1. leht 1-st

M46 overdrive

Postitatud: 25 Aug 2017, 18:36
Postitas Probz
Kuidas see overdrive täpsemalt töötama peaks? Mootor on Volvo B230K ja kast on M46. Pöörded on kogu aeg madalal, 90km/h on kuskil 1900RPM, kui overdrive sisse lülitan et juhtu mitte midagi. Kui overdrive on peal siis ainus erinevus mida tunnen on siis kui sõites enam gaasi ei anna siis autol overdrivega kiirus ei lange nagu käiguga pidurdades ja kui tagurdada üritan overdrive peal siis käib jube ragin ehk tundub et siiski overdrive lülitub peale ja kõik võiks nagu toimida.

Re: M46 overdrive

Postitatud: 25 Aug 2017, 20:16
Postitas Leho
Kui asi on originaal seades siis OD lülitub ainult neljanda käiguga ja pöörded landevad umbes 500 kui õigesti mäletan.

Niikui neljanda käigu välja võtad lülitub ka OD välja. Aktiivset OD asendit näitab ka tuli armatuuris.


Igasugune muu toimetamine on vale see tähendab, et keegi "spetsialist" on juhtmestikku ringi teinud.

Re: M46 overdrive

Postitatud: 27 Aug 2017, 11:11
Postitas Probz
Tänud info eest!
OD tundub päris hea, eriti öko sõita nii madalatel pööretel, aga tõepoolest OD juhtmestiku on keegi ümber teinud ja mingit tuld mul armatuuris ka ei põle.
Mul on olemas M47 kast ja mootorit vahetades ei teagi kumba kasutada. Kumba teie eelistaksite kas M46OD või M47 5speed?

Re: M46 overdrive

Postitatud: 27 Aug 2017, 17:40
Postitas ddig
Mina eelistaksin kindlasti M46-te sest on mugavam. Minu lähiringkonna praktikas pole ka ODga kunagi mingeid probleeme olnud.

Remondimeestelt on läbi aegade tulnud lugusid sellest, et M47 on nõrgavõitu ning interneeduse andmetel on M46 vanakooli kastidest kõige tugevam.

Re: M46 overdrive

Postitatud: 02 Nov 2017, 22:30
Postitas Georgi
Sõidan juba 10 aastat M46OD.Pole probleemi.Õli on vahetatud.Originaal pandud. Pidin ainult relee ära vahetama.Põles läbi.Muidu töötab ilusti.

Re: M46 overdrive

Postitatud: 02 Nov 2017, 23:24
Postitas ants
Mu `91 a. 7-sajasel on M47 all ja pole ka probleeme, korra on õli vahetatud ja hoovastiku pukse,
ls 761 tkm.

Re: M46 overdrive

Postitatud: 21 Dets 2017, 02:20
Postitas Ööbik
Vahetusele mõtlemisel tasub mõelda ka sellele, et tõenäoliselt kkasti ülekande suhted muutuvad. M46, M47 vanemad ja M47 uuemad on kõik erinevad.
Tehase seades on kasti valides arvestatud ka diffri ülekande suhtega, st head tööd tehtud. Nüüd hiljem kasti valides kui keegi üldjuhul ei oska öelda kust kast pärit siis auto sõidudünaamika ei ole suure tõenäosusega endine peale vahetust.

B234F, M46, 3,54 differ oli suurepärane kombinatsioon. Asendasin kkasti M47 vastu, asjaolude tõttu sai see 740 ka teise tagasilla 940 pealt. Tulemus oli 90km/h 2450rpm, suht nõme on nii sõita, nyydseks olen aru saanud, et see M47 oli diisli pealt. Kuid ma ei ole viitsinud loobuda ka temast, kuna kast on väga heas seisukorras, pigem leidsin taha teise diffri.
Moraal, pole mõtet tsurkida seda mis toimib :)