Tere.
Alustan siis algusest.Auto oli algupäraselt atm kastiga.Sai masin ära manualistatud 2-he massilise hoorattaga ja asi toimis.Süües kasvab isu ja sai vahetatud hooratas ühemassilise
vastu ja "tüli algas".Nimelt ei taha auto võtmest kohe üldse käima minna,eriti külma mootoriga,vahest ei tee midagi siis lubab aga ei käivitu ja jookseb täis ka.Mida soojemaks
mootor läheb seda lihtsam on käivitus.Lükates,tõmmates aga on paugupill,niikui sidurit päästad
nii ta käib.Olen vahetanud triggeri andurit,nuka andurit,lasin triggeri anduri 1,9mm pealt 0,3mm
peale,et loeks paremini aga tolkku 0.KTS-i nimeline arvuti viga ei näita.Hooratas on oma koha peal.Ausalt hakkab juba vaikselt tüütama(vägisi liiguvad mõtted progetava aju suunas).Proovin
lähipäevil ära vahetada starteri.Üks kodanik soovitas proovida ehk on lühis keerud sees ja tõmbab käivitus hetkel niipalju voolu maha,et küünaldele enam ei jätku.
Terv Tarmo
Probleem V90 käivitamisega
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Probleem V90 käivitamisega
Helista Aleksandr´ile Autovivas. Ta seletab sulle ära . Seal oli keiss minu arust selle ühemassilisega selles, et hooratta anduril tuleb pistikus juhtmed omavahel ära vahetada (kahemassilisel ja ja ühemassilisel on vahe selles, et hambad jooksevad ühevõrra nihkes minu arust). Aga küsi üle.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Probleem V90 käivitamisega
Iceman kirjutas:Helista Aleksandr´ile Autovivas. Ta seletab sulle ära . Seal oli keiss minu arust selle ühemassilisega selles, et hooratta anduril tuleb pistikus juhtmed omavahel ära vahetada (kahemassilisel ja ja ühemassilisel on vahe selles, et hambad jooksevad ühevõrra nihkes minu arust). Aga küsi üle.
Nii see on
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist