965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas DanielS » 10 Apr 2017, 21:38

Vaakumivoolikud/torud üle vaadatud ?
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 11 Apr 2017, 09:26

Miski ülevaade on tehtud aga sellisel juhul ei oleks endiselt loogiline teatud pööretel (alati samadel) puterdamine vaid võiks koguaeg.

Eile viskasin uue segusiibri asendi anduri külge, mingi odavtootja oma küll prooviks aga ikkagi.
Enam ei lonka kui DRIVE sees fooritaga seista. mingit üliväikest tajutavat ebaühtlust on tunda aga ma leian, et see on nii vana tehnika ja R6 puhul päris normaalne, bemarid on kohutavamalt käitunud. Samuti vähemalt eilse ja tänase proovisõidu ajal ei tajunud ma seda kohalt võtmise ajal toimuvat puterdamist. Küll aga jonksutas endiselt mõned korrad selles ca. 2000 pöörde kandis....

Ilmselt ongi nii, et ma sain selle auto sellisel kujul, et nuka andur oli lahti ühendatud, õhulugeja oli piipusid täis ja masin luges ilmselt juba viimased pool elu ainult vändaandurit - töötas ju hästi, sest kõik oli mingi deafult mapi pealt :D

Mina vana kurjajuur hakkasin aga kohe torkima ja kõigepealt vahetasin vända anduri välja, siis nuka anduri, siis panin korraliku õhulugeja jne :D
Nüüd on oma koha leidnud ka uus segusiibri asendi andur ja see kasti PNP switch. Põhiline on see, et iga korraga on midagi paremaks läinud aga mingi nusper jääb ikka juurde- põhimõtteliselt on hea vaadata mis järjekorras sellel autol on hakanud asjad tuksi minema ja kuidas neid järjest tasa ja targu on likvideeritud kohati ebainimlike võtetega (süütepooli juhtmed segi ajades tõmmati lihtsalt nuka andur küljest ära, sest keegi ei mõelnud välja seda viga) :D

Ma nüüd ei teagi kas probleem võib olla odavas segusiibri anduris või lihtsalt tahab veel mingi asi vahetust- aga sellisel juhul mis ? :D
Ma lasen nüüd naguini korralikult ka kastiõli ära vahetada ja sama hooga võetakse see segusiiber korra ka lahti ja puhastatakse ära, kes teab mis seal toimub kuigi kahtlen, et midagi muutub.

Vaatasin originaalprogrammi joonistelt ja ka füüsiliselt, et kolle all on mingid kaks junni, vist kommutaatorid ?
Temp. andur vaevalt mingit kasjakki põhjustab
Lambda välistaksin ka, see pealegi tundub päris värske
Tühikäigu mootor ilmselt ka rolli ei mängi
Poolid võiks nagu värsked olla kõik

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 12 Apr 2017, 19:36

Lihtsalt infoks, et püsikas ei muuda ka midagi. Täna järvevanal püsikaga veeredes mäkketõusul korra tegi ikka enda jonksu ära :D

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 296
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas totu » 12 Apr 2017, 21:08

Mäluga on nagu on aga kuidagi tuttav tundub ja mingi tagumikutunne pakub käigukasti pistikuid, võis olla ka mingi muu auto (nii mõndagi liikurit peetud). Kas trafokoja kõrval on kandilised ühenduspistikud, nt 3tk.? Kui on, teeks need puhtaks?
Ärge põdege!

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 13 Apr 2017, 13:28

Kõik on täiesti lahti võetud, üle käidud, puhastatud korrastatud jne.
Käigukasti osa ma nüüdseks välistaks kuna ka PNP lüliti on uus. kui seda millegipärast turbiin ei tee,siis ma ei usu, et midagi muud seal häda saab olla.
Turbiini osalus võiks selguda peale põhjaliku kastiõli vahetust.

Kasutaja avatar
marek555
Kõva postitaja
Postitusi: 266
Liitunud: 17 Nov 2007, 16:04

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas marek555 » 14 Apr 2017, 21:22

Poolid võiks? nagu värsked olla kõik- vaata kõik poolid korralikult üle, ehk on mõnel pragu sees ja sealt peksab aegajalt üle.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 17 Apr 2017, 12:18

Lasin juba vaadata, pole neil midagi viga. aasta vanad vms. Lisakas miks see ainult ühe pööretevahemiku juures siis juhtub ?

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 24 Apr 2017, 22:02

viewtopic.php?f=25&t=46485&p=316386#p316386

Tsiteerin enda auto teemast ka siia:

Käigukastist tuli ainult 1,5 liitrit õli välja ?!?
Ma ise nägin kuidas sinna 3 sisse pandi ja umbes samapalju välja lasti. Kahtlane, et (mõne kuuga) on kuhugi kadunud mingi kogus. Otseselt nagu ei leki ka.

AGA panime ca. 2,2 liru sisse ja hetkel vähemalt soojalt oli täpselt MAX. sõitsin täna umbes 16km temaga ja selle aja jooksul mitte ühtegi jonksutamist, samuti on tunda kasti sujuvamat käiku ja tööd aga olles ikka päris mitme autoga elus sõitnud loodan, et täieliku vahetuse, läbipesu , uue filtri ja hea lisandiga saab selle töö perfektseks.

Mis siis muutus ? Muutus see, et varem oli see nn. jonksutamine ca. 2k pöördega sõites näiteks järvevanal. Täiesti ühtlaselt polnud midagi aga kui anda õrnalt gaasi ja tekitada kerge koormus, siis hakkasi see jonkat jonkat pihta. Seda võis ka väiksema kiirusega toimuda aga alati seal samas vahemikus (mingi 1800-2200 umbes). Kui andsid veits rohkem kõksu, siis toimus hüpe ca. 2500 pöörde peale ja kõik oli nagu pühitud ja toimus ühtlane kiirendus. Nüüd on nii, et kui manipuleerida sama olukord, siis sellel hetkel kui varem tegi jonkat või siis umbmäärase koguse jonksusid teeb nüüd (piltlikult toimuks nagu ülikiire käiguvahetus) ja pöörded tõusevad umbes 200 pöördevõrra. ja füüsiliselt on tunda kuidas tekib taha nagu tugevam vedu. Kui veel rohkem gaasi anda siis tekib nagu eespool kirjeldatud käiguvahetus näiteks neljandalt kolmandale ja masin hakkab erksamalt kiirendama.

Ma saan aru, et see on üks kuradi segane jutt ja kirjeldus kuid kuidagi paremini ma seda seletada ei oska.

Minu loogika:
A) Kastiõli oligi mingi 0,5l liiga vähe. Kui ühtlaselt sõita, siis turbiin libiseb kergelt läbi (automaatkastide puhul võiks see loogiline olla nagu ? ) Nüüd see hetk kui tekkisid need jonksud, siis oleks pidanud turbiin täielikult lukustuma aga millegipärast seda ei toimunud ? (olen aru saanud, et kast on full elekter) ja hakkas see katkumine pihta. Nüüd kui õli on rohkem-värskem juhtub see trikk ja kui rohkem kõksu anda siis vahetab lihtsalt käigu alla.

b) See pole mitte kuidagi moodi seotud selle käigukastiga üldse ja selle üliräpase drosseli elustamine tegi mingeid imesid. Ala siibri ja asendianduri omavahelise lahkarvamuse tõttu midagi sai millestki valesti aru ja segu läks korra valeks või whadever.

Igatahes vähemalt täna ei olnud ka mitte ühtegi kerget puterdamise raasu, ei fooritaga, ei kohapeal seistes, ei kohalt minnes ja kiirendades ega mitte midagi. Ka auto ihumehhaanik ütles täna, et kui ma minema sõitsin, siis tema kõrv pole veel kuulnud, et see masin nii perfektselt käiks.

Eks ma nüüd saan temaga sõita jälle ja loota, e et allak, jeebus ja jekoova üheskoos näevad mu jaburaid püüdlusi ja kõik ongi nüüd OK sellega.
Lisaboonusena võiks see kastimahlaga jändamine imesid teha.

sullivanmike
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 29 Jaan 2014, 14:39

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas sullivanmike » 22 Apr 2018, 17:02

Mina oleksin ettevaatlik nende vanade kastide läbipesemisega. Minu kogemus on selline, et peale pesu jäi alles tagumine käik. Edaspidised käigud pesime kõik välja. Selgitus ilmselt see, et leotas ajakooksul korpuse külge kittinud sodi lahti mis omakorda ummistas sõela. Kuu jagu sain sõita ja tuli hakata uut kasti otsima. Pesu toimus lugupeetud teeninduses mitte kodus garaages.

C4V6
Foorumlane
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Okt 2013, 14:04
Asukoht: Kilulinn
Kontakt:

Re: 965 150kw tomati vahelejätmise anomaalia

PostitusPostitas C4V6 » 24 Apr 2018, 22:01

Kõik oleneb, see on nii keeruline teema.
Minu kasti jonksutamine oli muide lahtisest flexplatest.

Aga kõik oleneb keemiast ja mis kastiga on varem toimunud.
Ma ei saa endale reklaami teha, see on ebamugav kuid kasutan sellise brändi tooteid mis mitte ei pese midagi lahti vaid lahustavad reaalselt kõntsa.
Igasuguste pesuainetega ei ole soovitatav väga pikalt testida ning kindlasti on kohustuslik panna koheselt ka uus filter või siis korralikult puhastada see vana sõel.

Tõsi, kui on tegemist täiesti teadmata ajalooga kastiga, siis võib lihtsam olla jätta asi puutumata aga üldiselt on alati mõttekas asju hooldada.
Olen neid kastipesuaineid müünud küll ja veel ning kellelegi ei ole probleeme olnud kui talitada korrektselt

Täpselt samuti kasutan mootori sisepesu ainet. Kasutasin ka 15 aastat seisnud opel rekordil millel oli õlikorgi all konkreetne muda. Pesin läbi, lasin uue odava otsa mõttetu õliga 500km ja vahetasin uuesti õli ning filtri- kõik sai fenomenaalne. Nii olen veel mitmetel autodel teinud ning ühel diislil kasutasin iga õlivahetus sisepesuainet mis käib vana õli sisse.

Automaatkast on minujaoks keerulisem mehhanism ja nende hingeelu ma nii hästi ei tea kuid kui sellist trikki teha, siis ilmselt peaks tõesti ettevaatlik olema. Korralikult talitades on muidugi kogu protsess kulukam. Mina alustaks juba sellega, et kõigepealt laseks vana õli välja nii palju kui saab, puhastaks sõela ja paneks uut õli sisse nii palju kui saab. Ühtlasi oleks siis ka näha mis toimub seal kastis. Siis kasutaks seda pesuainet alles.
Kindlasti paneks uue kõige originaalilähedasema filtri ning siis laseks välja ja valaks peale seni kuni õli hakkab ükskord ilus olema. See võib päris kaua võtta. Kui see olukord seal tõesti väga hull on olnud, siis paratamatult oleks aus ikkagi siis mõne aja möödudes (näiteks järgmise hoolduse käigus) ikkagi uuesti see õli ja filter ära vahetada.
Halb on see, et enamuste kastide puhul ei saa päris suurt osa üldse kättegi niisama. Tuleb kas kast alt ära võtta või dünaamilist õlivahetust teha. Alternatiiv ongi siis ainult välja lasta, uus õli jälle peale. Jälle sõidad veidi. Jälle lased välja jne.

Mootori sisepesuainetega on meil 100% ülipositiivne tagasiside klientidelt. On ka pilte mootoritest mis peale pesu on lahti võetud mingil määral ning kõik on perfektne. Täpselt samuti ka enda mootorite puhul.
Uuemate autode ja pikemate õlivahetusevälpade puhul leian ma, et on lausa otstarbekas kasutada õlivahetuse ajal neid pesulisandeid kui on plaan pikalt pidada autot.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist