Tere
Mured siis alljärgnevad:
Kõrvalistuja poolnekojamees lakkas töötamast. Võtsin lahti ja leidsin et tross mis liigutab kõrvalistuja poolset on katki. On kellegil pakkuda?
Signaal ei tööta, on ideid kellegil kuidas korda saada või mida kontrollida et veani jõuda?
Radiaatori pooleset väntvõlli simmerist lekib õli. Oskab keegi pakkuda mis lekke kõrvaldamine maksaks?
Roolilatt lekib, samuti mis hinnaklassi võib parandus minna?
Uut/kasutatud esiklaasi on vaja, on pakkuda kellegil?
Kui palju võiks maksta kõikide rihmade ja rullikute vahjetus?
Kas on võimalik kuidagi tekitada püsikiiruse hoidja?
Kes tegeleb Volvode varuosa müügiga? Peale Info auto?
Taustaks niipalju et olen esmakordne Volvo omanik ja ei tea mitte mdagi selle auto kohta, kust leida osi, kus remontida jne. Niiet ärge pahandage kui midagi lolli küsin.
Selle autoga olen sõitnud kuskil 3 kuud ja peab tunnistama et väga aus pill on, meie kuumaastikule paras. Ning pehmelt öeldes ruumikas
Alguses oli mõte sõita ainult bensiini sisse valades kuni ära sureb. Aga imelikul moel hakkas isegi meeldima see `voolujooneline` karp. Taibates et ilmselt see Volvo ei sure niipea siis tekkis mõte kokku lüüa palju läheks maksma et teha asi ülevaatust läbivaks.
Vos selline lugu, teadjamad võiks jagada infot
Ahjaa, auto : 2,3 turbo, aasta 96, kast automaat, universaal.
Volvo 940
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Volvo 940
Teretulemast!
Näe, siinsamas varuosade müügi teemas kohe uus kuulutus: viewtopic.php?f=30&t=26505
Üldiselt saab B varuosi igast endast lugupidavast varuosadega tegelevast ettevõttest.
Näe, siinsamas varuosade müügi teemas kohe uus kuulutus: viewtopic.php?f=30&t=26505
Üldiselt saab B varuosi igast endast lugupidavast varuosadega tegelevast ettevõttest.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Volvo 940
Sweet, ilmselt peab peale 9-t tüütama
Re: Volvo 940
Rihma ja rullikutega koos on paslik vahetada ka vända simmer. Simmer tühi maksab sendid ent vahetamisega ei viitsi keegi vaeva väga näha. Ratta polti ei saada naljalt lahti.
Re: Volvo 940
JaanKaer kirjutas:Rihma ja rullikutega koos on paslik vahetada ka vända simmer. Simmer tühi maksab sendid ent vahetamisega ei viitsi keegi vaeva väga näha. Ratta polti ei saada naljalt lahti.
On, igal juhul.
Püsikiiruse hoidja kohta pole ideid, mingi teise Volvo? Või on mingeid a-la universaal kitte, on üldse võimalik?
Re: Volvo 940
Tere!
Oma kogemusest:
Kõrvalistuja kojamees käib trossiga. Trossi saab Info-Autost, enne pead aga vaatama, mis tootja kojameeste süsteem sul on. Kojameeste mootori peal pidi tootja kirjas olema. Süsteem asub esiklaasi ees oleva pleki all. Ise vahetasin suvel katkise trossi jalgratta küljest laenatud trossi vastu. See on aga talvistes oludes välja veninud ja peaks originaali tagasi panema. Pole aga viitsinud veel süsteemi tootjat välja uurida, et uut osta.
Autopiloot sobib 740/940 oma. On lihtsalt paigaldatav. Vaja on rullikut, vaakumpumpa, voolikuid, juhtmeid, pedaaliandureid, juhtmoodulit, suunatulekangi ja võib olla veel midagi. Omale paigaldasin 740 pealt võetud süsteemi. Minu 95. aasta autol ei olnud juhtmeid veetud, uuematel pidi olema juba tehases valmidus paigaldatud. 740 aju on teistsugune (ilma veakoodisüsteemita). Kui kogu süsteem (juhtmed, aju) on ühest ajastust, siis on lihtne paigaldada. Kui juhtmed on uued ja aju vana, siis peab pistikuid lahti harutama hakkama.
Signaali pasun asub juhi poolse esiratta ees. Minu oma oli ära mädanenud. Ostsin universaalse pasuna autojuppide poest. Relee tuli vahele panna (toide aku pealt läbi relee), muidu ei hakanud õige kõvadusega kisama.
Esiklaas osta uus.
Kristjan@945
Oma kogemusest:
Kõrvalistuja kojamees käib trossiga. Trossi saab Info-Autost, enne pead aga vaatama, mis tootja kojameeste süsteem sul on. Kojameeste mootori peal pidi tootja kirjas olema. Süsteem asub esiklaasi ees oleva pleki all. Ise vahetasin suvel katkise trossi jalgratta küljest laenatud trossi vastu. See on aga talvistes oludes välja veninud ja peaks originaali tagasi panema. Pole aga viitsinud veel süsteemi tootjat välja uurida, et uut osta.
Autopiloot sobib 740/940 oma. On lihtsalt paigaldatav. Vaja on rullikut, vaakumpumpa, voolikuid, juhtmeid, pedaaliandureid, juhtmoodulit, suunatulekangi ja võib olla veel midagi. Omale paigaldasin 740 pealt võetud süsteemi. Minu 95. aasta autol ei olnud juhtmeid veetud, uuematel pidi olema juba tehases valmidus paigaldatud. 740 aju on teistsugune (ilma veakoodisüsteemita). Kui kogu süsteem (juhtmed, aju) on ühest ajastust, siis on lihtne paigaldada. Kui juhtmed on uued ja aju vana, siis peab pistikuid lahti harutama hakkama.
Signaali pasun asub juhi poolse esiratta ees. Minu oma oli ära mädanenud. Ostsin universaalse pasuna autojuppide poest. Relee tuli vahele panna (toide aku pealt läbi relee), muidu ei hakanud õige kõvadusega kisama.
Esiklaas osta uus.
Kristjan@945
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo 940
Kristjani jutule lisaks et uued signaalid tõsta iluvõre taha,
säilivad kauem.
säilivad kauem.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo 940
Jah, nii ma tegingi. Ostsin kahese komplekti ja kruvisin iluvõre taha kummalegi poole plastikust katte külge kinni. Uued on muidugi läikivast plastikust ka. On sees siis hea või halb, seda näitab aeg. Paar aastat on töötanud.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Re: Volvo 940
Äsja tegelesin enda Volvo 940 roolilati vahetusega. Roolilati sain romulast 100 euroga. Vahetus koos sillastendiga läks 73 eurot. Edu!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist