940 sidur
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
940 sidur
Tere,
Eks ma autoga (940, 93 a.) teenindusse lähen, kuid ehk on keegi midagi sellist läbi elanud:
Umbes kuu aega käigud käisid kuidagi krõksuga sisse, eriti kolmas. Ehk - vajutad siduri alla, lükkad käiku sisse ning enne seda, kui käigukang oma lõplikusse asendisse jõuab (ehk käik sisse läheb), käib kerge "krõks". Vahepeal panin seda rohkem, vahepeal vähem tähele.
Enne ühelt ristmikult lahkudes suri auto välja. Ning mulle tundus, et kui ma sidurit all hoidsin (esimene käik oli sisse lükatud), siis läks autole käik ise sisse. Ehk - sidur oli endiselt all, kuid käik läks nõnda sisse, et ma sidurit üles ei lasknud. Loomulikult suri auto välja, sest see käis nii äkki ja gaasi ma juurde ei lisanud. Aga samas oli selline tunne, et sisse oleks läinud 3 või 4 käik, sest auto suri kohe välja. Kui oleks esimene käik sisse läinud, siis oleks auto ehk "hüppama" hakanud... Aga võib-olla juhtus midagi muud, polnud aega seal arutleda ja juurelda.
Järgmisel ristmikul juhtus selline asi, et sain minema, kuid kui teist käiku hakkasin sisse panema, siis siduripedaalile vajutades muutus ta poole vajutamise pealt "lõdvaks" ning vajutasin selle lupsti vastu põrandat. Ja sinna ristmiku peale mu auto jäigi : )
Siduri pedaal käib lõdvalt, ilma igasuguse raskuseta üles-alla. Käigud liiguvad (töötava mootori puhul) ilma siduripedaali vajutamata kõik probleemideta sisse ja välja. Edasi auto ei liigu : )
Ma autoga väga Sina-peal ei ole. Mõtlesin, et ehk on sidurivedelik otsa saanud, kuid paistab, et 940-l on selline sidur, et sinna mingit vedelikku küll kuskilt valada ei ole ega selle taset kontrollida.
Ehk - arvan, et probleeme on siduriga, mitte käigukastiga... (?)
Eks ma autoga (940, 93 a.) teenindusse lähen, kuid ehk on keegi midagi sellist läbi elanud:
Umbes kuu aega käigud käisid kuidagi krõksuga sisse, eriti kolmas. Ehk - vajutad siduri alla, lükkad käiku sisse ning enne seda, kui käigukang oma lõplikusse asendisse jõuab (ehk käik sisse läheb), käib kerge "krõks". Vahepeal panin seda rohkem, vahepeal vähem tähele.
Enne ühelt ristmikult lahkudes suri auto välja. Ning mulle tundus, et kui ma sidurit all hoidsin (esimene käik oli sisse lükatud), siis läks autole käik ise sisse. Ehk - sidur oli endiselt all, kuid käik läks nõnda sisse, et ma sidurit üles ei lasknud. Loomulikult suri auto välja, sest see käis nii äkki ja gaasi ma juurde ei lisanud. Aga samas oli selline tunne, et sisse oleks läinud 3 või 4 käik, sest auto suri kohe välja. Kui oleks esimene käik sisse läinud, siis oleks auto ehk "hüppama" hakanud... Aga võib-olla juhtus midagi muud, polnud aega seal arutleda ja juurelda.
Järgmisel ristmikul juhtus selline asi, et sain minema, kuid kui teist käiku hakkasin sisse panema, siis siduripedaalile vajutades muutus ta poole vajutamise pealt "lõdvaks" ning vajutasin selle lupsti vastu põrandat. Ja sinna ristmiku peale mu auto jäigi : )
Siduri pedaal käib lõdvalt, ilma igasuguse raskuseta üles-alla. Käigud liiguvad (töötava mootori puhul) ilma siduripedaali vajutamata kõik probleemideta sisse ja välja. Edasi auto ei liigu : )
Ma autoga väga Sina-peal ei ole. Mõtlesin, et ehk on sidurivedelik otsa saanud, kuid paistab, et 940-l on selline sidur, et sinna mingit vedelikku küll kuskilt valada ei ole ega selle taset kontrollida.
Ehk - arvan, et probleeme on siduriga, mitte käigukastiga... (?)
kahtlustan, et siduri peasilinder otsad andnud, vähemalt sümptomid viitavad sellele, kui kalliks selle vahetus läheb, ei oska öelda, kuna samasugused sümptomid on mu Zigulil olnud ja on praegu kah, ja selle hindasid ma tean (150 eeku jupid+töö ). Arvan, et volvo puhul võib nulli lõppu kirjutada vabalt
siduri töösilinder on käigukasti küljes olev ümar vidin kuhu läheb 1 toru sisse.peasilinder on siduri pedaali küljes otsapidi.
peasilinder:
http://www.autopartswarehouse.com/mmp/v ... parts.html
peasilinder:
http://www.autopartswarehouse.com/mmp/v ... parts.html
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Mida see siduri töösilndri remondikomplekt endast täpsemalt sisaldab?
Kas seal on töösilindri sees asuv kolvi kummist tihend ka komplektis?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4614/12,0,0,1/11078
Kas seal on töösilindri sees asuv kolvi kummist tihend ka komplektis?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4614/12,0,0,1/11078
Volvo 764 D24TIC 87
Volvo 945 D24TIC 92
Volvo 945 D24TIC 95
Volvo 340 B14.4 88
Volvo 340 B14.4 85
Volvo 360 B200K 87
Volvo 360 B200F 87
Volvo 945 D24TIC 92
Volvo 945 D24TIC 95
Volvo 340 B14.4 88
Volvo 340 B14.4 85
Volvo 360 B200K 87
Volvo 360 B200F 87
toomasv kirjutas:Mida see siduri töösilndri remondikomplekt endast täpsemalt sisaldab?
Kas seal on töösilindri sees asuv kolvi kummist tihend ka komplektis?
http://ladu24.ee/et/ladu1/4614/12,0,0,1/11078
seda on vist lihtsam sul küsida sealt lisainfo lingist
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist