940 sidur

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
kmo
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 02 Veebr 2006, 17:24
Asukoht: Harjumaa

940 sidur

PostitusPostitas kmo » 21 Okt 2006, 22:04

Tere,

Eks ma autoga (940, 93 a.) teenindusse lähen, kuid ehk on keegi midagi sellist läbi elanud:

Umbes kuu aega käigud käisid kuidagi krõksuga sisse, eriti kolmas. Ehk - vajutad siduri alla, lükkad käiku sisse ning enne seda, kui käigukang oma lõplikusse asendisse jõuab (ehk käik sisse läheb), käib kerge "krõks". Vahepeal panin seda rohkem, vahepeal vähem tähele.

Enne ühelt ristmikult lahkudes suri auto välja. Ning mulle tundus, et kui ma sidurit all hoidsin (esimene käik oli sisse lükatud), siis läks autole käik ise sisse. Ehk - sidur oli endiselt all, kuid käik läks nõnda sisse, et ma sidurit üles ei lasknud. Loomulikult suri auto välja, sest see käis nii äkki ja gaasi ma juurde ei lisanud. Aga samas oli selline tunne, et sisse oleks läinud 3 või 4 käik, sest auto suri kohe välja. Kui oleks esimene käik sisse läinud, siis oleks auto ehk "hüppama" hakanud... Aga võib-olla juhtus midagi muud, polnud aega seal arutleda ja juurelda.

Järgmisel ristmikul juhtus selline asi, et sain minema, kuid kui teist käiku hakkasin sisse panema, siis siduripedaalile vajutades muutus ta poole vajutamise pealt "lõdvaks" ning vajutasin selle lupsti vastu põrandat. Ja sinna ristmiku peale mu auto jäigi : )

Siduri pedaal käib lõdvalt, ilma igasuguse raskuseta üles-alla. Käigud liiguvad (töötava mootori puhul) ilma siduripedaali vajutamata kõik probleemideta sisse ja välja. Edasi auto ei liigu : )

Ma autoga väga Sina-peal ei ole. Mõtlesin, et ehk on sidurivedelik otsa saanud, kuid paistab, et 940-l on selline sidur, et sinna mingit vedelikku küll kuskilt valada ei ole ega selle taset kontrollida.

Ehk - arvan, et probleeme on siduriga, mitte käigukastiga... (?)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 23 Okt 2006, 09:58

kahtlustan, et siduri peasilinder otsad andnud, vähemalt sümptomid viitavad sellele, kui kalliks selle vahetus läheb, ei oska öelda, kuna samasugused sümptomid on mu Zigulil olnud ja on praegu kah, ja selle hindasid ma tean (150 eeku jupid+töö :P). Arvan, et volvo puhul võib nulli lõppu kirjutada vabalt ;)

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

PostitusPostitas ants » 23 Okt 2006, 11:38

Siduri pedaal käib lõdvalt, .....
... Edasi auto ei liigu:

Sidurikorv ja ketas õhtal.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Diselist
Volvo Club liige
Postitusi: 49
Liitunud: 26 Juul 2006, 21:51
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas Diselist » 23 Okt 2006, 19:53

nõustun Antsuga
VOLVO ainus ja alati

Kasutaja avatar
kmo
Foorumlane
Postitusi: 41
Liitunud: 02 Veebr 2006, 17:24
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas kmo » 27 Okt 2006, 19:50

Kolmapäeval viisin auto remonditöökotta, täna (reedel) sain kätte. Siduri survelaagri muhv oli kinni jäänud (roostetanud). Seda õlitati (enne muidugi võeti käigukast maha) ning auto pandi kokku tagasi. Töö hind: 1160 EEK.

Kasutaja avatar
aasukyla
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 29 Jaan 2006, 21:43
Asukoht: tln-jägala

PostitusPostitas aasukyla » 27 Mär 2007, 23:34

sarnane mure siduriga. erinevuseks on see et pedaal ei tule üles vaid jääb alla. tundub nagu õhumull oleks. et sidurit tõstes ja alla vajutades mitmed korrad, siis sidur jälle töötab. on selliseid probleeme esinenud?
940 TD 94

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 27 Mär 2007, 23:52

on esinenud.poolast saksa sõites.viga oli siduri peasilindri mantsetis, mis tõmbas ennast vahele kuidagi. rem. kompl. ja töötab jälle
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 28 Mär 2007, 05:54

bronec kirjutas:on esinenud.poolast saksa sõites.viga oli siduri peasilindri mantsetis, mis tõmbas ennast vahele kuidagi. rem. kompl. ja töötab jälle


Oskad öelda, kui palju aega selle vahetamiseks üldse kulus(ja hind)?
Mul on sidur otsakorral ja vaja varsti ära teha.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 28 Mär 2007, 09:42

hind oli vist midagi umbes 80 krooni ligi.aega kulus pool tunnikest kuskil
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 29 Mär 2007, 01:17

hm... väga hea - mina olen kuulnud õudusjutte - a la mootor tuleb ära võtta eest, päev-poolteist tööd jne... kust kurat tulevad sellised jutud?!?

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 29 Mär 2007, 12:27

Ilmselt rääkisid teised siduri survelaagrist, mina räägin siduri peapumba mantsetist.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
aasukyla
Foorumlane
Postitusi: 71
Liitunud: 29 Jaan 2006, 21:43
Asukoht: tln-jägala

PostitusPostitas aasukyla » 30 Mär 2007, 15:28

on kellegil mingit pildimaterjali, milline näeb välja SIDURI PEASILINDER ja milline on SIDURI TÖÖSILINDER.
tänud
940 TD 94

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 30 Mär 2007, 15:36

siduri töösilinder on käigukasti küljes olev ümar vidin kuhu läheb 1 toru sisse.peasilinder on siduri pedaali küljes otsapidi.

peasilinder:
http://www.autopartswarehouse.com/mmp/v ... parts.html
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

toomasv
Foorumlane
Postitusi: 69
Liitunud: 10 Sept 2007, 17:24
Asukoht: Lõunas

PostitusPostitas toomasv » 08 Jaan 2009, 21:46

Mida see siduri töösilndri remondikomplekt endast täpsemalt sisaldab?
Kas seal on töösilindri sees asuv kolvi kummist tihend ka komplektis?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4614/12,0,0,1/11078
Volvo 764 D24TIC 87
Volvo 945 D24TIC 92
Volvo 945 D24TIC 95
Volvo 340 B14.4 88
Volvo 340 B14.4 85
Volvo 360 B200K 87
Volvo 360 B200F 87

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 08 Jaan 2009, 21:48

toomasv kirjutas:Mida see siduri töösilndri remondikomplekt endast täpsemalt sisaldab?
Kas seal on töösilindri sees asuv kolvi kummist tihend ka komplektis?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4614/12,0,0,1/11078


seda on vist lihtsam sul küsida sealt lisainfo lingist
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist