Tere,
Autoks on manuaalkastiga 92a 945, mootor B200FT. Painab siis niisugune probleem, et paisupaagist vaatab mootoriõli vastu. Õli ise on puhas ja mootor käib väga kenasti, jahutussüsteemis survet ei ole. Nii palju kui ma olen ise asja mööda internetiavarusi jälitanud, siis neil on ainult kaks kohta kus kokku saada: plokikaas ja õlijahuti. Viimane peaks piltide järgi asuma õlifiltri korpuse küljes?
Õlijahuti vahetamine on ilmselgelt lihtsam töö kui kaanetihendi oma, seega küsiks siit poolt tarkadelt nõu, kui tõenäoline on, et õlijahuti on vigane? Kas vea leidmiseks õlijahuti vahelt välja jätmine v eemaldamine (kas tal saab üldse õlifiltri otse ploki külge panna, nagu vabalthingaval?) on mingit pidi tehtav? Ilmselgelt see ei jääks igaveseks lahenduseks, vaid pigem katsetamise mõttes, praegu külmade ilmadega ei tohiks õli temperatuuriga probleeme.
Või teist pidi küsides, kas neil mootoritel on mingit konkreetne tüüpviga, mida veel otsida?
Tänud!
940 2,0 turbo õli jahutusvedelikus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 940 2,0 turbo õli jahutusvedelikus
Panin google pildiotsingusse volvo 940 oil cooler ja sealt vaatab vastu lahendus, kus jahuti on filtri ja ploki vahel ning jahutusvedelik liigub voolikute kaudu. Seega kui voolikud omavahel otse kokku ühendada, on õlijahuti süsteemist elimineeritud ning varsti näha, kas lahti jäänud otstest hakkab õli tilkuma või mitte.
Re: 940 2,0 turbo õli jahutusvedelikus
Võtsin õlijahuti vahelt ära ja hetkel tundub, et jahutusvedelik püsib puhas. Nüüd on lihtsalt katsetamise küsimus, et kas Eesti tingimustes üldse seda õlijahutit on sinna vahele vaja või saabki ilma hakkama.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist