945 2.3 lpt

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas siimik » 08 Aug 2012, 16:08

Mina panin Boost kella, kuna tehasest kella pole. Ja MBC on samasugune nagu lingil, ainult isetehtud.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas ddig » 08 Aug 2012, 17:24

siimik kirjutas:
ddig kirjutas:Tekst

Ega Sa ei oska õelda mitmesed need orig. pihustud on ja kuidas see "tuuning" kütusekulule mõjus?

Kui uskuda seda kunagi netist leitud dokumenti (vt. lk. 14), siis on kesk- ja kõrgrõhuturboga mootoritel 300cm3/min pihustid (B230FT 0,5bar / B200FT 0,55bar / B204FT 0,8bar). Netist leiab, et madalrõhuturbol peaks olema samad pihustid.

Kütusekulule ma väga tähelepanu ei pööra kuni see otseselt häirima ei hakka. Seega ilmselt väga suurt mõju ei avaldanud :-)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas kirsipuu » 08 Aug 2012, 18:19


Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas siimik » 08 Aug 2012, 19:56

kirsipuu kirjutas:Lugemist

Peab vist kapoti alla kiikama minema, siis selgub põhitõde.


Juhtusin täna enta tööjuurde, andsin enda auto pealt tükke 200-le proovida ja kojusõites oli pagassis 016 lõpuga õhulugeja. Seega rõhu tõstmiseks on kõik vajalik olemas. Kas õhulugejat võib seest breikliineriga pesta?

Muidugi suurem mure on lambdaga, kahjuks pole keegi midagi head selle kohta õelnud. Seega, kas Volvode orig kolme juhtmega lambdad kattuvad olenemata mudelist ja mootorist?

Edit:
Loen ja loen, seda pihustite linki. Kas päriselt 320cc pihustid?

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas kirsipuu » 09 Aug 2012, 11:35

310...320...330...337, sõltub keda uskuda.
Stan Weiss'i tabel üleb, 337

Seda lambdat olla kolme erineva pistikutüübiga.
Olen suhteliselt veendunud, et kõigile sobib sama element.

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas siimik » 09 Aug 2012, 11:49

Pistik on ju eemaldatav.

Täna ju kogunemise värk kah. Tulen sinna kohale ja kui mõni spetsialist ka ilmub, siis saaksime kambaga koos arutada ja vaadata. Võin ka need targad netilehed väljaprintida, siis on kuskilt midagi vaadata ka.

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas siimik » 12 Aug 2012, 00:24

Kaks volvomeest käisid pilli uurimas ja panime kapotivedru paika, turbo külge. Lisasin lambda, mis imekombel isegi töötab. Hetkel rõhk ca 0.4bar, kuna boostikella toru on väga pikk ja soojuspaisub. Homme asendan selle plastiktoruga ja lisan mbc. Hetkel ei detoneeri ja saan gaaspõhjas kiirendada.

Kasutaja avatar
kirsipuu
Foorumi veteran
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Mai 2009, 13:37

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas kirsipuu » 12 Aug 2012, 13:10

Originaal ajuga see asi detoneerima ei hakka.
Knock sensor tõmbab enne süüte tagasi ja annab segu juurde.

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: 945 2.3 lpt

PostitusPostitas siimik » 12 Aug 2012, 23:52

0.8bar olemas, sõidab nagu peakski nii olema, igasugused anomaaliad puuduvad. Abiskäinud Keila volvomehed võiksid endast siin ülesanda, teeks teile õlled välja ja garages saate kah omi autosi nokkimas käia.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist