Kuna remondiga läks veits pikemalt kui plaanitud ja ainult nõrgad teevad enne lahti võtmist pilte või kirjutavad üles kus midagi käis on nüüd üks tugevate esindaja sunnitud müts näppus abi paluma.
On äkki kellelgi pilti või mõni hea seletus kuidas need vaakumid jooksma peaks. Niipalju kui omale tundub siis üks segadus saab alguse kohast mis asub salongi küttelõdviku all(õlivarda kõrval mootori käpa kohal umbes peaaegu täpset), seal 2 otsa, aga kust tulevad kuhu lähevad ei mäleta, lahti võtsin küll ühe koos kummilutiga ja teise ilma, aga see ilma on justkui kadunud, toppisin sinna miskit, et avad lahti ei jääks aga..., väikesi kahtlusi on ka pumba, kollektori ja EGR-ist tulevate minevatega(EGR-i otsast koopa peale minev peaks küll õigel teel olema).EGR väljalaske kolde poolt surmatud, oli ka enne, siis kõik justkui toimis
Probleemid siis:kui 2 korda järjest pidurit tallata siis teisel korral võim kadunud(varem korra vaakumitega hullates sain tööle nüüd enam ei õnnestu), küttekraanil ei tähelda hoova liikumist, aga tempi salongis muudab, kiirendusega on ka veits kahtlusi aga see võib ka pumbast olla, oskab äkki keegi sedagi öelda palju nullist varasem peaks pump olema, et hea saaks?
940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
Vaakumpumbast läheb jäme voolik pidurivõimendisse, vahepeal on jagamine kliimasüsteemi, EGR ja püsika vahel, kui on püsikiirusehoidja peal. Otseselt pumpa ühtegi vaakumvoolikut ei lähe. Pumba seadistamise koha pealt võiks pumba tõus olla nii 0,95 mm kandis. Ise olen seadistanud 0,97 mm peale ja on päris hea.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
Kollektorist (kus, turbokatel, on rõhk mitte vaakum) tuleb üks plasttoru (6. sil. poolsest otsast?) kindlasti körgsurvepumpa, et vastavalt suurenenud õhu hulgale teaks pump rohkem kütust ette anda.
EGR, kliima jms kasutavad vaakumit.
EGR, kliima jms kasutavad vaakumit.
Kõigi tagaveoliste Volvode ajude softi vahetus/uuendus ( "flashimine" ) ka ootetööna.
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
Ehk siis nii nagu pildil sinine voolik.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
No see kollektori ja pumba vaheline on ok, vaakumpumba ja võimendi vahel jäme ka nagu peab, püsikat mul pole, aga see peaks töötama oma vaakumpumba pealt(vähemalt see mida mina plaanin paigaldada, kui on pakkuda muid versioone olen pakkumistele avatud).
Nagu juuresolevalt pildilt näha tuleb kollektorist pumpa ja sealt edasi läheb veel kusagile, aga kuhu? Ka pildil on see nurk puudu nagu kõigil teistel mille ma olen leidnud. Mul neid kolmikud mis pildil näha pole ja peaaegu kindel olen, et pole ka olnud. Kui pildil vaadata genekat kella kahe peal siis paistab lõdviku klamber ja selle tagant tõuseb üks toru üles ja teine läheb paremale piduri pumba alla, vot need on need mille suunad on ka arusaamatud.
Sel pildil tundub nagu kolmikust üks läheb toru kusagile turbo poole(sinine) ja risti üle klapikambri kaane jookseb veel üks pumba suunas, originaalis neid pole. On äkki eesmärk ka teada(et pump saab turbo rõhust infot kohe, mitte läbi kogu torustiku ja klapp jälle väikse viivitusega vä?)
Nagu juuresolevalt pildilt näha tuleb kollektorist pumpa ja sealt edasi läheb veel kusagile, aga kuhu? Ka pildil on see nurk puudu nagu kõigil teistel mille ma olen leidnud. Mul neid kolmikud mis pildil näha pole ja peaaegu kindel olen, et pole ka olnud. Kui pildil vaadata genekat kella kahe peal siis paistab lõdviku klamber ja selle tagant tõuseb üks toru üles ja teine läheb paremale piduri pumba alla, vot need on need mille suunad on ka arusaamatud.
Sel pildil tundub nagu kolmikust üks läheb toru kusagile turbo poole(sinine) ja risti üle klapikambri kaane jookseb veel üks pumba suunas, originaalis neid pole. On äkki eesmärk ka teada(et pump saab turbo rõhust infot kohe, mitte läbi kogu torustiku ja klapp jälle väikse viivitusega vä?)
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: 940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
Ära seda pilti omale aluseks võta, kuna mul süsteem ringi tehtud. Üks ots läheb mul rõhukella ja teine turbo geomeetria juhtimiseks. See kolmik, mis pidurivõimendi juures on ühendab süsteemi vaakumreservuaari, vahepeal on veel kolmik kliima süsteemi jaoks, mis omakorda jaguneb kaheks peenikeseks. Hea, kui saaksid oma süsteemist pilti teha.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: 940, 24 TIC mootori vaakumid sassis
Kindlasti saab, aga läheb veits aega, kuna lõputöö käsil ja vanema inimese jaoks pole see mingi kolmviiskümmend, ehk, et hetkel kapoti alla ei roni.
Aga äkki tuleb minna sest Volvo va saadanas hakkas täna veel ühest silindrist lonkama, tühikäigupöörded seitsmesaja pealt lausa 500-le kukkusivad.
Aga äkki tuleb minna sest Volvo va saadanas hakkas täna veel ühest silindrist lonkama, tühikäigupöörded seitsmesaja pealt lausa 500-le kukkusivad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist