D24TIC ja ZF 4HP-22L: torque converter'i tsentreerimine
Postitatud: 27 Juul 2014, 14:39
Tegelen hetkel ühe diisel-manuaali (M46) automaadiks muutmisega. Jõudsin järgmise probleemi ette. Nimelt on M46 sisendvõll 18 mm diameetriga (https://www.dropbox.com/s/7tjbo0xia2m4x ... .17.59.jpg), 4HP-22L "jõumomendi muunduri" (torque converter) eesmine võll on aga 24 mm diameetriga (https://www.dropbox.com/s/el23n5z4z9zdh ... .18.39.jpg). Mootori väntvõlli taga ilutseb hetkel tsentreeriv laager (pilot bearing), mis on seest 18 mm ja väljast ca 29 mm diameetriga (https://www.dropbox.com/s/ck6m3ojtkuh3v ... .21.18.jpg).
Eemaldan varsti tsentreeriva laagri. Kas aga torque converter vajab ka väntvõlli sisse tsentreerimist või piisab vaheplaadi (drive plate) järgi paigaldamisest? Vaheplaat, mis on 8 poldiga väntvõlli küljes, on äärest plekkservaga, mis läheb torque converter'i ümber.
Eemaldan varsti tsentreeriva laagri. Kas aga torque converter vajab ka väntvõlli sisse tsentreerimist või piisab vaheplaadi (drive plate) järgi paigaldamisest? Vaheplaat, mis on 8 poldiga väntvõlli küljes, on äärest plekkservaga, mis läheb torque converter'i ümber.