940/960 suurim rehvimõõt
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
940/960 suurim rehvimõõt
Kiusatus on 945-le AT rehve alla proovida aga võimalusel ei hakkaks eksperimenteerima.
On kellelgi kogemusi kas 205/70R15 rehvid mahuvad 940-e alla?
Illustreeriv pildike ka:
On kellelgi kogemusi kas 205/70R15 rehvid mahuvad 940-e alla?
Illustreeriv pildike ka:
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
ddig kirjutas:Kiusatus on 945-le AT rehve alla proovida aga võimalusel ei hakkaks eksperimenteerima.
On kellelgi kogemusi kas 205/70R15 rehvid mahuvad 940-e alla?
Illustreeriv pildike ka:
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
see kalkulaator näitab läbimõõdu erinevuseks 3,35 sm, vaata kui
palju on praeguse rehvi ja vedrutaldreku vahe.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
Igatahes 205/70R15 suvi oli minu 940 mudelil all. Rehvi serva ja vedru taldriku vahe oli mingi 7-10 mm. Seega suht minimaaalne. Kuigi kipun arvama, et midgi sõltub ka veljest endast, sest osade velgedega on rehv väga koopas sees ja osadega suht väljas.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
Velgedega peaks olema nii, et 15" originaalvelgi pakuti vaid kahes mõõdus - laius 6" ja ET25 ning laius 6,5" ja ET20. Ehk siis pool tolli laiema velje tsenter on 5mm väljaspool ja sisemine serv seega enam-vähem samas kohas kui kitsamal veljel.
Nüüd ma siin kaalun, et kas leida kusagilt mingid pastlad ja nendega ära proovida või tellida esialgu ainult kaks rehvi, sest tagasillale mahuvad nad üsna kindlasti. Mõõtmistulemuste järgi võiks arvata, et mahuvad ka ette.
Tagumine rattakoobas:
Esimene rattakoobas:
Taldriku kõrgus 195/65R15 rehvist:
Nagu piltidelt näha, siis mõõtmised on taaskord laboritingimustes teostatud
Kui esimest rattakoobast vaadata, siis oleks justkui väike oht, et pöördel hakkab vastu pamperinurka minema.
Nüüd ma siin kaalun, et kas leida kusagilt mingid pastlad ja nendega ära proovida või tellida esialgu ainult kaks rehvi, sest tagasillale mahuvad nad üsna kindlasti. Mõõtmistulemuste järgi võiks arvata, et mahuvad ka ette.
Tagumine rattakoobas:
Esimene rattakoobas:
Taldriku kõrgus 195/65R15 rehvist:
Nagu piltidelt näha, siis mõõtmised on taaskord laboritingimustes teostatud
Kui esimest rattakoobast vaadata, siis oleks justkui väike oht, et pöördel hakkab vastu pamperinurka minema.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
See illustreeriv pilt on Sul võetud netist ja 2656517 rehvist.
Omast kogemusest ütlen et jääl ja kõvaks sõidetud lumel
suht juhitamatu, pehmes lumes hea, omal kogemus BFG AT uute rehvidega,
peale esimest kogemust tellisin naastud ja AT-ga sõidan suvel.
See 2 sm on selline vahe et seda kalkulaatoriga ei arvuta kas mahub või ei,
peab alla proovima.
Aga edu otsingutel.
Omast kogemusest ütlen et jääl ja kõvaks sõidetud lumel
suht juhitamatu, pehmes lumes hea, omal kogemus BFG AT uute rehvidega,
peale esimest kogemust tellisin naastud ja AT-ga sõidan suvel.
See 2 sm on selline vahe et seda kalkulaatoriga ei arvuta kas mahub või ei,
peab alla proovima.
Aga edu otsingutel.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
No ma neid AT rehve tahaksin peamiselt selleks, et lumetormis ja metsas vahel mütata. Jääl käitumise osas mul neile mingeid väga suuri ootusi ei olegi
Igapäevaseks kasutamiseks on kõikvõimalike rehvidega autosid võtta. Esindatud on nii kõvad lamellid (Continental TS810, mis on ühtlasi mu esmavalik), pehmed lamellid (Continental VikingContact5), kui ka erinevad naastud (Gislaved NordFrost5 ja kaks jooksu Continental IceContact).
Igapäevaseks kasutamiseks on kõikvõimalike rehvidega autosid võtta. Esindatud on nii kõvad lamellid (Continental TS810, mis on ühtlasi mu esmavalik), pehmed lamellid (Continental VikingContact5), kui ka erinevad naastud (Gislaved NordFrost5 ja kaks jooksu Continental IceContact).
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
ddig kirjutas:No ma neid AT rehve tahaksin peamiselt selleks, et lumetormis ja metsas vahel mütata. Jääl käitumise osas mul neile mingeid väga suuri ootusi ei olegi
Igapäevaseks kasutamiseks on kõikvõimalike rehvidega autosid võtta. Esindatud on nii kõvad lamellid (Continental TS810, mis on ühtlasi mu esmavalik), pehmed lamellid (Continental VikingContact5), kui ka erinevad naastud (Gislaved NordFrost5 ja kaks jooksu Continental IceContact).
9-sajasega lumetormis ja metsas vahel mütata .
Ilmselt peab sõber 4x4 õige maasturiga sabas olema
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
Kui tihend rooli ja istme vahel teab mis teeb on 900-ne õige käsitsemise juures päris kõva müttaja. Tean omast käest, milleks tegelikult ta võimeline on, minul oli tavaline asi veel see, et, mul jõlkus käru alatasa järgi. Ja ta ronis sellistest kohtadest nii läbi, et hiljem jäi omal ka suu lahti. Aga kui kinni jääb, siis on selg märg ja pisar silmas kui ta sealt kätte saad.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
225/45/17 on täiesti viimane mõõt mis sellele autole on võimalik alla panna ja siis tuleb ka flantsidega mängida(sõltuvalt muidugi veljest), sest ees lisaks amorditaldrikule hakkab rehv ka vastu amordipüstikut ennast käima, taga seevastu on piiriks tiivakare siseserv mis sel autol on ulmeliselt lai. Ideaalis peaks olema flants olema esimesest 7mm kitsam,ilma logarita 4-5mm.
Ehk vähemalt spidoveebi arvutuse kohaselt 205/70/15 ei tohiks mahtuda kohe mitte.
Mul autol hetkel all 205/60/15 võiks reaalselt mõõta, aga kahjuks ei suuda ühed mehed pumpa ära reguleerida ja auto seega ühes teises kohas
Ehk vähemalt spidoveebi arvutuse kohaselt 205/70/15 ei tohiks mahtuda kohe mitte.
Mul autol hetkel all 205/60/15 võiks reaalselt mõõta, aga kahjuks ei suuda ühed mehed pumpa ära reguleerida ja auto seega ühes teises kohas
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
ants kirjutas:9-sajasega lumetormis ja metsas vahel mütata .
Ilmselt peab sõber 4x4 õige maasturiga sabas olema
Esimese hooga küsiks, et millest selline skepsis?
Teisalt võin natuke valgustada, miks ma arvan, et 900-ga võib väga julgelt nimetatud olusid nautida.
2006 veebruaris ostsin 740-e ning sõbra käest sain sinna alla enam-vähem uued Ultra Grip naastrehvid (tol ajal olid täitsa uus mudel). Oli ilus külm talv ja sattusin Männiku karjääris jäärajale, kus kiirus osalejate rohkuse tõttu sageli 60-ni langes, kui muidu oleks saanud lõbusasti ca 100-ga paugutada. Igal juhul igav hakkas.
Olin suvel käinud G-mersuga samas karjääris turnimas ning lühikokkuvõte on selline, et sõitsin Volvoga läbi sama raja, mille suvel olin läbinud G-ga v.a. kraaviületused. Võetud tõusud ja langused olid sellised, et vahepeal sai õlirõhu indikaatori põlema.
See andis julgust ja nädal-paar hiljem läksime koos sõbraga uuesti, tema oma itaalia lamellidega 245-ga, millele ma vahepeal pidin pagassi ronima, et see mäest üles saaks. Kärukonks kraapis kogu aeg maad aga 700-ne kinni ei jäänud kuigi sai läbi sõidetud enamus sealsest motokrossi rajast.
Mingi aeg käisin sarnaselt lõbutsemas oma 91a 960-ga ning 2010 talvel käisin sõpradega taas Männikul müttamas. Peale viimast lumetormi ei olnud sealsest metsarada läbitud ning pidin järveni jõudmiseks korduvalt tagurdama ja hoogu võtma. Minu taga tuli Hummer H2, mis oma 3t tühimassiga vajutas sellised roopad sisse, et teised kaks 900-st Volvot järveni ei jõudnudki. Mingi hetk jäin Volvoga korraks kinni ja Hummer proovis minust mööda minna. Volvo sai ise liikuma, Hummer tuli välja kaevata ja kaasas olnud Land Cruiseriga välja tõmmata. Kui Hummerit välja kaevasime tulid kaks tüüpi Jeep Cherokeega ning esimene küsimus autost väljudes oli näpuga Volvo poole näidates: "kuidas see siia sai?".
Viimaste talvede suurima tormi (kui Padaorus inimesed ohus olid) õhtul olin just Kostiveres kliendi juures ning kui asusin tolle sama 960-ga ära tulema, siis pidin mitu korda ootama ja tagurdama kui minu ees sõitnud linnamaastur kinni jäi ja üritas liikuma saada. Tee oli nii täis tuisanud, et vastassuunas oli juba mitu autot maha jäetud ja hanged ulatusid üle auto kapoti. Mina tagurdama ei pidanud ja jõudsin lõbusalt koju.
Üldiselt ongi mul kombeks oma Volvodega igasugu ulmelistesse kohtadesse ronida, lihtsalt seetõttu, et see on võimalik
Igapäevasest kasutusest võib vaid lisada, et ülihea läbivusvõime ei ole nende autode ainus pluss. Enamus neist on ka niivõrd hästi tasakaalus, et sõltumata rehvivalikust ja teeoludest lihtsalt naudid rooli taga olemist.
myts kirjutas:225/45/17 on täiesti viimane mõõt mis sellele autole on võimalik alla panna ja siis tuleb ka flantsidega mängida(sõltuvalt muidugi veljest), sest ees lisaks amorditaldrikule hakkab rehv ka vastu amordipüstikut ennast käima, taga seevastu on piiriks tiivakare siseserv mis sel autol on ulmeliselt lai. Ideaalis peaks olema flants olema esimesest 7mm kitsam,ilma logarita 4-5mm.
Ehk vähemalt spidoveebi arvutuse kohaselt 205/70/15 ei tohiks mahtuda kohe mitte.
Mul autol hetkel all 205/60/15 võiks reaalselt mõõta, aga kahjuks ei suuda ühed mehed pumpa ära reguleerida ja auto seega ühes teises kohas
225/45R17 rehvi diameeter on täpselt sama, mis 195/65R15. Ehk siis vedrutaldrik siin ei tohiks veel rolli mängida. Laius võib küll piirama hakata.
205/60R15 on aga madalam kui 195/65R15. Mul on mingil autol all olnud ka 205/65R15 ning see vist mingitel 900-stel koguni tehase poolt soovitatav mõõt.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
Minu 960 2 gen. olid suvel all 225/50R17 rehvid Arrakis velgedega ja vastu ei käinud kusagilt. Ees vedrutaldriku juures oli ka veel vahe vahel, ehk 4-5 mm, täpselt ei mäleta.
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
Paraku jah kuna seda autot pole juba mõnda aega näinud kipuvad asjad veidi sassi minema. Talvekad on 205/65/15 ja need on jah kõrgemad kui 225/45/17.Kuna need on mingite tundmatute valude peal mis istuvad veits välja pole nendega ka mahtumisega probleemi. Seitsmeteiskümnestel hakkab rolli mängima laius ja sellest tulenevalt ka kõrgus kuna vedrutaldrik veits on viltu. Aga see selleks, ma olen ise ka juba paar aastat arvanud, et need minu veljed on ikka pisut suuremad kui 17 ja uued nokiad vaatamata kirjadele on ka kindlasti kõrgemad kui 45, sest peale uue rehvi ostu tuli ette 5 mm flantsi lisaks pnna.
Re: 940/960 suurim rehvimõõt
Tere!
Mul tekkis ka küsimus, kas 205/65 r16 mahub 900-sele alla. Veljed on Hydrad, 6,5" laius ET25 ja 16 tolli.
Mul tekkis ka küsimus, kas 205/65 r16 mahub 900-sele alla. Veljed on Hydrad, 6,5" laius ET25 ja 16 tolli.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist