu vahele jätta veits.
Samas ma pole tähele pand, et seda juhtuks väikese kiirusega sõites vaid kolmas-neljas käik vms. Kiirusel 60-80 kanti vast. Ühesõnaga tüüpiline järevana ots . Kui korra kõksu anda ja lasta 2500+ pööret ja siis jälle jätakata eelnevaga, siis ei pruugi seda enam olla, samas vahel ikkagi on.

Täpselt samamoodi hakkab lonkama vahelduva eduga kui kastil on DRIVE sees ja ootad fooritaga (isegi tahhoka seierilt on ilusti näha vahelejätmist). Kohalt ära minnes nagu katkuks-puterdaks ka veits ja õrn hoog sees pole enam mitte midagi. Kui kohapeal panna P peale, siis käib nagu unistus.

Seega tänaseks oleme jõudnud järeldusele, et see jama peab olema kastiga otseses seoses.
Ajasime just tõstukile, õli on normis ja isegi paistab läbi

Mõtlesin naguinii uue filtri ja õlivahetuse peale kuid selge on hetkel see, et õli võiks okei olla.

Kas kellelgi on ideid ? Autol on muidu mootoripoolelt uued poolid, küünlad, õhulugeja, nuka ja vända andurid ja samuti vist suht värske lambda.

Ühtlasi vähemalt hetkel tundub, et see jama on niiskemate ilmadega hullem (kuigi pole ammu olnud pikalt kuiva ja normaalset ilma, et seda ümber lükata).


Segadus :roll:

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 22 Nov 2016, 10:54

Täna üle pika aja kuivem ilm ja fakt on see, et probleem minimaalne võrreldes tavapärasega.

Mingi juhtmestik või andur/pistik ? Kasti külge läheb neid ju miljon kuigi ma ei saa aru miks, sest see on ju nii robustne vanakooli kast.

Kasutaja avatar
-kj-
Foorumi veteran
Postitusi: 2356
Liitunud: 27 Okt 2007, 16:22
Asukoht: Jüri

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas -kj- » 22 Nov 2016, 11:48

Võid bensurõhku ka mõõta huvi pärast, ehk jääb nälga vähe. Tüüpiline neil suht. Pumba juhtmed on neil ka hädised ja asub juhi istme all.
Kastiga seost vaevalt on.

Kasutaja avatar
minukiri1
Kreisi postitaja
Postitusi: 386
Liitunud: 15 Sept 2016, 18:02
Asukoht: kunagine Pala vald

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas minukiri1 » 22 Nov 2016, 15:54

Ei tea selle mootori täpset ehitust aga viga otsiks esialgu ikka süüte poole pealt (küünlad, juhtmed, jagaja (kui on), süütepool jne). Aga toite pool on kohe järgmine (piisav surve, õhk vahel jne) samuti ei välistaks vaakumi leket. Käigukasti süüd selles hästi ei usu. Aga see ainult minu arvamus mida ise otsiks. Võib olla panen ka päris puusse.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal

Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 22 Nov 2016, 16:31

Miks ma kahtlustan ikkagi seotult midagi käigukastiga on see, et:
D peal lonkab
N peal lonkab
P peal ei lonka

Lisaks see niiske-kuiva ilma teema viitab ikkagi mingile elektroonika osale

Samuti miks sa niisama sõites ainult ühes pöördevahemikus nälga jääb siis ? Seda võiks esineda siis näiteks 3k pöörde juures kiirendades ka.


Jagajat sellel autol ei ole

Kasutaja avatar
50atmracing
Kõva postitaja
Postitusi: 227
Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:07
Asukoht: Järvamaa

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas 50atmracing » 29 Nov 2016, 21:28

Kastiosa suhteline sest käiguvahetuses rakendub vedu vastavalt valikule.
süütesüsteem vaata üle se niiskuse tundlik
Müüdud
V70 2012a d3 summun

Alles
09a S60 D5 atm TKTK dynos 3käigu wot 136,8kw rattast ja 489,3nm
03a V70R oem 220kw kuid selgub dynos realsus

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 01 Dets 2016, 15:56

No eks peab lahkama. Hirmsat moodi häirib

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas Klamber » 01 Dets 2016, 16:02

Eks ta PNP switch ole. Noolt ei viska vahel põlema?

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 05 Dets 2016, 14:34

Klamber kirjutas:Eks ta PNP switch ole. Noolt ei viska vahel põlema?



Kui sealt nuppudest valida W, siis viskab, sest see nupp tundub tuksis olema vms. Kui valida, siis ei lükka teist nuppu välja.
E ja S toimivad. Muudel juhtudel ei viska.

Ma ise kahtlustan hetkel ka ikkagi neid süütepoolide juhtmeid aga kahtlane, et ühtlaselt vahele ei jäta lihtsalt koguaeg siis.
täna oli ikka päris räige üle pika aja. Samas siin eelmine nädal mõne jahedama-kuivema ilmaga ei olnud väga vigagi. Täna puterdad kohalt ära minnes ka pikalt

Mis ideed oleks ?

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1120
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas Klamber » 05 Dets 2016, 14:45

Kui W paned siis peabki nool põlema hakkama. Kasti viga on siis kui nool vilgub. Ma ikka kahtlustaks seda sama kasti lülitit, kuna sa kirjeldasid et erinevas hoova asendis lonkab/ei lonka. See on tihti pees ja siis ei käi peast ega p****st :D

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 06 Dets 2016, 11:38

Selge, no mul seal enivei veel nipet-näpet tegemist ja lasen veel mõned asjad üle vaadata.
Tuli juba mõistlik pakkumine tervele kastile ka.


Kõige hullem ongi see, et nö. asjaliku diagnostikat ju masinale teha ei saa ja kogu agregaat on piisavalt palju elektrit täis, et kõik kehitavad õlgu kes muidu väga asjalikud on :D

Endal elu esimene volvokogemus ja kui FAG grupimasinate või sitapropelleriga oleks nähtavasti puusalt ise juba veani jõudnud, siis vulva paneb ainult sama targalt õlgu kehitama nagu kõiki teisigi :D

myts
Foorumlane
Postitusi: 52
Liitunud: 25 Nov 2011, 10:36

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas myts » 08 Dets 2016, 16:23

Kuna kõik jutt viitab madalate pöörete juures koormuse tekkimisel ilmnevale probleemile otsiks ikkagi viga kusagilt kõrgepingest, ilmselt toimub kusagil ülelöök. Proovi seda drivega kohapealseismist pimedas koos avatud kapoti ja lisasilmapaariga, äkki miski ilutulestik nähtavale ilmub.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 21 Dets 2016, 16:13

PNP on vigane. Tänud kes siin kaasa elasid. Keegi kirjutas mulle privaatselt, et proovigu ma kohapeal ca. 20 korda kangiga edasitagasi täristada. Aitab mingi ajani (Ka vihmase ilmaga) aga midagi tundub ikkagi ka siis untsus olema. Eks ma vist võtan sama kasutaja käest endale kasti tagavaraks ja ilmselt saan sealt küljest selle lüliti

Millalgi sõber peab naguinii masinat veits nokkima, eks ma lasen tal selle üle vaadata enne kui vahetama torman aga hetkel küll muud lahendust ei oska pakkuda.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 05 Jaan 2017, 17:24

Sõber pole jõudnud ikka autot ette võtta, seega ei ole hetkel veel kindlat sotti ja ei ole tormanud ka seda kasti ära ostma lüliti pärast aga seda ma võin teile öelda, et nüüd suurte külmadega kadus igasugune anomaalia täielikult ära.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 10 Apr 2017, 10:45

Uus lüliti küljes. auto toimetab sujuvamalt ja parmeini küll (kui ma peast puhta lolliks pole läinud) aga see D peal fooritaga ootamine ja jonkamine 1800-2200 pöördel kerge koormusega on ikka olemas, vahel kusjuures endiselt kaob ära mingiks hetkeks.

Kui kohapealt minna, siis hetkeks pudetrab ja juba mingi ala 1200 pöörde pealt käib nagu siid. Samuti ei esine jama mitte mingitel muudel hetkedel kui kohapeal ja see 1800-2200 vahel teatud hetkedel.

Mõistus kõigil otsas. Kas gaasiasendi andur ei või antud anomaaliat põhjustada ? tal peaks seal mingi potekas olema ju siibri küljes

Sain nüüd püsika kangi ka. Pole veel korralikult testida saanud aga kui näiteks järvevanal tõusupeal hakkab sõites jonksatama (ühtlane tõus, ühtlane kiirus), siis tundub, et püsika peale pannes kaob mure ära. Sellepärast ma mõtetega selle gaasiasendi andurini jõudsingi. Ühtlasi ka see teatud vahemikus jebimine ainult. Samas kas see saab siis kohapeal seistes DRIVE asendis, pidurit all hoides ja gaasi mitte puutudes seda tühikäiku koormuse all ka mõjutada ?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist