940 D24TIC manuaal > automaat

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

toomasv
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 10 Sept 2007, 17:24
Asukoht: Lõunas

940 D24TIC manuaal > automaat

PostitusPostitas toomasv » 27 Veebr 2013, 19:58

Tere, jälle üks käigukasti teema juures siin, aga ei tahtnud teiste meeste teemasid solkida oma küsimustega.
Mul on 95 aasta 945 diiselmasina küljes viiekäiguline manuaalkast, millel on tagurpidi käik paremal neljanda käigu kõrval, seega peaks olema tegemist M90 kastiga, vist?!
Tahaks vahetada seda kasti automaatkasti vastu. Küsimus oleks, et mis täpselt vajab vahetust ja milliste mudelite osad kattuvad minu autoga? Ilmselt vajab vahetust hooratas, kast ise loomulikult, kardaan kogu pikkuses?, tugilaager ja sellega seonduv? Kas midagi veel? Ja kuidas on automaatkasti töökindlus ja tugevus vs M90 kast? Pöörded - praegu on nõks üle 2500 90-ga sõites, kuidas automaadil need jäävad (tahaks võimalikult madalale pöördeid)? Ühesõnaga palju küsimusi, vast keegi leiab aega seletada kõigest, mis selle vahetusega kaasneb. Automaadiga oleks sõit palju mugavam minu arust.
Ja kui keegi soovib pakkuda mulle vajalikku kasti või vahetada minu kasti vastu, siis võib saata PS!
Volvo 764 D24TIC 87
Volvo 945 D24TIC 92
Volvo 945 D24TIC 95
Volvo 340 B14.4 88
Volvo 340 B14.4 85
Volvo 360 B200K 87
Volvo 360 B200F 87

toomasv
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 10 Sept 2007, 17:24
Asukoht: Lõunas

Re: 940 D24TIC manuaal > automaat

PostitusPostitas toomasv » 12 Mär 2013, 13:40

UP! Küsimused endiselt vaevavad. Eriti tahaks teada, millised saavad olema automaatkastiga pöörded maanteekiirusel ja kui vastupidav on aut. kast selle mootori otsas..
Volvo 764 D24TIC 87
Volvo 945 D24TIC 92
Volvo 945 D24TIC 95
Volvo 340 B14.4 88
Volvo 340 B14.4 85
Volvo 360 B200K 87
Volvo 360 B200F 87

Heiki
Kõva postitaja
Postitusi: 197
Liitunud: 18 Mai 2006, 10:57
Asukoht: Tartu

Re: 940 D24TIC manuaal > automaat

PostitusPostitas Heiki » 13 Mär 2013, 22:32

Lisaks loetletule tuleb vahetada hooratta koda ja peaülekanne ning pedaalid.Automaadil sild kiirem.
Siin oli lause,mis põhimõtteliselt vale.Mälu...mis teha.
Kastiks on ZF 4HP22.Seda paigaldati aastatel 1980-2003 BMW,Jaguar,Land Rover,Maserati,Peugeot ja Volvo masiatele.700-stel bensukatel esines ka 3-käigulist versiooni.
Pööretest veel:Ilmselt on Sul generaatori rihmaseib kulunud või kasutad kitsamat rihma-sealt 150...200 pööret
eksimist näidikul.
Viimati muutis Heiki, 14 Mär 2013, 15:52, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1483
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 940 D24TIC manuaal > automaat

PostitusPostitas amazon86 » 14 Mär 2013, 15:09

Automaadil on ikka aeglasem sild, tavaliselt 3.73, manuaal 3,54. Enda 940 D24T on manuaaliks ümber tehtud ja pöörded on maanteel päris kõrged.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: 940 D24TIC manuaal > automaat

PostitusPostitas kirsipuu » 14 Mär 2013, 17:34

Eks see sõltub ikka käigukastist ja vähem mootori joogikaardist.
Internetist kogutud teostest:
Volvo AW/BW55: 2,45:1 - 1,45:1 - 1,00:1
Volvo AW70/71: 2,45:1 – 1,45:1 – 1,00:1 – 0,69:1
Volvo AW72: 2,83:1 – 1,49:1 – 1,00:1 – 0,73:1
Volvo ZF-4HP22L: 2,48:1 - 1,48:1 - 1,00:1 - 0,73:1
Volvo M47: 4,03:1 – 2,16:1 – 1,37:1 – 1,00:1 – 0,82:1
Volvo M46: 4,03:1 – 2,16:1 – 1,37:1 – 1,00:1 – 0,79:1
Volvo M90L: 3,91:1 – 2,2:1 – 1,38:1 – 1,00:1 – 0,81:1
Volvo M90L2: 3,91:1 – 2,2:1 – 1,38:1 – 1,00:1 – 0,7:1
Volvo M90H: 3,54:1 – 2,05:1 – 1,38:1 – 1,00:1 – 0,81:1
Volvo M90H2: 3,54:1 – 2,05:1 – 1,38:1 – 1,00:1 – 0,7:1
H2 ja L2 tulid 1997 alates.

Diislid üldiselt kasutavad kiiremat peaülekannet 3.54 ja alla.
Välja arvatud 700/900-D24-M47 kombo millele 3.73 külge poogiti.
Volvo muidugi suutis aja jooksul erinevaid kombosid kokku panna.
http://www.volvoclub.org.uk/faq/Driveli ... RatioTable
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=193968

Vastus sinu küsimusele.
Kõige lihtsamini leitav ja kõige "pikem" käigukast.
AW70/71 - 4. käik
195/65R15, 90km/h, 3.91, 2030rpm
195/65R15, 90km/h, 3.73, 1937rpm
195/65R15, 90km/h, 3.54, 1838rpm
195/65R15, 90km/h, 3.31, 1719rpm
Eeldatavasti on sul praegu 3.91 peaülekanne, aga seda enne ei tea kui ära mõõdad.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist