1. leht 1-st

D24 turbo

Postitatud: 16 Mai 2020, 19:42
Postitas Karelitos
Tekkis siis selline küsimus, et kas keegi on pannud d24tic mootorile mingi teise turbo peale. Endal projekt pooleli ja ei oska turbot valida.
Sellist turbot sooviks milline annab jõudu juurde ja ei ole liiga suur.

Re: D24 turbo

Postitatud: 16 Mai 2020, 20:49
Postitas JanP

Re: D24 turbo

Postitatud: 17 Mai 2020, 19:59
Postitas amazon86
Omal ajal aretasin Audi 2,5 TDI V6 GT2052V muutuvgeomeetria turbo peale. Madalat momenti andis päris palju juurde, koos 12 mm pumbaga tõmbas rattast 99 kw ja 308 Nm. Kui tehaseseades 940 D24T kiirendab kolmanda käiguga 40-90 km/h 11 sekundiga, siis ma sain lõpuks 6,1. Edu leiutamisel.

Re: D24 turbo

Postitatud: 18 Mai 2020, 19:54
Postitas Kodan1k
Endal plaanis ka GT2052V panna, sai juba soetatud ka, aga pole jõudnud veel külge visata. Kuidas sa geomeetria juhtimise lahendasid?

Re: D24 turbo

Postitatud: 18 Mai 2020, 21:17
Postitas amazon86
Sai rõhu peale tehtud. Originaal turbo membraan ja rõhuregulaator vahel. Kõige parem ei saanud, kuid toimis küll.

Re: D24 turbo

Postitatud: 19 Mai 2020, 19:14
Postitas Kodan1k
amazon86 kirjutas:Sai rõhu peale tehtud. Originaal turbo membraan ja rõhuregulaator vahel. Kõige parem ei saanud, kuid toimis küll.

Aga kas töötas sujuvalt või tõmbas boosti liiga järsku alla vms?

Re: D24 turbo

Postitatud: 20 Mai 2020, 09:04
Postitas amazon86
Pigem oli probleem reageerimisega, korraks lööb boosti nii ülesse. Siis sai labade asendit nii regullitud, et üle 1,5 bar ei löönud.

Re: D24 turbo

Postitatud: 20 Mai 2020, 20:51
Postitas Kodan1k
amazon86 kirjutas:Pigem oli probleem reageerimisega, korraks lööb boosti nii ülesse. Siis sai labade asendit nii regullitud, et üle 1,5 bar ei löönud.

Ning kui labade asendit reguleerisid, siis tuli ka boost sellevõrra hiljem?

Re: D24 turbo

Postitatud: 21 Mai 2020, 12:06
Postitas amazon86
Natuke hiljem jah, kuid parem ikka kui originaaliga.

Re: D24 turbo

Postitatud: 30 Mai 2020, 11:56
Postitas Kodan1k
Sain nüüd eelmine nädal külge panna GT2052V, originaal turbo membraaniga. Linnas on nüüd ikka poole parem sõita, kui ennem tuli 1.5bar kuskil 3100rpm, siis tuleb nüüd sama rõhk 1900-2000rpm. Juhtimisel on ka kaks miinust, et lööb korra 1.7bar ning siis viskab järsult 1.4bar ning kiirendusel käib tuntav jõnks läbi, see on tõenäoliselt sellest, et geomeetria tahab ennast kiirendusel ise kinni tõmmata kui on algselt kinnises asendis. Teine asi on see, et maanteel on rõhk liiga kõrge, 90/110'ga sõites 1.0-1.3bar, ehk siis arvatavasti geomeetria täiesti kinni, võiks olla kuskil 0.5bar nagu enamus autodel ning geomeetria pooles asendis, siis ei oleks vastusurve nii suur. Ideaalis peaks tegema vnt ja lda juhtimise arduino peale.

Re: D24 turbo

Postitatud: 30 Mai 2020, 20:44
Postitas amazon86
Tubli töö. Arduino lahendust hakkasin ise ka tegema, kuid siis sai isu otsa. Ma proovisin vaakumi lahendust, D5 turbo juhtsolenoidiga. Lisaks oleks vaja veel gaasipedaali asendiandurit.