volvo 940 2.4Td kütuse mure.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
volvo 940 2.4Td kütuse mure.
Kui palju võtab keskimiselt 940 2,4td 1992 aasta kütust.
Minu oma võtab maanteel ca 9-10l 100km/h ja linnas 12l.
Hetkel turbo puudu kah....aga võiks oletada et siis peaks natuke just vähem võtma.mootor töötab hästi...va et õlikest sööb ka natuke sohkem kui võiks.
Minu oma võtab maanteel ca 9-10l 100km/h ja linnas 12l.
Hetkel turbo puudu kah....aga võiks oletada et siis peaks natuke just vähem võtma.mootor töötab hästi...va et õlikest sööb ka natuke sohkem kui võiks.
Volvo V70R AWD
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 130
- Liitunud: 09 Okt 2008, 20:54
Kui turbo puudu siis loogiline et võtab rohkem, vaevalt sa tavalise pumba sinna panid.
Pumbast küll kütusekulu ei olene, diislil sõltub see vaid sellest palju pedaali tallad.
Pealegi kui turbot taga ei ole siis ei toimu ka rõhu järgi lisa pritsimist.
Normaalne kulu oleks:
vabalthingaval 7-8
üle laetult kuni 9
automaat võibolla 10, pisut kahtlen
Ja ei ole vahet kas linnas või trassil
Kui 7 tuhande peale üle liitri õli võtab siis hakkab mootor otsa saama.
Aga esimese asjana vaheta õhufilter ära.
Kui rahakott kannatab siis peaks märgid uuesti paika keerama. Sassguess on vast nõus selle paari koidula eest ära tegema, teine samapalju läheb uue kaane tihendi peale.
Kui tõepoolest kõvasti õli on hakanud sööma hakka järgmist autot otsima, sest selle mootori remont on kallis.
Etsi mootori tegemisest...
Siiani on mu kulutused olnud:
Mootor koos turboga 3000.-
nukk 400.-
kaan 500.-
Plokikaane tihend 700.-
rullikud, filtrid, tihendid, muu mudru 1000.-
veepump 500.-
sättimine 300.-
jahutusvedelik 200.-
Õli 700.-
külmkäivitusklapp 500.- (jääb ära esialgu)
kaane tegemine 1900.-
Pihustite remont koos uute otstega: 1600.-
(esimesed pidurikettad koos klotsidega: 900.-)
Kokku esialgu: 11300.- ja koos piduriketastega 12200.-
Kindlasti on laias laastus midagi veel aga peamine on mainitud.
Summa on suur aga auto koos kerega on seda kulutust väärt. Pealegi, sellel autol on sentimentaalne väärus kah mulle, miks ma sinna nõnda raha sisse pumpan.
Vana diiselmootori, mis võtab mul keskmiselt 7.7L/100km, saaks lõpuks maha müüa... Huvilisi?
turbo pumbal on mehhaaniline lisamine. Nii et küttesegu ei saa õige olla
Diislit ei koti segu, puudub isegi segusiiber. Tööpõhimõte ongi selline, et ahmib nii palju õhku sisse kui suudab ning pump annab tühikäigul nii palju kütust, et lonkama hakka ega lõhkuma lähe.
Pumbast kütuse mehaaniline lisamine töötab vaid ülerõhu korral.
diislist
Turbodiisli suurem kütusekulu tuleb sellest, et samal pöördel on rohkem õhku seega suudetakse rohkem/paremini kütust põletada.
Rooli ja pedaali vaheline tihend tahab ikka kangutada ja sealt see vahe tulebki.
Minu teada on TD ja TIC isenditel kiirem peaülekanne (3,31) mis eeldab sama kiirenduse jaoks suuremat momenti.
siit >>sinna
Hoovastik on tõepoolest pumba sees, aga seda juhitakse ülerõhuga- pole rõhku, pole kütte surkimist.
jutt Bosch VE pumba kohta http://www.stonefisk.com/doc-arc/def_ma ... _Rev.2.pdf
Hoovastik on tõepoolest pumba sees, aga seda juhitakse ülerõhuga- pole rõhku, pole kütte surkimist.
jutt Bosch VE pumba kohta http://www.stonefisk.com/doc-arc/def_ma ... _Rev.2.pdf
- SassGuss
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 492
- Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
- Kontakt:
Vaevalt et Diislitel sõltub kulu sõidustiilist, ise tallan kogu aeg, ja üle 8 kuidagi ei saa(kasutan D24x2 ja 2,5TDI automaat kastiga). Turbo võis kotti minna tänu umbe saanud filtrile. Kui filter umbes, hakkab karterist imema rohkem õlit sisselaskesse, siit tuleb õli kulu. Kui D24 võtab 10000km peale alla 3l õlit, see ei sega töötamist eriti. D24T pump peaks sissepritse nurka kah muutma vastavalt turbo rõhule. Võin näidata sulle D24 mis on pääääris palju näinud oma elus, võtab umbes 3l õlit 10000 km peale, aga iga ilmaga ilusti käima läheb, 7,5 sajale kütet, ja liigub paremini kui mõni D24T. Kusjuures ventika viskosidur võttab mõnusalt küttet kui käib koguaeg kaasas.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
kytuse kulu
ega sellest kytte kulust eriti ei tea,aga eelmine mootor mis laiali lendas oli nii minekuga hea kui ka kytte kulust,umbes 7,5 100km,kuid kahjux lendas laiali hydrotoukur vist oli see mis plokikaande kinni jäi,see mootor vottis 1l õli ja 100 km soitu
sai siis uur mootor poetatud kuid see uus on kuidagi uimane ja minekut ei ole,nojah mootorite kw vahe on 5 kw,kas on see siis nii hästi arusaadav see 5 kw.kuid see viimane mootor votab kyll palju kytet,plaan vana mootoroli pealt pump votta proovix,kas on motet?
ja kes neid märke paika paneb oskab keegi ehk soovitada
sai siis uur mootor poetatud kuid see uus on kuidagi uimane ja minekut ei ole,nojah mootorite kw vahe on 5 kw,kas on see siis nii hästi arusaadav see 5 kw.kuid see viimane mootor votab kyll palju kytet,plaan vana mootoroli pealt pump votta proovix,kas on motet?
ja kes neid märke paika paneb oskab keegi ehk soovitada
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist